SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,097 views

Jocular

Posts: 1,359

#12161 • • Jocular Janni
Se ei kauaa kestäny. Moi taas o/

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

larzizi

Posts: 1,661

#12162 • • larzizi

Avernian, 28.1.2007 11:47:
*huokaus*
Eilen tuli kaksi eri tyttöä iskemään, mutta ei niistä ollut oikein mihinkään. Pitäisi osata sanoa jotain muutakin kuin sekalaisia kehuja, ja sitten jäädä siihen seisomaan. Jotain mielenkiintoista.

*hmph*



Nonni! Eli niitä kiinnostuneita löytyy sittenkin! *vink*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avernian

Posts: 7,451

#12163 • • Avernian Kerettiläinen

larzizi, 28.1.2007 15:11:
Nonni! Eli niitä kiinnostuneita löytyy sittenkin! *vink*



Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#12164 • • larzizi

Avernian, 28.1.2007 15:43:
Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa *vink*



Tai ainakin kuvittelet niin *vink* Mutta alku sekin olis *hih*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mumuli

Posts: 28

#12165 • • Mumuli UG-///
I´m out of here...
*sydän**plur**ökkö*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Amuck

Posts: 2,396

#12166 • • Amuck dub-i-dub

Avernian, 28.1.2007 15:43:
Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa *vink*


Naiset on just tollasia. :/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avernian

Posts: 7,451

#12167 • • Avernian Kerettiläinen

2la, 28.1.2007 17:42:
Naiset on just tollasia. :/



No kännissä, baarissa, ne on! :D

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#12168 • • Jazmine Pösilö
Somoro!

Me gusta mi amore *sydän*

--
Polcca on parasta *sydän*

NasQ

Posts: 45

#12170 • • NasQ
En kyl tajua miks kaikki postailee tänne (lähes) aina ihan allapäin. Itse ainakin nautin sinkkuna olemisesta, olen aina nauttinut. Eikä ole mitään kiirettä muuttaa sitä asiaa :)

Tietenkin eräitä ihmisen perustarpeita olisi mukava päästä täyttämään hieman useammin ;D
Flügel

Posts: 212

#12171 • • Flügel Leicht begeistert


En kyl tajua miks kaikki postailee tänne (lähes) aina ihan allapäin.



Jaa-a. Silloin kun on hyvä olla ja on hauskaa, taitaa aina olla liian kiireinen jakamaan täällä onnenhetkiään ja onnistumisiaan muiden kanssa...*pepsodent*

Tietenkin eräitä ihmisen perustarpeita olisi mukava päästä täyttämään hieman useammin ;D



Maslown tarvehierarkia!!
MASLOW.JPG

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avernian

Posts: 7,451

#12172 • • Avernian Kerettiläinen
Hehe. Pyramidista saa love & sexiä sitten kun kaikkien tasojen kaikki muut on jo saavuttanut.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Siren

Posts: 826

#12173 • • Siren Seinäruusu

Avernian, 2.2.2007 21:48:
Hehe. Pyramidista saa love & sexiä sitten kun kaikkien tasojen kaikki muut on jo saavuttanut.



Siis seksihän kuuluu tossa fyysisiin tarpeisiin eli alimmalle tasolle *ding* Eli onks mun aivot vaa tukossa vai mitä toi sun viesti et rakkautta ja seksiä saa vasta ku muut tasot on täyttyny tarkotti *whaat*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avernian

Posts: 7,451

#12174 • • Avernian Kerettiläinen

Siren, 2.2.2007 22:22:
Siis seksihän kuuluu tossa fyysisiin tarpeisiin eli alimmalle tasolle *ding* Eli onks mun aivot vaa tukossa vai mitä toi sun viesti et rakkautta ja seksiä saa vasta ku muut tasot on täyttyny tarkotti *whaat*



Sun aivot on vaan tukossa. *joo*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#12175 • • KooKie aka. Petress Pan

Flügel, 2.2.2007 19:39:

Maslown tarvehierarkia!!



Mä en haluaisi kuulostaa miltään frigidiltä, mutta miksi helvetissä fysiologisiin tarpeisiin on laitettu oikeasti elämää ylläpitävien elementtien ohelle seksi?

No joo, jatkan suklaan syömistä. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Flügel

Posts: 212

#12176 • • Flügel Leicht begeistert

Avernian, 2.2.2007 21:48:
Hehe. Pyramidista saa love & sexiä sitten kun kaikkien tasojen kaikki muut on jo saavuttanut.



Eikös pyramidista yleensä saavuteta ne alimmat tasot? Maslown hierarkian mukaan siis kaikille tiedoksi, että mitään noista ylemmistä ei voi saavuttaa, ennen kuin seksiä saa säännöllisesti. Se siitä itsensä kehittämisestä sitten!

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

KooKie

Posts: 4,338

#12177 • • KooKie aka. Petress Pan

Flügel, 2.2.2007 22:41:
Eikös pyramidista yleensä saavuteta ne alimmat tasot? Maslown hierarkian mukaan siis kaikille tiedoksi, että mitään noista ylemmistä ei voi saavuttaa, ennen kuin seksiä saa säännöllisesti. Se siitä itsensä kehittämisestä sitten!



Ei saa olla noin mustavalkoinen. On monia hyviä esimerkkejä tietynlaisen asosiaalisen persoonallisuushäiriön omaavista henkilöistä (aka. vampit), joilla on ulkoisesti noi kaksi ylintä osiota kunnossa ja niiden avulla he saavat sitten "vampattua" itselleen suojaa, rakkautta ja näiden jokapäiväisten tarpeiden tyydyttäjän. Tietenkin kyse on kuitenkin vain siitä, mitä itse kukin elämältään kaipaa - taulukossa selvästi oletusarvona on mahdollisuus perustarpeiden tyydyttämiseen ja sitä kautta ihmisen pyrkiminen suurempaan itsetietoisuuteen.

Vrt. ainakin kaksi ensimmäistä askelmaa ovat yksinkertaistetusti ns. eläimellisiä tarpeita. Kolmaskin miten kuten, riippuen "rakkauden" tasosta. Neljäs ja viides ovat taas selvästi inhimillisten ominaisuuksien kehittämistä pohdiskelun ja itsetietoisuuden avulla, mihin emme usko eläinten kykenevän. Toisaalta näin voisimme Maslown tarvehierarkian mukaan "rasistisesti" todeta, etteivät kehitysmaiden ihmiset kykene nousemaan "inhimilliselle tasolle", koska eivät kykene näitä "eläimellisiä tarpeita" tyydyttämään.

Jaadijaadijaa. Mä en enää vietä perjantai-iltoja yksin kotona.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Flügel

Posts: 212

#12178 • • Flügel Leicht begeistert


Ei saa olla noin mustavalkoinen.
Clip.

Jaadijaadijaa. Mä en enää vietä perjantai-iltoja yksin kotona.



*pepsodent*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

John

Posts: 1,384

#12179 • • John Lauma

KooKie, 2.2.2007 22:35:
Mä en haluaisi kuulostaa miltään frigidiltä, mutta miksi helvetissä fysiologisiin tarpeisiin on laitettu oikeasti elämää ylläpitävien elementtien ohelle seksi?


Esim. suvun jatkuvuus? Muutenhan ei olisi elämää jota ylläpitää... *vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Snaggo

Posts: 1,147

#12180 • • Snaggo ;__;
Mun budjetti ei anna mun poistua tältä luukulta tätä menoa :(

--
bojoing.