19,912 posts, 996 pages, 8,211,511 views
[Nuclear], 15.12.2006 19:15:
---
KooKie, [...]
riittää, kun sanoo, että haluan seurustella vakavasti. :D
---
No hyvä juttu, niin mäkin! Aletaaks seurustelee, OK hyvä! Huomen sit mennää kattoo hääpukuja ja maanantaina lastenvaatteita!
[Nuclear], 15.12.2006 19:22:
No perkele! Ei kait se oo toi AY1234? Ette pääse ohjaamoon, nännännääää! :D
Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)
cjet, 15.12.2006 20:30:
---
---
Naiset on nykyää petoja. Mul on ainaki palanu kaikkiin naisii luotto..
loremipsum, 11.12.2006 12:25:
ihastumiset o iha perseest.
a) joko ihastuu väärää ihmisee tai
b) väärät ihmiset ihastuu suhun
Billow, 15.12.2006 20:36:
Joo se on kyllä totta, Nykyään on vaikea löytää luotettavaa kumppania rinnalle. Itse asiassa koko tämä vuosi on ollut tosi outo naisille. Ainakin minun kaveri piirissä on tänä vuona rankalla kädellä kaatunut pari suhteet.. Naisten toimesta.
En ole katkera, vain pohtiva :)
Ozma, 16.12.2006 03:59:
Miten IHMEESSÄ sä voit itkeä tommosesta. Joka helvetin ilta (ilmeisesti) sä saisit sen 38 asteisin patterin siihen viereen, ellet olisi niin helvetin nuuka. Mikä helvetin ahneus ja täydellisyys ihmisiin iskee?!
Ozma, 16.12.2006 03:59:
Miten IHMEESSÄ sä voit itkeä tommosesta. Joka helvetin ilta (ilmeisesti) sä saisit sen 38 asteisin patterin siihen viereen, ellet olisi niin helvetin nuuka. Mikä helvetin ahneus ja täydellisyys ihmisiin iskee?!
-andy-, 16.12.2006 12:12:
---
(ja jos ette usko niin valehtelen lisää)