SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,782 views

keisha

Posts: 1,394

#1121 • • keisha bullet with butterfly wings
Avernian:

kei:
Miehet on tyhmiä. Ainakin jotku.

ps. Olen tätä mieltä

Sen oon tupannu huomaamaan, että monet naiset valittaa aivan turhasta.

ps. Olen tätä Mieltä


Ja miesten on aina saatava olla oikeassa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Blues

Posts: 5,414

#1122 • • Blues Koning van Afrika
duracell-pupu:

mulle kans vihjailtiin joskus että kumma kun ei niitä poikia näy että tykkäänköhän mä sit enemmän tytöistä

kesät on kivoja mutta itse en kyl sinkkuilua enään jaksais



Kävi juuri toisinpäin kun olen pitänyt elämäni vähän piilossa muilta. Kaveri luuli jo homoksi mutta vakuuttui kun tuli tuotua emäntä näytille. Ei sitä nykyään enään ole sitten *nyyh*

Oikeastaan sinkkukesä kuulostaa houkuttelevalta..etenkin kun juuri aikoo palata vanhojen harrastusten pariin jossa porukka on niin loistava ettei haittaa palata yksin kotiin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

trance moon

Posts: 1,905

#1123 • • trance moon ZamZa...
Krisu:

miehii ja naisii ei voi verrata kosk naiset ajattelee kahella aivopuoliskolla sori (mikä on liikaa niille) *pahis*

[muokattu 29.4.2003 18:37]



Juu u... Wälillä tuntuu että jotku ajattelevat liikaaa... niin kuin vapuksi on tiedossa kunnon härö sekamelska juttu... Mulla hajooo pääää.... *voiei*
keisha

Posts: 1,394

#1124 • • keisha bullet with butterfly wings
Avernian:

kei:Ja miesten on aina saatava olla oikeassa.

Korjaus.
Miehet ovat aina oikeassa.

*nauraa*


Ja naisten on saatava viimeinen sana.*vink*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

toma

Posts: 2,009

#1125 • • toma Tototoototo
kei:


Miehet on tyhmiä. Ainakin jotku.

ps. Olen tätä mieltä



Jotkut ihmiset ovat tyhmiä. Riippumatta sukupuolesta.

ps. Tämä lause on epätosi.

[muokattu 5.5.2003 15:18]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Howdy

Posts: 7,955

#1126 • • Howdy Oldie
kei:

Avernian:kei:Ja miesten on aina saatava olla oikeassa.

Korjaus.
Miehet ovat aina oikeassa.

*nauraa*
Ja naisten on saatava viimeinen sana.*vink*



Mutta eivät kuitenkaan saa *piis**iloinen**piis*

--
Käpy vailla vertaa

super-enkuli

Posts: 1,521

#1127 • • super-enkuli

trance moon:

Sinkkuiluu ja jädeä.... njamm... ei vois paremmin mennä.... äshh... ja vielä ranta ja arska mukaan... *hih**nauru**pihkassa*




mä liityn sun seuraan sit syömään mehujäätä tai jotain tylsän makuista hyla-jädeä...oukei? ethän voi sanoa mulle ei? *puppy eyes-katse* *joo*...*ökkö*...*plur*

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

*super* *enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

trance moon

Posts: 1,905

#1128 • • trance moon ZamZa...
angel83:

mä liityn sun seuraan sit syömään mehujäätä tai jotain tylsän makuista hyla-jädeä...oukei? ethän voi sanoa mulle ei? *puppy eyes-katse* *joo*...*ökkö*...*plur*

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

*super* *enkeli*



Oukeij... *nauru**hih*
Kohta jätskit & ranzu kutsuu meitä... *plur**nauru*
super-enkuli

Posts: 1,521

#1129 • • super-enkuli
trance moon:

angel83:mä liityn sun seuraan sit syömään mehujäätä tai jotain tylsän makuista hyla-jädeä...oukei? ethän voi sanoa mulle ei? *puppy eyes-katse* *joo*...*ökkö*...*plur*

*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

*super* *enkeli*

Oukeij... *nauru**hih*
Kohta jätskit & ranzu kutsuu meitä... *plur**nauru*



jee!! kivaa!!! *ökkö* *ökkö**ökkö*

sit mö voin höpöttää koko ajan taas ja olla itsekkin loppu vaihees hämillään, että mitä tuli höpötettyä. *joo* *iloinen**nauru*...*eiei*...otetaan ennemmin hyvää musiikkia mukaan... *hih*

*super* *enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

trance moon

Posts: 1,905

#1130 • • trance moon ZamZa...
angel83:

[
jee!! kivaa!!! *ökkö* *ökkö**ökkö*

sit mö voin höpöttää koko ajan taas ja olla itsekkin loppu vaihees hämillään, että mitä tuli höpötettyä. *joo* *iloinen**nauru*...*eiei*...otetaan ennemmin hyvää musiikkia mukaan... *hih*

*super* *enkeli*



Juu, musiikkia mukaan, sit me ollaan tosi cool... *heiii*
Woidaan jammailla myös*nauraa* Wähänkö porukka katsois... *nauru*

*ökkö*
pr0ton

Posts: 588

#1131 • • pr0ton mörökölli
kuilu:

Ja mutsilla heräs aina homoepäilyt… siitä saiki sukulaisjuhlissa hilpeet keskustelunaiheet!*nauraa*



Itsestäni on luultu samaa kotona ja työpaikalla hienosti asiasta vihjaillen. Ei kai se mun syy ole, jos musta ei kukaan oo kiinnostunu! *plur*

Kai se kumppanin puuttuminen johtuu myös omasta asenteestani seurustelua kohtaan ja näin karkaavat myös mahdolliset ehdokkaat. Joita ei kyllä ole edes vilaukseltä näkynyt aikoihin.

Mutta niin kauan kuin sinkkuna oleminen ei ahdista, niin mitäs tässä turhia valittamaan. Kyllä kai seukkaajillakin ajoittain on yksinäinen olo..(?)

Lämmintä ja tapahtumarikasta kesää odotellessa *vink* *sydän*

--
onks kaikki oke? oooookke.

keisha

Posts: 1,394

#1133 • • keisha bullet with butterfly wings
Tukevasti täällä, eikä pelkoa horjumisesta!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avatar
#1135 • • emppu Guest
En mä täält lähe kulumallakaan.*pahis* Mikäs pahan tappais*dissaa**dissaa*
Henna

Posts: 4,965

#1136 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Toinen paha...*dissaa**dissaa*
super-enkuli

Posts: 1,521

#1138 • • super-enkuli
mixi tästä sinkkuudesta luopuis...

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#1139 • • shiva Guest
kun muut etsii elämää, me etsitään seksielämää. *eimuistakoskaviimeksi* *pahis*
Uhuu

Posts: 844

#1140 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
elämän ja seksielämän ero on se, että jälkimmäisen voi todellakin vaikka sitten ostaa jos ei muuten luonnista...
*justjoo*

väsynyttä läppää.. nyt *nukkuu* niin taas huomenna voi kirjoitella jotakin parempaa...

-urpoilijauhuujoteneiihmeettäsinkkuyhäti

ps. pitäis varmaan pokaa joku varakas maanviljelijä. pääsis emännänpaikan ja auvoisen ihmissuhteen lisäksi ajaan vasikoiden hännistä karvoja *eiei*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"