SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,296 views

Avatar
#10601 • • cjet Guest

mayah, 25.9.2006 14:51:
---
martina, 25.9.2006 13:10:
sellanen kunnon jätkä ois kiva, joka ois valmis tekee munkin eteen vähän jotain.

---


Semmosii ne pojat on. Haluaa vaan munkkeja, mut ei oo valmiita tekee mitään sen eteen *hmph*

TISSIT MAINITTU!



*nauru* repslol
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10602 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 25.9.2006 16:00:
---
mayah, 25.9.2006 14:51:
---
martina, 25.9.2006 13:10:
sellanen kunnon jätkä ois kiva, joka ois valmis tekee munkin eteen vähän jotain.

---


Semmosii ne pojat on. Haluaa vaan munkkeja, mut ei oo valmiita tekee mitään sen eteen *hmph*

TISSIT MAINITTU!

---


*nauru* repslol



B-sides munkit ei oo hyvejä; tulee näpit rasvasiks ja sokeria on joka paikassa *igor*...

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Juhgu

Posts: 7,921

#10603 • • Juhgu Virnistelijä

mayah, 25.9.2006 14:51:
---
Semmosii ne pojat on. Haluaa vaan munkkeja, mut ei oo valmiita tekee mitään sen eteen *hmph*



Toi on kyllä niin totta. Mua alkoi nyt ihan nolottaa kaikkien miesten puolesta, ja siitä sisuuntuneena päätin että tänään näen vaivaa munkkieni eteen. Etsin googlesta munkkireseptin, vakaana aikomuksenani tehdä se alusta loppuun ihan itse!

[pieni]---
1 muna
2 rkl sokeria
2 dl kermamaitoa
1 rkl hiivaa
n. 400 g vehnäjauhoja
1 dl sulatettua voita

1. Muna vatkataan, lisätään sokeri.
2. Hiiva liuotetaan haaleaan kermamaitoon ja lisätään muna-sokeriseokseen.
3. Lisätään vehnäjauhot ja voisula.
4. Taikina alustetaan ja kohotetaan.
5. Vaivataan ja kaulitaan noin 1 cm:n paksuiseksi levyksi.
6. Muotilla levystä irroitetaan pyöreitä kakkuja.
7. Nokare täytettä keskelle ja toinen kakku asetetaan sen päälle.
8. Reunat painellaan kiinni ja pullia kohotetaan vielä leivinliinan alla.
9. Kohonneet pullat paistetaan kookosrasvassa kauniin ruskeiksi ja kieritetään lopuksi sokerissa.[/pieni]
---

Kävi kuitenkin niin, että kyllästyin koko touhuun heti kun olin päässyt ensimmäisen kohdan puoleenväliin. :/ Mutta oli se ihan hauskaa, vaikkei munkkeja tullutkaan.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Burmax

Posts: 237

#10604 • • Burmax
Semmonen tyttö nyt kiitos, joka arvostaa muutakin kuin pintaa. Kyllästynyt jakamaan tunteita harakoille, kirjaimellisesti. *eiei*

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

asdf

Posts: 3,155

#10605 • • asdf

Orza, 25.9.2006 03:47:
Missä jutuissa? Siis jätit jonkun ja nyt tuntuu yksinäiseltä?


Mut joo, sen oon huomannut monista sinkuista (kuten joskus itsestänikin) et pitkien suhteiden jälkeen etsitään sitä sopivaa partneria täyttämään sen exän paikka elämässä. Mut silti tulee niitä yksinäisiä öitä mitkä vetää paskaks joskus enemmän ja joskus vähemmän. Monet tekee sen "mokan" et sen yksinäisyyden takia hyppää seuraavaan suhteeseen hätiköiden ja ihmettelevät taas jonkin ajan päästä miksi ovat taas samassa tilanteessa. Voimaa ja kärsivällisyyttä - kyllä se siitä vielä :)



Sovittiin yhteisesti et tää ois nyt sit tässä ja se tuntu sillon oikeelta ratkasulta, mut nyt on tyhjä olo. Ehkä se on just tota et oli tottunu toisen läsnäoloon ja nyt kun sitä ei sit ole ni haetaan sitä sit muualta. Eikä se oikeen tunnu miltään. *uuh*

Mut kyllä tää täst suttaantuu, ollaan pohjalla aikasemminki käyty. :)
asdf

Posts: 3,155

#10606 • • asdf

KooKie, 25.9.2006 13:26:
Vine pois ja viinaa kehiin, et kauheen masentuneelta taas viime lauantaina näyttäny! <3



Totta turiset *nauru* Viinan kans ne ajatukset on kyl ihan jossain muualla.
Avatar
#10607 • • cjet Guest

Juhgu, 25.9.2006 16:14:

Toi on kyllä niin totta. Mua alkoi nyt ihan nolottaa kaikkien miesten puolesta, ja siitä sisuuntuneena päätin että tänään näen vaivaa munkkieni eteen. Etsin googlesta munkkireseptin, vakaana aikomuksenani tehdä se alusta loppuun ihan itse!

[pieni]---
1 muna
2 rkl sokeria
2 dl kermamaitoa
1 rkl hiivaa
n. 400 g vehnäjauhoja
1 dl sulatettua voita

1. Muna vatkataan, lisätään sokeri.
2. Hiiva liuotetaan haaleaan kermamaitoon ja lisätään muna-sokeriseokseen.
3. Lisätään vehnäjauhot ja voisula.
4. Taikina alustetaan ja kohotetaan.
5. Vaivataan ja kaulitaan noin 1 cm:n paksuiseksi levyksi.
6. Muotilla levystä irroitetaan pyöreitä kakkuja.
7. Nokare täytettä keskelle ja toinen kakku asetetaan sen päälle.
8. Reunat painellaan kiinni ja pullia kohotetaan vielä leivinliinan alla.
9. Kohonneet pullat paistetaan kookosrasvassa kauniin ruskeiksi ja kieritetään lopuksi sokerissa.[/pieni]
---

Kävi kuitenkin niin, että kyllästyin koko touhuun heti kun olin päässyt ensimmäisen kohdan puoleenväliin. :/ Mutta oli se ihan hauskaa, vaikkei munkkeja tullutkaan.



Hmmm.. Ooksä varma ett niistä tulis hyviä kookosrasvassa paistettuna.. *ding* Luulis että siitä jää se öklö kookosrasvan maku pintaan.. Mun mielestä mamma on aina tehny ne erilaisessa rasvassa ja hyviä on ollu.. *nauru*
Displacer

Posts: 1,828

#10608 • • Displacer

Juhgu, 25.9.2006 16:14:
---


Toi on kyllä niin totta. Mua alkoi nyt ihan nolottaa kaikkien miesten puolesta, ja siitä sisuuntuneena päätin että tänään näen vaivaa munkkieni eteen. Etsin googlesta munkkireseptin, vakaana aikomuksenani tehdä se alusta loppuun ihan itse!

[pieni]---
1 muna
2 rkl sokeria
2 dl kermamaitoa
1 rkl hiivaa
n. 400 g vehnäjauhoja
1 dl sulatettua voita

1. Muna vatkataan, lisätään sokeri.
2. Hiiva liuotetaan haaleaan kermamaitoon ja lisätään muna-sokeriseokseen.
3. Lisätään vehnäjauhot ja voisula.
4. Taikina alustetaan ja kohotetaan.
5. Vaivataan ja kaulitaan noin 1 cm:n paksuiseksi levyksi.
6. Muotilla levystä irroitetaan pyöreitä kakkuja.
7. Nokare täytettä keskelle ja toinen kakku asetetaan sen päälle.
8. Reunat painellaan kiinni ja pullia kohotetaan vielä leivinliinan alla.
9. Kohonneet pullat paistetaan kookosrasvassa kauniin ruskeiksi ja kieritetään lopuksi sokerissa.[/pieni]
---

Kävi kuitenkin niin, että kyllästyin koko touhuun heti kun olin päässyt ensimmäisen kohdan puoleenväliin. :/ Mutta oli se ihan hauskaa, vaikkei munkkeja tullutkaan.



*nauru*

ps. lihavoitu niille ketkä ei tajunnu
Avatar
#10609 • • -Loyal- Guest
Mä meinasin sanoo, et mä kuulu kans tänne, mut näitä edellisiä kirjotuksia lukiessani, kyl varmaan muutan mieltä. On täällä niin sekopäistä väkeä et huhu huh
Tuleekohan mustakin tollanen kun tarpeeks kauan oon sinkku *nauru*
Dana

Posts: 647

#10610 • • Dana

Loyal, 25.9.2006 18:50:
Mä meinasin sanoo, et mä kuulu kans tänne, mut näitä edellisiä kirjotuksia lukiessani, kyl varmaan muutan mieltä. On täällä niin sekopäistä väkeä et huhu huh
Tuleekohan mustakin tollanen kun tarpeeks kauan oon sinkku *nauru*


voisin valehdella ja sanoa Ei.. mutta..!! *nauru* sorry...
zaler

Posts: 1,545

#10611 • • zaler e h k i s

Infiana, 25.9.2006 07:23:
Orgiat kunniaan ja dildot berberiin! Nyt duuniin. Ei tästä tule mittää! *nauru*


hah hah *nauru* vitun hullu

--
let´s eat to the beat!

Dementation

Posts: 2,892

#10613 • • Dementation wednesday?

mayah, 25.9.2006 14:51:
---
martina, 25.9.2006 13:10:
sellanen kunnon jätkä ois kiva, joka ois valmis tekee munkin eteen vähän jotain.
---
Semmosii ne pojat on. Haluaa vaan munkkeja, mut ei oo valmiita tekee mitään sen eteen *hmph*
TISSIT MAINITTU!



Kyllä musta välillä tuntuu että asia on aika paljon toisin päin... Että ei haluta tehdä mitään minkään eteen ja jos toinen tekee, niin se on sit ikävää tai ahdistavaa... Kaikki haluaa vaan seksiä tai hellyyttä, mutta tasavertaista parisuhdetta ei tunnu kukaan haluavan... *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

bubbelgum

Posts: 2,477

#10615 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm... Mä luulen että alan ehkä lopultakin oikeesti tottua siihen että kuulun tänne. Mut toivottavasti en totu sinkkuuteen niin paljon että alan tykätä siitä, koska sit jos "vanha sinkku-sonja" pääsee taas vauhtiin niin tulee hitaimmille kiire pois alta. *tirsk*

Noh, ehkäpä se nyt ei siihen pisteeseen asti kerkee koskaan menemään. Toivottavasti sitä ennen löytyis joku kiva joka ottais mut täältä talteen. *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

zeuzz

Posts: 526

#10617 • • zeuzz digital punk
blääh! ei oo heleppoo! :(
Avatar
#10618 • • ALIEN Guest

zeuzz, 27.9.2006 00:04:
blääh! ei oo heleppoo! :(



mielummin sinkku, kuin paskassa suhteessa.
Kyl se siitä :)
Unik

Posts: 4,117

#10619 • • Unik
"Instead falling in love, i just fall..."
perkele

Posts: 51

#10620 • • perkele tavan ahma
tervekätinen mies ei naista kaipaa.

kai se mahtaa toisinki päin toimia. :P

--
how i känsi