SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,181 views

Jazmine

Posts: 1,009

#10422 • • Jazmine Pösilö

domi, 21.9.2006 09:38:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:36:
Sori, mut mä olen nykyään pehmo.
Eikä se taas oo yhtään hyvä!! *grr*

---

Ja sitä puoliväliä ei oo mahollisuus käyttää?



Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.

Kait liian väsynyt.

--
Polcca on parasta *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#10424 • • Jazmine Pösilö

domi, 21.9.2006 09:39:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:39:
Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.

Kait liian väsynyt.

---

Sääli.
Kultainen keskitie olisi tässä tapauksessa paras vaihtoehto.



Niin ois.
Mutta.... "elämä on" *igor*

--
Polcca on parasta *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#10425 • • KooKie aka. Petress Pan

Jazmine, 21.9.2006 09:38:

Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa.



Sellainen on muuten aivan helvetin ärsyttävää. Muutenkaan tykkää raha-asioista puhua, niin on varsin iiskottavaa yrittää tunkea vaikkapa vain muutamaa kymppiä parin päivän täyshyysäyksestä käteen. Varsinkin kun tollasessa tapauksessa mulle jää kiitollisuudenvelkainen olo, jos en saa hyvittää tilannetta rahallisesti. Tai sitten mulle tulee maksullinen olo. :D

Esimerkiksi viimeksi kun oltiin mun edustuspoikaystävän kanssa leffassa, niin se tarjos elokuvan ja namit ja heitti mut vielä himaan, mutta kun mä yritin tarjota sille jätskiä, kun käytiin kävelyllä, niin herra kieltäytyi ja vain vaivoin suostui antaa mun maksaa edes omani. *eiei*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Jazmine

Posts: 1,009

#10426 • • Jazmine Pösilö

KooKie, 21.9.2006 09:55:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:38:

Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa.

---


Sellainen on muuten aivan helvetin ärsyttävää. Muutenkaan tykkää raha-asioista puhua, niin on varsin iiskottavaa yrittää tunkea vaikkapa vain muutamaa kymppiä parin päivän täyshyysäyksestä käteen. Varsinkin kun tollasessa tapauksessa mulle jää kiitollisuudenvelkainen olo, jos en saa hyvittää tilannetta rahallisesti. Tai sitten mulle tulee maksullinen olo. :D

Esimerkiksi viimeksi kun oltiin mun edustuspoikaystävän kanssa leffassa, niin se tarjos elokuvan ja namit ja heitti mut vielä himaan, mutta kun mä yritin tarjota sille jätskiä, kun käytiin kävelyllä, niin herra kieltäytyi ja vain vaivoin suostui antaa mun maksaa edes omani. *eiei*



Meil kans monesti seteli siirtyi pöydässä puolelta toiselle, ko oltiin syömässä.
No, pari kertaa kundi antoi periksi.
Mut aika vääntöä se oli :D

Vaik toisaalta.... se nyt oli arvattavissa.
Kulttuuri ja sillain...
MUT KUITENKI! *grr*

--
Polcca on parasta *sydän*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10427 • • WiljamiDzay Nyypiö

KooKie, 21.9.2006 09:55:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:38:

Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa.

---


Sellainen on muuten aivan helvetin ärsyttävää. Muutenkaan tykkää raha-asioista puhua, niin on varsin iiskottavaa yrittää tunkea vaikkapa vain muutamaa kymppiä parin päivän täyshyysäyksestä käteen. Varsinkin kun tollasessa tapauksessa mulle jää kiitollisuudenvelkainen olo, jos en saa hyvittää tilannetta rahallisesti. Tai sitten mulle tulee maksullinen olo. :D

Esimerkiksi viimeksi kun oltiin mun edustuspoikaystävän kanssa leffassa, niin se tarjos elokuvan ja namit ja heitti mut vielä himaan, mutta kun mä yritin tarjota sille jätskiä, kun käytiin kävelyllä, niin herra kieltäytyi ja vain vaivoin suostui antaa mun maksaa edes omani. *eiei*



[avautuminen]
Voi ristus... Jos toinen tahtoo väkisin sulle rahojansa työntää, ni anna sen se tehdä.. Tai jos et halua missään tapauksessa tuntea, että olisit ko. henkilölle "velkaa" (sanan laveassa merkityksessä), niin miksi yleensäkään pidät sitä poikaystävänä? Kun tuommoisessa suhteessa yleensä on joka tapauksessa jonkintasoisia molemminpuolisia velvoitteita pelkästään tunteista johtuen (eikä tod tarkoita sitä, että jos joku on ihkuissaan johonkin toiseen, ni sillä ihQilun kohteella olisi velvoitteita ihQttelijaa kohtaan...)
[/avautuminen]

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

kilobitti

Posts: 2,419

#10428 • • kilobitti 1-2-3 techno
Nyt kun elämä maistuu taas muutenkin, mulla ei ole yhtään kiire täältä pois. Pikemminkin on kiva vähän tasoitella tätä omaa elämää, enneku sitä huvittaa lähteä jakamaan kenenkään kanssa. Hyvä olo(tm).

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Lyylikki

Posts: 2,975

#10429 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Vedetääns tähän vähän tasa-arvo keskustelua mukaan.

Jos mä olen opiskelija-neiti, jonka tulot ei ole päätähuimaavat, ja mä deittailen insinöörismiestä, joka on vakavaraisessa työpaikassa about 3000 e kuukausipalkalla, niin en mä kyllä tunne huonoa omaatuntoa siitä, että se maksaa. Ja jos ei se sitä omasta haluasta tee, niin ei siinä mitään, kyllä mä sitten maksan omani, mutta mä toivon, että jos se tarjoutuu, niin se on ajatellut asian loppuunasti ja todella haluaa meikäläisenkin osuuden maksaa.

Enkä mä tunne huonoa omaatuntoa siitä, että mun kaverit maksaa mulle joskus, kun mä tiedän itsestäni, että joskus ne saa sen takasin. Mä annan hyvän kiertää.

Siinä kyllä jossain vaiheessa alkaa kolkuttelemaan takaraivossa, jos joku tekee niitä "Tarjoo sä nää, niin mä tarjoon seuraavat. Kiitti. Hei, mun pitää muuten mennä. Moi."
KooKie

Posts: 4,338

#10430 • • KooKie aka. Petress Pan

WiljamiDzay, 21.9.2006 10:01:
miksi yleensäkään pidät sitä poikaystävänä?



Facts straight:
Edustuspoikaystävä=Kaveri, kenen kanssa käyn usein ulkona ja monet pitävät meitä parina.
Edustuspoikaystävä=Kaveri, kenen kanssa mä toivoisin olevani samalla viivalla, mitä tulee tasa-arvoon.
Edustuspoikaystävä=Kaveri, kenen en halua maksavan meidän menoja vaan, koska hän sattuu olemaan miespuolinen. Kuului sitten kulttuuriin tai ei.

Toi kiitollisuudenvelka oli multa sinällään huonosti määritelty heitto. Tarkoitan nyt sitä, etten halua mahdollisen välirikon (niin kaveri-, kuin parisuhteessakin) tullessa tuntea olevani velkaa kenellekään, saatika, että tää toinen henkilö tuntisi mun olevan velkaa sille. Eri asia on sitten ihan konkreettinen velka, jonka olisin vaikkapa lainannut.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10431 • • WiljamiDzay Nyypiö

KooKie, 21.9.2006 10:09:
---
WiljamiDzay, 21.9.2006 10:01:
miksi yleensäkään pidät sitä poikaystävänä?

---
selvennystä



Ok.. No en edelleenkään näe ongelmaa, niin kauan kun myös edustuspoikaystäväsi tietää millä tasolla liikutte (kuten olettaa voisi). Jos ko. henkilö on sitä mieltä, että miehen tulee tarjota ilman vastasuorituksia (joita toisaalta olisi aika epäreilua tuossa tilanteessa odottaakaan), niin miksi mennä toisen arvomaailmaa murentamaan? *nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#10433 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 21.9.2006 10:21:

Ok.. No en edelleenkään näe ongelmaa, niin kauan kun myös edustuspoikaystäväsi tietää millä tasolla liikutte (kuten olettaa voisi). Jos ko. henkilö on sitä mieltä, että miehen tulee tarjota ilman vastasuorituksia (joita toisaalta olisi aika epäreilua tuossa tilanteessa odottaakaan), niin miksi mennä toisen arvomaailmaa murentamaan? *nauru*



*nauru* Ja jos tyttö opiskelis, mä kävisin täyspäiväisesti töissä, nii miksi en ostais jotai leffalippua välil? *ding* Eiks se oo vaa yks tapa välittää toisesta ja olla ystävä. Ei kai siinä mitää sen suurempaa rahallista retosteluu sillon oo? Mut toi ett tuntemattomille viinaa että sais pimperoo, nii daaaa..! *lmao*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10434 • • WiljamiDzay Nyypiö

Cjet, 21.9.2006 11:12:
---
WiljamiDzay, 21.9.2006 10:21:

Ok.. No en edelleenkään näe ongelmaa, niin kauan kun myös edustuspoikaystäväsi tietää millä tasolla liikutte (kuten olettaa voisi). Jos ko. henkilö on sitä mieltä, että miehen tulee tarjota ilman vastasuorituksia (joita toisaalta olisi aika epäreilua tuossa tilanteessa odottaakaan), niin miksi mennä toisen arvomaailmaa murentamaan? *nauru*

---


*nauru* Ja jos tyttö opiskelis, mä kävisin täyspäiväisesti töissä, nii miksi en ostais jotai leffalippua välil? *ding* Eiks se oo vaa yks tapa välittää toisesta ja olla ystävä. Ei kai siinä mitää sen suurempaa rahallista retosteluu sillon oo? Mut toi ett tuntemattomille viinaa että sais pimperoo, nii daaaa..! *lmao*



Onneks mä oon nii köyhis, etten ostelis tuntemattomille mizuille drinksuja vaikka tahtoisinkin päästä niitten pöksyihin (ilmeneekö tässä himoja cross-dressingiin?*pökr*), jota tosin harvemmin pelkästään himoitsen (ja -ttu voisiko siitä olla jo prkl HILJAA!?!?!? *grr*)...
[OT mutinaa]Prkl kirjota ikinä mistään aiheesta mitn millonkaan koskaan, ku heti ollaan dissaamassa stna...[/OT mutinaa]
Kavereille (molempia sukupuolia oleville) tulee ajoittain tarjottua pubissa drinksuja, mut yleensä kyseessä on semmonen avoin kierto, eli jossain vaiheessa joku kaveri joka tapauksessa tarjoo takas, ni kyse on ehkä enemmänkin jostain yhteisöllisyyden muodosta sit.. Hubaa se on joka tapauksessa *pepsodent*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avernian

Posts: 7,451

#10435 • • Avernian Kerettiläinen

WiljamiDzay, 21.9.2006 11:18:
[OT mutinaa]Prkl kirjota ikinä mistään aiheesta mitn millonkaan koskaan, ku heti ollaan dissaamassa stna...[/OT mutinaa]



Ei. Laita se juttu siguusi ennenkuin minä laitan *tirsk*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

MesMeRise

Posts: 667

#10436 • • MesMeRise Spinnamon
Ei nyt varsinaisesti liity asiaan, mutta:

ku tästä tarjoomisesta on puhuttu. meillä on työporukan kanssa hyvä systeemi, ne vanhempina ihmisinä juottaa kesätyöläiset. jos tarjoot kierroksen jotain, saat aivan varmasti 8 kierrosta takasin esim: tequilaa. siinäpä oot sitte *känni*

ei mulle kyllä tuntemattomat oo koskaan baareissa juomia tarjonnu,...
mut ehkä mun ulkonäöllä on osuutta asiaan *nauru*
Avatar
#10437 • • cjet Guest

WiljamiDzay, 21.9.2006 11:18:

Kavereille (molempia sukupuolia oleville) tulee ajoittain tarjottua pubissa drinksuja, mut yleensä kyseessä on semmonen avoin kierto, eli jossain vaiheessa joku kaveri joka tapauksessa tarjoo takas, ni kyse on ehkä enemmänkin jostain yhteisöllisyyden muodosta sit.. Hubaa se on joka tapauksessa *pepsodent*



Juurikin näin on hyvä. *pepsodent* Mäki oon aika köyhä. Vastavuoroisuus toimii mun mielestä kavereiden kesken aina hyvin.
hallucinogen

Posts: 8,190

#10438 • • hallucinogen Edain
Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D

--
pikku-*possu*

asdf

Posts: 3,155

#10439 • • asdf

hallucinogen, 21.9.2006 12:40:
Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D



Sama tavote, mut miespuolisia etsimässä *pepsodent*

PS. Tuun aika kalliiks.
asdf

Posts: 3,155

#10440 • • asdf

KooKie, 21.9.2006 09:17:
Kiitos sulle, että oot taas osa tätä luukkua. Lähdetäänkö yhessä metsästää? Kovat piippuun ja menoks! HEI MITEN OIS THE CLUB?! Viimekski ois herunu. xD



Nii sulle ois herunu, mä oon vaa se egonnostatuskaveri :D