Jazmine, 21.9.2006 09:36:
Sori, mut mä olen nykyään pehmo.
Eikä se taas oo yhtään hyvä!!
Ja sitä puoliväliä ei oo mahollisuus käyttää?
19,912 posts, 996 pages, 8,205,824 views
domi, 21.9.2006 09:38:
---
---
Ja sitä puoliväliä ei oo mahollisuus käyttää?
Jazmine, 21.9.2006 09:39:
Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.
Kait liian väsynyt.
domi, 21.9.2006 09:39:
---
Jazmine, 21.9.2006 09:39:
Ei ilmeisesti....
It's me.. no can do.
Kait liian väsynyt.
---
Sääli.
Kultainen keskitie olisi tässä tapauksessa paras vaihtoehto.
Jazmine, 21.9.2006 09:38:
Viimiselle joutu väkisin antaan rahansa.
KooKie, 21.9.2006 09:55:
---
---
Sellainen on muuten aivan helvetin ärsyttävää. Muutenkaan tykkää raha-asioista puhua, niin on varsin iiskottavaa yrittää tunkea vaikkapa vain muutamaa kymppiä parin päivän täyshyysäyksestä käteen. Varsinkin kun tollasessa tapauksessa mulle jää kiitollisuudenvelkainen olo, jos en saa hyvittää tilannetta rahallisesti. Tai sitten mulle tulee maksullinen olo. :D
Esimerkiksi viimeksi kun oltiin mun edustuspoikaystävän kanssa leffassa, niin se tarjos elokuvan ja namit ja heitti mut vielä himaan, mutta kun mä yritin tarjota sille jätskiä, kun käytiin kävelyllä, niin herra kieltäytyi ja vain vaivoin suostui antaa mun maksaa edes omani.
KooKie, 21.9.2006 09:55:
---
---
Sellainen on muuten aivan helvetin ärsyttävää. Muutenkaan tykkää raha-asioista puhua, niin on varsin iiskottavaa yrittää tunkea vaikkapa vain muutamaa kymppiä parin päivän täyshyysäyksestä käteen. Varsinkin kun tollasessa tapauksessa mulle jää kiitollisuudenvelkainen olo, jos en saa hyvittää tilannetta rahallisesti. Tai sitten mulle tulee maksullinen olo. :D
Esimerkiksi viimeksi kun oltiin mun edustuspoikaystävän kanssa leffassa, niin se tarjos elokuvan ja namit ja heitti mut vielä himaan, mutta kun mä yritin tarjota sille jätskiä, kun käytiin kävelyllä, niin herra kieltäytyi ja vain vaivoin suostui antaa mun maksaa edes omani.
WiljamiDzay, 21.9.2006 10:01:
miksi yleensäkään pidät sitä poikaystävänä?
KooKie, 21.9.2006 10:09:
---
WiljamiDzay, 21.9.2006 10:01:
miksi yleensäkään pidät sitä poikaystävänä?
---
selvennystä
WiljamiDzay, 21.9.2006 10:21:
Ok.. No en edelleenkään näe ongelmaa, niin kauan kun myös edustuspoikaystäväsi tietää millä tasolla liikutte (kuten olettaa voisi). Jos ko. henkilö on sitä mieltä, että miehen tulee tarjota ilman vastasuorituksia (joita toisaalta olisi aika epäreilua tuossa tilanteessa odottaakaan), niin miksi mennä toisen arvomaailmaa murentamaan?
Cjet, 21.9.2006 11:12:
---
WiljamiDzay, 21.9.2006 10:21:
Ok.. No en edelleenkään näe ongelmaa, niin kauan kun myös edustuspoikaystäväsi tietää millä tasolla liikutte (kuten olettaa voisi). Jos ko. henkilö on sitä mieltä, että miehen tulee tarjota ilman vastasuorituksia (joita toisaalta olisi aika epäreilua tuossa tilanteessa odottaakaan), niin miksi mennä toisen arvomaailmaa murentamaan?
---
Ja jos tyttö opiskelis, mä kävisin täyspäiväisesti töissä, nii miksi en ostais jotai leffalippua välil? Eiks se oo vaa yks tapa välittää toisesta ja olla ystävä. Ei kai siinä mitää sen suurempaa rahallista retosteluu sillon oo? Mut toi ett tuntemattomille viinaa että sais pimperoo, nii daaaa..!
WiljamiDzay, 21.9.2006 11:18:
[OT mutinaa]Prkl kirjota ikinä mistään aiheesta mitn millonkaan koskaan, ku heti ollaan dissaamassa stna...[/OT mutinaa]
WiljamiDzay, 21.9.2006 11:18:
Kavereille (molempia sukupuolia oleville) tulee ajoittain tarjottua pubissa drinksuja, mut yleensä kyseessä on semmonen avoin kierto, eli jossain vaiheessa joku kaveri joka tapauksessa tarjoo takas, ni kyse on ehkä enemmänkin jostain yhteisöllisyyden muodosta sit.. Hubaa se on joka tapauksessa
hallucinogen, 21.9.2006 12:40:
Mun tavoite on hommata rikas nainen joka maksaa mun pienimmätkin oikkuni =) Tulevia rikkaita perijättäriä täällä? ;D
KooKie, 21.9.2006 09:17:
Kiitos sulle, että oot taas osa tätä luukkua. Lähdetäänkö yhessä metsästää? Kovat piippuun ja menoks! HEI MITEN OIS THE CLUB?! Viimekski ois herunu. xD