SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,525 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10301 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

pirpeli, 11.9.2006 14:20:
---
Super-Kerttu, 11.9.2006 14:18:
Niin ja lisäys edelliseen.. Eihän nyt voi lihoa ja muuttua possuksi *possu*, kun pitäis olla koko ajan parhaimmillaan.. Kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin se prinssi kävelee vastaan..*joo*

---


No ei se herkkujen syöntiä sen prinssin eteen kävely estä, kunhan ei liho muodottomaksi. Tai ehkä munkin pitäs laihduttaa, niin ois enemmän vientiä.. :/ Enpäs tiiä...



No onhan se niinkin..Mut mä nyt oonkin vähän tämmönen turhis! *turhamaisuushymiö* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

pirpeli

Posts: 5,533

#10302 • • pirpeli

Super-Kerttu, 11.9.2006 14:21:
No onhan se niinkin..Mut mä nyt oonkin vähän tämmönen turhis! *turhamaisuushymiö* *nauru*



Aika turhaan huolehdit sun figuureilla siitä, että lihoisit liikaa... :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#10303 • • Verano Merituuli

Super-Kerttu, 11.9.2006 14:16:
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa!



Mulla taas tää seurustelu lihottaa, kun tuon paremman puoliskon pitää syödä paljon enemmän kuin mun pitäisi, hän kun kuluttaa niin paljon ja aineenvaihduntakin on kovin nopeaa. Jääkaappiin ilmestyy vähärasvaisten tuotteiden tilalle niitä rasvaisempia versioita. Tulee tehtyä lämmintä ruokaa vielä myöhään illalla, yksin ollessaan sitä harvemmin tulisi tehtyä. Yritä siinä sitten olla syömättä kun tehdään jotain herkkuruokaa. Pitäisi kyllä opetella syömään tosiaan puolet vähemmän kuin kulta. Mutta enpä vaihtaisi häntä pois *hihu*
Avatar
#10304 • • cjet Guest

Super-Kerttu, 11.9.2006 14:16:
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa! Syön kaikenmaailman herkkuja sillä verukkeella, että kotona on niin tylsää ja yksinäistä..*grr*

Pitää keksiä kauheesti ohjelmaa kodin ulkopuolelle illoiksi! *joo*



Olisin voinut vaikka väittää että yleensä naisilla käy niinku just toisinpäin eli ett sit ku on suhteessa nii lihoo... *nauru* Mut ehkä sul on just ne täydelliset vastakohta-geenit.. *tirsk*
Lauruska

Posts: 821

#10305 • • Lauruska nihkee

Cjet, 11.9.2006 14:59:
---
Super-Kerttu, 11.9.2006 14:16:
Mä olen havainnut, että yksinäisyys ei sovi mulle.. Se lihottaa! Syön kaikenmaailman herkkuja sillä verukkeella, että kotona on niin tylsää ja yksinäistä..*grr*

Pitää keksiä kauheesti ohjelmaa kodin ulkopuolelle illoiksi! *joo*

---


Olisin voinut vaikka väittää että yleensä naisilla käy niinku just toisinpäin eli ett sit ku on suhteessa nii lihoo... *nauru* Mut ehkä sul on just ne täydelliset vastakohta-geenit.. *tirsk*



Itse asiassa mäkin laihdun aina parisuhteessa *justjoo*
Avatar
#10306 • • cjet Guest

Lauruska, 11.9.2006 19:41:

Itse asiassa mäkin laihdun aina parisuhteessa *justjoo*



*nauru* Ihana luukku tää sinkkuluukku. Täältähän rupee löytyy suorastaan täydellisiä naisia.. *tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#10307 • • pirpeli

Cjet, 11.9.2006 19:43:
*nauru* Ihana luukku tää sinkkuluukku. Täältähän rupee löytyy suorastaan täydellisiä naisia.. *tirsk*



Mä arvasin tän, mun on pakko laihduttaa, koska laihat naiset on täydellisiä :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#10308 • • cjet Guest

pirpeli, 11.9.2006 19:46:

Mä arvasin tän, mun on pakko laihduttaa, koska laihat naiset on täydellisiä :(



Höhlä.. *nauru* Täydellisel naisel on ainaski ne jenkkakahvat että niistä saa kovas vauhdis kii.. *tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#10309 • • pirpeli

Cjet, 11.9.2006 19:48:
Höhlä.. *nauru* Täydellisel naisel on ainaski ne jenkkakahvat että niistä saa kovas vauhdis kii.. *tirsk*



Mä kestän sitte äänennopeuden*nauru*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

pirpeli

Posts: 5,533

#10311 • • pirpeli

Cjet, 11.9.2006 19:53:
*nauru* Siinähän tarvii jo kunnon varusteetki *tirsk*



No nyt oot kyllä ite höhlä*hih*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#10312 • • cjet Guest

pirpeli, 11.9.2006 19:54:

No nyt oot kyllä ite höhlä*hih*



Parhaani mukaan aina yritän olla ihan ääliö. *enkeli* Ja viikonlopun jälkeen se onnistuu iha luonnostaanki. *tirsk*
Ozie

Posts: 1,389

#10313 • • Ozie
Mä oon taas huomannu et kumpiki lihottaa *hymy*

Seurustelus tulee pöperreltyy kaikkee turhaa ja sinkkuilus tulee pöperreltyy kaikkee turhaa. Onnistunu lihoo kummissaki... tai ehkä mä oon vaan erilainen nuori *täh*
pirpeli

Posts: 5,533

#10314 • • pirpeli

Cjet, 11.9.2006 19:55:
Parhaani mukaan aina yritän olla ihan ääliö. *enkeli* Ja viikonlopun jälkeen se onnistuu iha luonnostaanki. *tirsk*



Mä en ees tarvi viikonloppua ja sen jälkeistä oloa ollakseni tauno*justjoo**nauru*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Avatar
#10315 • • cjet Guest

pirpeli, 11.9.2006 19:58:
---
Cjet, 11.9.2006 19:55:
Parhaani mukaan aina yritän olla ihan ääliö. *enkeli* Ja viikonlopun jälkeen se onnistuu iha luonnostaanki. *tirsk*

---


Mä en ees tarvi viikonloppua ja sen jälkeistä oloa ollakseni tauno*justjoo**nauru*



No on meil tääl silti ainaski älykkäämpää keskustelua kuin Seukkausluukussa.. *tirsk*
Miksköhän kaikki seukkailee ja on nii plurrrrr.. *ding*
Dana

Posts: 647

#10316 • • Dana

Cjet, 11.9.2006 20:04:
Miksköhän kaikki seukkailee ja on nii plurrrrr.. *ding*


koska se on niin ihanaa kun löytää toisen, jonka kainaloon voi puskea ja sanoa PLUR, eikä se naura *plur**tirsk*
Avatar
#10317 • • cjet Guest

Dana, 11.9.2006 20:09:

koska se on niin ihanaa kun löytää toisen, jonka kainaloon voi puskea ja sanoa PLUR, eikä se naura *plur**tirsk*



Nii joo.. voiskohan vaa löytää sellasen pluritus tyttösen sillettiis ettei tarttis mennä tonne seukkausluukkuun.. *ding*
Dana

Posts: 647

#10318 • • Dana

Cjet, 11.9.2006 20:10:
Nii joo.. voiskohan vaa löytää sellasen pluritus tyttösen sillettiis ettei tarttis mennä tonne seukkausluukkuun.. *ding*


jaa-a.. kaippa niitäkin löytyy kun kunnolla etsii *nauru* itse vain haluan että joku plurittelee kanssani vielä seuraavanakin aamuna.. ja seuraavana, ja seuraavana ja... (u know what i mean) *sydän*
Avatar
#10319 • • Edited cjet Guest

Dana, 11.9.2006 20:14:
---
Cjet, 11.9.2006 20:10:
Nii joo.. voiskohan vaa löytää sellasen pluritus tyttösen sillettiis ettei tarttis mennä tonne seukkausluukkuun.. *ding*

---

jaa-a.. kaippa niitäkin löytyy kun kunnolla etsii *nauru* itse vain haluan että joku plurittelee kanssani vielä seuraavanakin aamuna.. ja seuraavana, ja seuraavana ja... (u know what i mean) *sydän*



JooooO! Tottakai ymmärrän. *hymy* Mut siis sillee ois kiva ettei tarttis mennä heti tonne koht selittää ett "3vuotta seukattu ja sika onnellinen.." *tirsk*