SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,819,568 views

Avatar
#10181 • • cjet Guest

Freja, 31.8.2006 11:04:
---
KooKie, 31.8.2006 11:01:
Tää herra onkin jo oppinut tavoille. "Kyllä kulta, anteeksi kulta. Päätä sinä kulta, miten vain haluat kulta." *nauru* Tai sitten se vain markkinoi itseään oikein. *hmph*

---


Veikkaan jälkimmäistä *lmao**lmao**lmao*



Heheee.. Eilen kaverin avopuoliso selitti niin kauniisti, miten sen mies on oppinut hienosti vastaamaan ihan kuin tarkoittaisi sitä, vaikka todellisuudessa ei edes kuuntele ollenkaan mitä toinen sanoo.. *nauru* Mistä päästiinki kivasti siihen miten helppoa naisen ois vaa sanoa "Kulta, mä käytän nyt tässä kuussa tän koko palkkani shoppailuun ja ulkoiluun, maksa sä noi kaikki vuokrat ja laskut..", johon toinen sit vaa sanois "Tietysti kulta.." *lmao*
Freja

Posts: 8,775

#10182 • • Freja Sihteeri

Cjet, 31.8.2006 11:08:
"Tietysti kulta.." *lmao*



*tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#10183 • • Edited hallucinogen Edain
heh, noi oli kyllä hyviä, että miksi ei muuttaa naisen kanssa yhteen ja kyllä aika hyvin piti kutinsa mitä katsoo noita ystäväpariskuntia =D Mutta myös noin koulutusohjeet naisille, tosin ne ohjeet kertoo enemmän kyllä siitä, että naisten pitäisi tosiaan hävetä tiettyjä asioita (Kookie oppi nopeasti ;D) :)

Ne paljon parjatut vihjailut, jumankeuta kun tulee jotain kummallisia viestejä tms ja miettii et se oikeasti haluaa :D Ja sit nainen ei halua, että sille valehdellaan mutta sitten se kysyy kysymyksiä joihin ei voi oikein vastata, vaikka esim "olenko lihava?" niin yritä siihen vastata sitten jotenkin ettei saa sapiskaa :D

Ai niin ja oikeasti, älkää kyselkö leffan aikana, kuka toi on?, mitä se tekee?, jne ;D

--
pikku-*possu*

wiwi

Posts: 1,575

#10184 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

domi, 31.8.2006 10:59:
---
Freja, 31.8.2006 10:58:
---
Syder, 31.8.2006 10:57:
Toki voittaa, en väittänytkään miesten voitosta yhtään mitään *tirsk*

---


Ei ku mun mielestä joillain miehil on jotenkin semmonen käsitys silloin tällöin että he olisivat jotenkin yläpuolella muista vaikka oikeesti ovat aika matalalla.

---

Oonks mä ainut, jonka mielestä nää on samalla viivalla?



Et. Lähtökohtaisesti kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat samalla tasolla. Oma käytös on se mikä ratkaisee.

Vähänkö hajoilin Anteron neuvoille. *nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Alyna

Posts: 194

#10185 • • Alyna
Löyty kans tämmönen "lyhyt" lista niille, jotka ettii omaa hanipuppelia *nauru*

Miehenhän ei ole vaikea tehdä naista onnelliseksi. Tarvitsee vain olla:
ystävä, kumppani, rakastaja, veli, isä, opettaja, kasvattaja, rippi-isä, uskottu, kokki, mekaanikko, asentaja, sähkömies, kuljettaja, kantaja, siivooja, hovimestari, hydraulikko, puuseppä, malli, sisustusarkkitehti, seksologi, psykologi, psykiatri ja psykoterapeutti

Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:
1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim.pankkiryöstön) eli
38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.

Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:
a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.

On tärkeää olla unohtamatta hänen:
1. syntymäpäiviään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

Valitettavasti täydellisinkään mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa
menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon
elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.

Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti
vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä
2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta
ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!

*lmao*
Unik

Posts: 4,117

#10186 • • Unik
No huh, huh...*whaat* Parempi etten sano mitään *nauru*
Dana

Posts: 647

#10187 • • Dana

emuli, 31.8.2006 13:18:
Löyty kans tämmönen "lyhyt" lista niille, jotka ettii omaa hanipuppelia *nauru*


mä en vaan kehdannut laittaa tota omaa listaani esille *blush*
hehehehe.. ja kuka sanoo ettei naiset tiedä mitä haluavat? *lmao*
node

Posts: 214

#10188 • • Edited node [deepscan]
Nyt saa riittää tää suhteen metsästys - kun se on niin pirun rasittavaa, ja pettyäkkin saa alati kun ihmiset osoittautuu ihan erilaisiksi kun mitä niistä ajattelit >=(. Viisaat+kliseiset sanovat että etsimällä ei löydä, ja et kun et lopettaa etsimisen niin PAM iskee kuin kirkkaalta taivaalta joku mieletön enkeli tohon eteen. Yks sellanen, por favor!

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

ipe

Posts: 1,845

#10189 • • ipe X-Rust / Holvi

emuli, 31.8.2006 13:18:
Löyty kans tämmönen "lyhyt" lista niille, jotka ettii omaa hanipuppelia *nauru*



Noista vaatimuksista on suht helppo täyttää ainakin suurin osa. Vähän jos on motivaatiota niin onnistuu melkein kaikki (ehkä se on helpompaa tämmöselle hiukka yli kolmekymppiselle, kun on jo nähnyt ja kokenut kaikenlaista?). Elegantisti en kyllä helposti pukeudu muutakuin pakottavista syistä, ja päivämäärienkin kanssa oon melko kehno. ;)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Jone

Posts: 8,258

#10190 • • Jone Archibald Haddock

Unik, 31.8.2006 13:54:
No huh, huh...*whaat* Parempi etten sano mitään *nauru*



Ehdottomasti parempi niin. Hyväksyvän yninän pitäminen tai täydellinen hiljaisuus eivät kuitenkaan suista sua yhtä varmasti ikuisesti naista saamattomalle tielle kuin esim. leikillinen huomio tosta asiasta. *hihu*
Unik

Posts: 4,117

#10191 • • Unik

Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti
vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä
2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.



Tota kohtaa en vaan ihan ymmärtänyt. Eikö naiset muka tykkää ja halua seksiä? Mä olen sit törmännyt eriskummallisiin naisiin, koska ovat tykänneet, halunneet ja toisinaan vaatineet seksiä oikein ja usein, paljon ja säännöllisesti.
Itse tykkään paljon tehdä safkaa ja olen huomannut että jopa naisetkin syövät.
*pepsodent*
Alyna

Posts: 194

#10192 • • Edited Alyna

Unik, 31.8.2006 15:12:
---
Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti
vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
1. seksiä
2. ruokaa

Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.

---


Tota kohtaa en vaan ihan ymmärtänyt. Eikö naiset muka tykkää ja halua seksiä? Mä olen sit törmännyt eriskummallisiin naisiin, koska ovat tykänneet, halunneet ja toisinaan vaatineet seksiä oikein ja usein, paljon ja säännöllisesti.
Itse tykkään paljon tehdä safkaa ja olen huomannut että jopa naisetkin syövät.
*pepsodent*



Joo toi taiskin olla vähän tarkotuksella kärjistetty lista. Kuka lie kirjoittanut, varmaan osais vastata tohon kysymykseen paremmin (not me, jos joku niin luuli) *vink*

Tottahan me naisetkin seksistä ja ruuasta tyksitään, ehdottomasti! Harva varmaan pystyy elämään ilman niitä *nauru*

Ah, mies joka osaa tehdä ruokaa on *sydän*
wiwi

Posts: 1,575

#10193 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Unik, 31.8.2006 15:12:
---
Tota kohtaa en vaan ihan ymmärtänyt. Eikö naiset muka tykkää ja halua seksiä? Mä olen sit törmännyt eriskummallisiin naisiin, koska ovat tykänneet, halunneet ja toisinaan vaatineet seksiä oikein ja usein, paljon ja säännöllisesti.
Itse tykkään paljon tehdä safkaa ja olen huomannut että jopa naisetkin syövät.
*pepsodent*



Kaikissa näissä listoissahan on ollut ideana samojen pinttyneiden, muka eri sukupuolille ominaisten (todellisuudessa enimmäkseen yhteiskunnan luomien) roolien ja käsitysten pitäminen totena. Ja aina kun hyväksytään ja omaksutaan nämä, myös pidetään niitä yllä.

Mun mielestä esimerkiksi kukaan ei anna ja kukaan saa vaan seksiin tarvitaan kaksi aktiivista osapuolta.

Ja joo, kyllä mä tiedän että vitsejähän noi on, mutta silti :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10194 • • hallucinogen Edain

wiwi, 31.8.2006 15:32:
Kaikissa näissä listoissahan on ollut ideana samojen pinttyneiden, muka eri sukupuolille ominaisten (todellisuudessa enimmäkseen yhteiskunnan luomien) roolien ja käsitysten pitäminen totena. Ja aina kun hyväksytään ja omaksutaan nämä, myös pidetään niitä yllä.


Sä ihan pokkana väität, että yleisellä tasolla miehissä ja naisissa ei ole eroja? :D Kyllähän miehiin ja naisiin mahtuu kaikennäköistä vipeltäjää mutta ei se mun mielestä vie pohjaa noilta yleistyksiltä.

--
pikku-*possu*

wiwi

Posts: 1,575

#10195 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hallucinogen, 31.8.2006 15:40
---
Sä ihan pokkana väität, että yleisellä tasolla miehissä ja naisissa ei ole eroja? :D Kyllähän miehiin ja naisiin mahtuu kaikennäköistä vipeltäjää mutta ei se mun mielestä vie pohjaa noilta yleistyksiltä.


En väitä, vaan että noiden listojen idea on nimenomaan pitää vitsinä käsityksiä "Naiset ovat tällaisia, miehet tällaisia." Ja että hyvin suuri osa siitä, mikä noissa paikkansa pitää, on tulosta ihan jostain muusta kuin synnynnäisestä halusta ripotella ympäri kämppää tuoksukynttilöitä tai katsoa urheilua joka lauantai.

Jotenkin noissa vaan kuvataan parisuhde jonkinlaisena tahjtojen taisteluna, jossa osapuolina ei ole kaksi toisistaan pitävää ihmistä vaan edustettuna Mies ja Nainen.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#10196 • • cjet Guest

wiwi, 31.8.2006 15:53:
---
hallucinogen, 31.8.2006 15:40
---
Sä ihan pokkana väität, että yleisellä tasolla miehissä ja naisissa ei ole eroja? :D Kyllähän miehiin ja naisiin mahtuu kaikennäköistä vipeltäjää mutta ei se mun mielestä vie pohjaa noilta yleistyksiltä.

---

En väitä, vaan että noiden listojen idea on nimenomaan pitää vitsinä käsityksiä "Naiset ovat tällaisia, miehet tällaisia." Ja että hyvin suuri osa siitä, mikä noissa paikkansa pitää, on tulosta ihan jostain muusta kuin synnynnäisestä halusta ripotella ympäri kämppää tuoksukynttilöitä tai katsoa urheilua joka lauantai.

Jotenkin noissa vaan kuvataan parisuhde jonkinlaisena tahjtojen taisteluna, jossa osapuolina ei ole kaksi toisistaan pitävää ihmistä vaan edustettuna Mies ja Nainen.



Ihanaa ku sain kerranki heitettyä vettä tällee myllyyn että synty keskustelua.. *tirsk*

Eilen tuli muuten joku 4D dokkari neljästä sinkkunaisesta ja siitä kuinka ne oli olevinaan nii ylitarkkoi miestä valitessaan.. *nauru* Ei jaksanu kattoo.. Kylhän niidenki pitää kuitenki saada rima pitää omalla tasollaan. Ja mun piti saada nukkua mun kauneusunia. *tirsk*
Avatar
#10197 • • Edited niomic Guest

hallucinogen, 31.8.2006 11:29:
Ai niin ja oikeasti, älkää kyselkö leffan aikana, kuka toi on?, mitä se tekee?, jne ;D



Tästä ehkä paras ja pahin esimerkki on faijan nykyinen vaimo, joka kyselee fucking teatterissakin vähän väliä, eikä jaksa paskan vertaa seurata mitä tapahtuu. Paras oli kyl yks kauhuleffa jos on just tasan yks pelottava kohtaus, noh se sattu just "heräämään" siihen ja pelästy niin et puristi täysii kynsillä faijan niskaan kunnon verijäljet :D Repesin hiljaa niin täysil et oli pakko poistuu paikalta hetkeks.
Kianoni

Posts: 357

#10198 • • Edited Kianoni pomputtaako?
hmm mitähän muut sinkut kaipailee eniten?

mulla tulee välillä semmosia oloja että olispa täällä joku höpöttämässä illalla ja aamulla kaikesta maan ja taivaan välillä. näinä hetkinä kämppä tuntuu niin tyhjältä vaikka kissat koittaakin parantaa mun oloa olemalla läheisiä. ja mun ruoanlaitto on kyl kärsinyt sinkkuudesta pahasti - ei sitä viitsi pelkästään itselleen kokata mitään hienompia ruokia, ja jälkiruokia sitäkin vähemmän. sit varmaan yleinen läheisyydenpuute on välillä ihan hirveä, sitä söpöilyä ja silittelyä kaipaan.

mutta kaipa sitä jatketaan samalla linjalla - tutustutaan ihmisiin ja koitetaan löytää hyvä ystävä jakamaan elämää, ei ruveta mihinkään suhteeseen jos sitä ei oikeasti halua. tyhmintä mitä ihminen voi tehdä on olla jonkun kanssa jottei tarvitse olla yksin.
Bellezaaa

Posts: 573

#10199 • • Bellezaaa Afrodite*

Cjet, 31.8.2006 11:08:
miten helppoa naisen ois vaa sanoa "Kulta, mä käytän nyt tässä kuussa tän koko palkkani shoppailuun ja ulkoiluun, maksa sä noi kaikki vuokrat ja laskut..", johon toinen sit vaa sanois "Tietysti kulta.." *lmao*



wau, noi se vois kyl olla *joo*
katos nainen on nainen ja se ei vaan voi yksikertasesti sille mitään et rakastaa shoppailua yli kaiken!*vink*
Avatar
#10200 • • cjet Guest

Belleza, 1.9.2006 09:49:

wau, noi se vois kyl olla *joo*
katos nainen on nainen ja se ei vaan voi yksikertasesti sille mitään et rakastaa shoppailua yli kaiken!*vink*



*vink* Samaa mieltä. Mies on Mies, ja naisen pitäis olla niin rikas että mies vois sanoo kans tolleen ja tuhlaa kaikki rahansa moottoripyörä-harrastukseen.. *nauru*