SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,786,104 views

anton fine

Posts: 1,359

#10121 • • anton fine myspace.com/finethedj
pitääpi perustaa "rakastan/nussin mutta en seurustele-luukku" topikin. epämääräisiä pitää miettiä kans
Jocular

Posts: 1,359

#10122 • • Jocular Janni

hallucinogen, 30.8.2006 13:20:
---
Jocular, 30.8.2006 13:08:
Jännittävään seikkailuun.. *tirsk*

---

Malmilla eläminen on yhtä seikkailua päivästä toiseen, että tervetuloa kahville niin pääset seikkailuun samalla. Täällä saa joka päivä katsoa pvp:tä ja toisinaan myös pve:tä ja fedex-questei.



Toi sun koodikieli meni vähän ohi mutta saan kai anteeks *nauru* Malmilla jännitystä..? Pah tuu tänne Leppävaaranseudulle mun ja kaikkien muiden hullujen sekaan *lmao*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#10123 • • Jocular Janni

Syder, 30.8.2006 13:40:
---
domi, 30.8.2006 13:39:
Mut pitää lohduttautua et etupuolella vilahtaa pieni gnome....*vink*

---

Missä muka, eiku ai kato löyty... Onks tää ny niitä kohtia missä kaupas pitäs kysyy et sisältyyks sitä ja tätä hintaan *ding*



*nauru**nauru* Niin. Kuvissa mukana olevat eivät sisälly kauppaan, ellette niitä erikseen osta.. Kaupan kylkijäisiin kylläkin kuuluu nuo kaksi nuorimmaista kissaa.. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10124 • • hallucinogen Edain

Jocular, 30.8.2006 15:34:
Toi sun koodikieli meni vähän ohi mutta saan kai anteeks *nauru* Malmilla jännitystä..? Pah tuu tänne Leppävaaranseudulle mun ja kaikkien muiden hullujen sekaan *lmao*


Ai sori mä muistin et olisin pelannu wowia tms ;D No ei se mitään mutta seikkailua riittää, kahvi on pahaa ja pullaa ei ole mutta tervetuloa =D

--
pikku-*possu*

Jocular

Posts: 1,359

#10125 • • Jocular Janni

domi, 30.8.2006 13:13:
Eli Stockmannin alennusmyyntiin *joo*



No tota.. Se ei ihan vastaa mun käsitystä jännittävästä seikkailusta. Ellei sitä sovella vähän.. *hihu*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Syder

Posts: 2,255

#10126 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Jocular, 30.8.2006 15:38:
*nauru**nauru* Niin. Kuvissa mukana olevat eivät sisälly kauppaan, ellette niitä erikseen osta.. Kaupan kylkijäisiin kylläkin kuuluu nuo kaksi nuorimmaista kissaa.. *vink*


No jos oikee kauniisti pyytää nii saaks sitä ihailla ja ehkä vähä koskettaaki *räpsräps* *pepsodent* Nojooh, nytku salat tuli jo julki ni jos tää nörä vetäytyis näyttämöltä *nauru*

--
Divida et impera.

Jocular

Posts: 1,359

#10127 • • Jocular Janni

hallucinogen, 30.8.2006 15:42:
---
Jocular, 30.8.2006 15:34:
Toi sun koodikieli meni vähän ohi mutta saan kai anteeks *nauru* Malmilla jännitystä..? Pah tuu tänne Leppävaaranseudulle mun ja kaikkien muiden hullujen sekaan *lmao*

---

Ai sori mä muistin et olisin pelannu wowia tms ;D No ei se mitään mutta seikkailua riittää, kahvi on pahaa ja pullaa ei ole mutta tervetuloa =D



Erittäin houkutteleva tarjous. *iloinen*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10128 • • hallucinogen Edain

Jocular, 30.8.2006 15:44:
Erittäin houkutteleva tarjous. *iloinen*


Tietenkin se on houkutteleva tarjous, enhän minä tee muita kuin loistavia tarjouksia ;D Ota läppäri mukaan niin saat kahvin lomassa lainata mun kymppimegasta asevelihintaan.

--
pikku-*possu*

Syder

Posts: 2,255

#10129 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hallucinogen, 30.8.2006 15:49:
Tietenkin se on houkutteleva tarjous, enhän minä tee muita kuin loistavia tarjouksia ;D


Jep, ja mä teen tarjouksia joista ei voi kieltäytyä *joo*

--
Divida et impera.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10130 • • hallucinogen Edain

Syder, 30.8.2006 15:53:
Jep, ja mä teen tarjouksia joista ei voi kieltäytyä *joo*


Sä et siis tee usein tarjouksia kun ei oo mitään sutinaakaan? ;D

--
pikku-*possu*

Syder

Posts: 2,255

#10131 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hallucinogen, 30.8.2006 15:54:
Sä et siis tee usein tarjouksia kun ei oo mitään sutinaakaan? ;D


Sähän se nero oot! *tirsk*

--
Divida et impera.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#10132 • • WiljamiDzay Nyypiö
Jumaleisson... Tartte kun yks seuranhakuilmotus, ni heti tuli luukkuun säpinää...

Koitetaas itekkii... Ketä kiinnostais (mielellään tän luukun naispuolisista) lähtee asustelemaan Hollantiin mun kanssa?

(hui... kyl ny jänskättää... *tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10133 • • hallucinogen Edain

Syder, 30.8.2006 15:56:
Sähän se nero oot! *tirsk*


Olet aivan oikeassa, kuomaseni =) Mut ainoa todellinen syyhän siihen miksi tällaiset charmantit herrasmiehet vapaalla jalalla on se, että meidän laatustandardit on niin korkealla ettei ihan joka korppikotka kelpaa ;)

--
pikku-*possu*

Syder

Posts: 2,255

#10134 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hallucinogen, 30.8.2006 16:00:
Olet aivan oikeassa, kuomaseni =) Mut ainoa todellinen syyhän siihen miksi tällaiset charmantit herrasmiehet vapaalla jalalla on se, että meidän laatustandardit on niin korkealla ettei ihan joka korppikotka kelpaa ;)


Mistä pääsemmekin sujuvasti asiayhteyteen, mieluummin vapaalla ku tossun alla :)

--
Divida et impera.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10135 • • hallucinogen Edain

Syder, 30.8.2006 16:03:
Mistä pääsemmekin sujuvasti asiayhteyteen, mieluummin vapaalla ku tossun alla :)


Isi pappa sanoi, että jos on tossun alla niin on jonkun muunkin alla ;D

--
pikku-*possu*

Syder

Posts: 2,255

#10137 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hallucinogen, 30.8.2006 16:07:
Isi pappa sanoi, että jos on tossun alla niin on jonkun muunkin alla ;D


Mut ehkä isi oli viksu... Mä en.

--
Divida et impera.

Jocular

Posts: 1,359

#10138 • • Jocular Janni

Syder, 30.8.2006 16:03:
---
hallucinogen, 30.8.2006 16:00:
Olet aivan oikeassa, kuomaseni =) Mut ainoa todellinen syyhän siihen miksi tällaiset charmantit herrasmiehet vapaalla jalalla on se, että meidän laatustandardit on niin korkealla ettei ihan joka korppikotka kelpaa ;)

---

Mistä pääsemmekin sujuvasti asiayhteyteen, mieluummin vapaalla ku tossun alla :)



Rivien välistä; Korppikotkan kaunis, mulkosilmätipu, joka on tossun alla on täydellinen yhdistelmä? *nauru* Ja ihan vaan ettei keltään mee ohi, ni yritän olla sarkastinen. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

hallucinogen

Posts: 8,190

#10139 • • hallucinogen Edain

Syder, 30.8.2006 16:09:
Mut ehkä isi oli viksu... Mä en.


Isi on juu, sillä on aina hyviä elämän ohjeita, reiden kautta onneen, älä koskaan ota seinäruusua jne :)

--
pikku-*possu*

Avatar
#10140 • • cjet Guest

Jocular, 30.8.2006 15:34:

Toi sun koodikieli meni vähän ohi mutta saan kai anteeks *nauru* Malmilla jännitystä..? Pah tuu tänne Leppävaaranseudulle mun ja kaikkien muiden hullujen sekaan *lmao*



Ei tääl Leppävaaras oo mitää häpeningii? *ding*