pirpeli, 22.8.2006 11:35:
---
Annakins, 22.8.2006 10:36:
Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.
---
Naisen pitää olla kyllä harvinaisen kylmäpäinen tapaus, että "pelkkä seksi" onnistuu, ainakin pidemmällä aikavälillä...Miehille se tuntuu sitä vastoin olevan liiankin helppoa*uuh*. Tuosta hormonista olen kanssa kuullut, ja sitä tässä onkin hyvä "syyttää", ei laisinkaan omaa tyhmyyttä tai sinisilmäisyyttä :D:D Mutta siis tollasta on kyllä olemassa...
hmm... En mä sanoisi kylmäpäisyydeksi, lähinnä pitää vain olla omat ajatukset selvinä ja todettuna se, ettei halua suhdetta ja seurustelua. Jos haluaa enemmän, ei se ystävyys ja avunanto tule toimimaan. Sitten taas jos ei halua suhdetta, eikä halua sotkeentua yhdenillanjuttuihin, on tämä mitä toimivin ratkaisu, ainakin jonkun aikaa.
Naisen voi olla ehkä keskimääräistä vaikeempi pitää se kaveruutena (tätä en kyllä itse allekirjoittaisi...), mutta ainakin naisen on helpompi saada tämmöinen järjestely. Jos mies menee ehdottamaan jotain tuollaista, saa hän todennäköisesti juomat päälleen tmv., mutta jos nainen ehdottaa, niin harva kieltäytyy.
-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-