Minä: *droooooool*
Näin helppo olen minä
19,912 posts, 996 pages, 8,058,818 views
pirpeli, 9.8.2006 13:17:
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely, omien kavereidenkin tapaaminen, leffat, musa....<3
Anyone?
hallucinogen, 9.8.2006 13:24:
No jo on pitkä lista, ei ihme ettei kukaan uros pysty täyttää sun toiveita :DD
pirpeli, 9.8.2006 13:17:
Silittely ja rapsuttelu, tekniikkalegot/pelit/vehkeet, jalkahieronta, hyvä ruoka, oman ajan antaminen, hyvä ja mielenkiintoinen seksi, oleiluköllöttely, hassuttelu, kylmä juoma, kirjojen ääneen luku, röyhtäily/piereskely...
astaroth, 9.8.2006 13:28:
aah, keep on goin'!
hallucinogen, 9.8.2006 13:34:
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?
Wolverine, 9.8.2006 13:48:
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.
hallucinogen, 9.8.2006 13:52:
---
Wolverine, 9.8.2006 13:48:
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.
---
Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?
hallucinogen, 9.8.2006 13:52:
Jep :D Toimiskohan naisiin paremmin jos ilmoittais et on kaikki sinkkuelämää, pelinaiset, kymppikerhot, syntiset sisaret yms sarjat ois koneella?
astaroth, 9.8.2006 13:56:
mitä järkeä kutsua sellaista naista, joka ei taas haluja herätä? :D
voin pukeutua naiseksi, jos saan kylmää kaljaa
hallucinogen, 9.8.2006 13:34:
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?
1ncarnation, 9.8.2006 16:26:
Eikö tätä palstaa voi käyttää hyväksi jotenkin,järjestää jotkut treffit sun muuta..
Mut jos palataan asiaan.Tietääkseni konemusiikin bileiden maine on semmonen, että se ei ole mikään paras paikkaa etsii deitti seuraa ? ainakin semmonen käsitys mulla on. onko näin ?
Eikö muka oo yritetty. :/ Varmaan jokin perustavanlaatuinen vika kun se pariutuminen on niin vaikeaa. :D
Mistä ihmeestä sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Missä muka tutustuisi paremmin ihmisiin kuin bileissä? Onnelassa? Kirjastossa? Torilla?
1ncarnation, 9.8.2006 16:52:
Pitäisi kai vaan tylisti pyytää ihmisii ulos ja olla valmis kuulemaan ei kiinostaa :D
IHan itse huomannu + kavereiden mielipiteet.tarkoitin nyt kyl ihan konemusiikin bileit..eikä mitään kaveri porukan bileit (sehän on vasta paras paikka tutustua on). Ja kyllä nyt siel sedun mestois saa niitä naisii jos vaan haluu, mut tuleeko siitä mitä muuta ku sängys hyppimistä sitä en tiedä enkä ole ottamassa selvää :)
$, 9.8.2006 17:01:
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.