SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,676 views

RainChild

Posts: 909

#9241 • • RainChild
Tein varmaan tuossa eilen kardinaalimokan: avautusin tälle jätkälle, ketä oon tapaillu, ni sen kavereiden kuullen aika rankasti ja aika paljon v-sanoja käyttäen *uuh*. tosin imo suht hyvästä syystä, mutta kun näin impulsiivinen olen, niin en sitten tajunnut säästää niitä sanoja siihen, kun ollaan kahestaan *huoh*

--
Rainchild is back home

Avatar
#9243 • • cjet Guest

Fyraett, 18.6.2006 03:38:
---
Christah, 18.6.2006 02:18:
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!

---


Aamen! *hellokitty*



Kyllä! *hymy* Uh, mikä viikonloppu.. Mietin just aamusta, että varmaa ois ollu aika rankkaa v-sanaa luvassa viikonlopun takia, jos seukkais.. Olin nimittäin koko viikonlopun sen verran menossa mukana taas pitkästä aikaa, että moni ei varmasti jaksais katsoa mun touhuilua.. Sinkkukesä luojan kiitos, niin ei oo kukaan aina nii odottamas kotiin kaulimen kans. *hih* Loma Loma Looooma! *plur**jiihaa*
tomii

Posts: 3,594

#9244 • • Edited tomii kallion herttua

Cjet, 19.6.2006 10:00:
---
Kyllä! *hymy* Uh, mikä viikonloppu.. Mietin just aamusta, että varmaa ois ollu aika rankkaa v-sanaa luvassa viikonlopun takia, jos seukkais.. Olin nimittäin koko viikonlopun sen verran menossa mukana taas pitkästä aikaa, että moni ei varmasti jaksais katsoa mun touhuilua.. Sinkkukesä luojan kiitos, niin ei oo kukaan aina nii odottamas kotiin kaulimen kans. *hih* Loma Loma Looooma! *plur**jiihaa*



Joo oli kyl sellanen vkloppu meikäläiselläkin (kiitos niin maan pirun hyvien bileiden), että joillakin olisi varmaan moisesta koko vklopun mittaisesta seikkailemisesta mennyt vähintääkin melooni nenään. *nauru* Et kait tässä kesäisin ainakin hienoista rentun vikaa on havaittavissa *nauru*

edit: niin ja voi kun olisikin loma *poks*

--
reivaan kunnes kuolen

Lenita

Posts: 1,423

#9245 • • Lenita
Ei kaikki naiset kyl venaile kaulinten kanssa kotona, vaan ne on mukana menossa. Mut kaikki miehet ei taas sit tykkää siitäkään.

--
^_____________^

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9246 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Niin ja kaikki suhteet ei ole sellaisia, että pitäis jotenkin rauhottua ja olla aloillaan *justjoo* Mä ainakin olen saanut mennä ihan vapaasti kaikissa suhteissani, tai jos en ole saanut, oon mennyt silti *nauru* heh..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Lauruska

Posts: 821

#9247 • • Lauruska nihkee

Cjet, 19.6.2006 10:00:
---
Fyraett, 18.6.2006 03:38:
---
Christah, 18.6.2006 02:18:
sinkkuilu on givaa*joo*
ja varsinki kesäl!

.. Mietin just aamusta, että varmaa ois ollu aika rankkaa v-sanaa luvassa viikonlopun takia, jos seukkais.. Olin nimittäin koko viikonlopun sen verran menossa mukana taas pitkästä aikaa, että moni ei varmasti jaksais katsoa mun touhuilua.. Sinkkukesä luojan kiitos, niin ei oo kukaan aina nii odottamas kotiin kaulimen kans. *hih* Loma Loma Looooma! *plur**jiihaa*



Hauska että joku ajattelee täysin päinvastoin kuin minä. Mä oon ihan sairaan onnellinen taas siitä että mulla on joku jota halia ja pussailla kun aurinko lämmittää, ja joku jonka kanssa katsoo auringonlaskua ja kävellä rannalla käsikädessä.
Dana

Posts: 647

#9248 • • Edited Dana

Lauruska, 19.6.2006 14:47:
---

Hauska että joku ajattelee täysin päinvastoin kuin minä. Mä oon ihan sairaan onnellinen taas siitä että mulla on joku jota halia ja pussailla kun aurinko lämmittää, ja joku jonka kanssa katsoo auringonlaskua ja kävellä rannalla käsikädessä.



nöf nöf nöf nööööf *possu*
neiti on hyvä ja huomaa, että tämä on Sinkkuluukku!! Täällä pitää intoilla, että sinkkukesä on päällä muuten rupee vituttaa.. *nauru* et ei yhtään tulla pluritteleen tollasil halipusi tarinoilla auringonlaskussa!

( *tirsk* *nauru*)

..typot..
Lauruska

Posts: 821

#9249 • • Edited Lauruska nihkee
No en teknisesti ottaen kuulu kumpaankaan luukkuun *iloinen*
Axu-T

Posts: 427

#9250 • • Axu-T

Lauruska, 19.6.2006 14:47:
---

Hauska että joku ajattelee täysin päinvastoin kuin minä. Mä oon ihan sairaan onnellinen taas siitä että mulla on joku jota halia ja pussailla kun aurinko lämmittää, ja joku jonka kanssa katsoo auringonlaskua ja kävellä rannalla käsikädessä.





Noniiiiiiiiiiiiiiiih ! ! !

Tullaan vielä kääntämään veistä haavassa... Tietty toi ois ihan parasta... Menkää naimisiin! *nauru*
Mjooh.. Mutta ei näin kesällä viitsi yhtään murjottaa vaikka ei ees kesäkissaa ole. Aina voi ostaa jätskin ja vaikka vaan hengailla kaveripohjalta tuttujen kanssa...

On nimittäin upea kesä ja AURINKO PAISTAA! JEEEE! Hauskaa juhannusta kaikille!
Lauruska

Posts: 821

#9252 • • Lauruska nihkee

ZoneX, 19.6.2006 18:13:
---
Lauruska, 19.6.2006 16:48:
No en teknisesti ottaen kuulu kumpaankaan luukkuun *iloinen*

---


miten toi on käytännössä mahdollista?



No jos ei ala määritteleen mitä on! Mut jos on pakko ni vois tehdä sellasen "tapailuluukun", joka kyl sopis varmaa muillekkin! siihen luukkuun kuuluisin *joo*
bubbelgum

Posts: 2,477

#9253 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm... Mä taisin ehkä löytää itelleni sen paljon kaivatun halikaverin. *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Esa

Posts: 947

#9254 • • Esa
Muuttuva kielenkäyttö..

Ennen tutut saattoivat kysäistä:
"Seurusteletko?"

Nykyään on luontevaa kysäistä:
"Kuulutko sinkkuluukkuun?"

Tsih.
FS

Posts: 414

#9255 • • Edited FS

Cjet, 19.6.2006 10:00:
---
Sinkkukesä luojan kiitos, niin ei oo kukaan aina nii odottamas kotiin kaulimen kans. *hih* Loma Loma Looooma! *plur**jiihaa*



Heheehee... oon niitä sellaisia olemassa jotka pyörii mukana, bileissä kuin bileissä :) Klubitus täynnä sellaisia )))

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Jazmine

Posts: 1,009

#9256 • • Jazmine Pösilö
Taidan tulla takaisin.
*poks*
Ei vain tunnu luonnolliselta ja oikealta juuri nyt.

--
Polcca on parasta *sydän*

noena

Posts: 3,138

#9257 • • noena first breath after coma

Umbala, 10.1.2006 11:06:
Niin no niin. Onhan sinkkuilun hyväpuoli se, että voi lähteä torstaina radalle ja palata kotiin sunnuntaina ilman että kotona odottaa ristikuulustelu tai alkaa uusi kylmäsota. Toisaalta olis ehkä hyväkin, että kotona oottais joku, tai mikä parasta se joku ois mukana tuolla radalla. Vois ehkä vähän rauhottuukkin. Onneks on kavereita joita voi däydä *hali* ettei nyt ihan nitkuissa tartte kokoajan olla ja ei tuu tehtyykkään niitä huonoja "no kyllä tää nyt paremman puutteessa kelpaa" valintoja kun pahimman halailu tarpeen hoitaa kaverit.
Kiitos siis kavereille olemassa olosta *hali* Toivotaan silti et jokupäivä voi jättää teidätkin rauhaan ja alkaa halaileen sitä omaa *sydän*


tää on edelleenki niin sydäntä lämmittävä viesti, sulle antti kans iiiiiiiiiiiiiiiiso hali *hali*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Kianoni

Posts: 357

#9258 • • Kianoni pomputtaako?
edelleen täällä.
aina sama meininki.
edelleenkin näin:
ei saa mitä haluaa, eikä halua mitä saa.
FS

Posts: 414

#9259 • • FS

osama, 23.6.2006 12:03:
edelleen täällä.
aina sama meininki.
edelleenkin näin:
ei saa mitä haluaa, eikä halua mitä saa.



Try again :)

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Fresia

Posts: 764

#9260 • • Fresia vähän outo
Mä kyllä sittenkin haluisin täältä pois *igor* Ongelma vaan on se, että ne jotka kiinnostuu musta, ei kiinnosta mua sitten ollenkaan. Tai ne haluaa musta vain ja ainoastaan vakipanon (mihin en uskalla lähteä, koska kuitenkin kiinnostun toisesta enemmän, enkä jaksa mitään säätämistä ja toisen tunteilla pelailua enää) *hmph* Jos itse kiinnostun jostakusta tai saati menen ihastumaan, en yleensä saa mitään vastakaikua tunteilleni.

Yksinkertaisesti ois kiva vähän rauhoittua (muttei liikaa, ei musta ainaiseen nyhväämiseen ja kotona olemiseen ole *tirsk*) ja nukkua joskus yönsä toisen kainalossa. Onkohan mulla vaan liian suuret kriteerit siitä, minkälaisen miehen haluisin *ding* Tai sit oon itsekin jollain tavalla liian outo ja liian itsenäinen...eikä mun joskus hieman ei-niin-kohtuullinen alkoholin käyttö vedä kyllä ketään fiksua puoleensa *justjoo*

Toisaalta onhan tää sinkkuilu jees, saa tehdä ihan mitä vaan ja katsella ja flirttailla vapaasti *hih* Jotenkin vaan alkaa jo kyllästyttää moinen...*ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*