SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,302 views

Syder

Posts: 2,255

#8821 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Cjet, 2.5.2006 18:22:
*nauru* Suomalainen mies on ujo.. eli lisää viunaa! *vink*


Paljon viinaa, sitku alkaa tökkii ni vielä pitää vähä enempi ottaa ni sit o hyvä.

--
Divida et impera.

Lyylikki

Posts: 2,975

#8822 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Cjet, 2.5.2006 17:41:
Miuh.. mä en taaskaa löytäny wappuheilaa.. *tirsk* Pitää varmaa kasvattaa tukka päähän takas.. ainut vaa että tulee vähä kiire kesäkisun hommaamisessa, ku helluntaihinki on nii lyhyt aika.. *nauru*



Samaa minäkin tuossa kaverille valittelin, mutta se helluntai-läppä on kuulemma saanut uuden muodon ja nykyään se menee niin, että:

Jos ei heilaa helluntaina, niin on jono juhannuksena.

*vink*

Ja mulla kerrankin itse asiassa oli wappuheila, joka sitten kylläkin osoittautu ihan päälyksi. Ehkä. Ainakin. En tiedä pitäisikö sille antaa vielä yksi mahdollisuus ja ehkä ääneen sanoa, että mikä siinä mättää. Kun itse on sinkkuillut vähän pidemmän aikaa, niin ei ole ihan valmis heti semmoiseen kiehnäämiseen ja kosketteluun.
Avatar
#8823 • • cjet Guest

Lyylikki, 2.5.2006 18:34:

Samaa minäkin tuossa kaverille valittelin, mutta se helluntai-läppä on kuulemma saanut uuden muodon ja nykyään se menee niin, että:

Jos ei heilaa helluntaina, niin on jono juhannuksena.

*vink*

Ja mulla kerrankin itse asiassa oli wappuheila, joka sitten kylläkin osoittautu ihan päälyksi. Ehkä. Ainakin. En tiedä pitäisikö sille antaa vielä yksi mahdollisuus ja ehkä ääneen sanoa, että mikä siinä mättää. Kun itse on sinkkuillut vähän pidemmän aikaa, niin ei ole ihan valmis heti semmoiseen kiehnäämiseen ja kosketteluun.



Toivon niin. Juhannushan on kuitenkin jo kohta.. Onpahan sit ainaki varaa mistä valita. *nauru*
Nii, sitäpaitsi nytki on ollu vähä omaa vikaa.. Mä oon nii super-kriittinen noiden heilojen suhteen. *tirsk* What can you do.. Sinkkuilu on kuitenki ihan kivaa.


Mut yleensä kannattaa joo sanoa suoraan mikä mättää.. eihän sitä toinen muuten osaa tietää.. *hymy* Siis ajatuksena että jos muuten tunnustaa hyvältä heilalta, nii kommunikaatiolla saa ihmeitä aikaan?
TanyaK

Posts: 745

#8824 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
No..tohon Juhannukseen on kivasti aikaa..vois alkaa kerätä sitä jonoa jo tässä vaiheessa. Tästähän vois sit tehdä sellasen poikamiestyttö ohjelma tyylisen järkkäilyn :D
Bellezaaa

Posts: 573

#8825 • • Bellezaaa Afrodite*

Cjet, 2.5.2006 18:46:
---
Mä oon nii super-kriittinen noiden heilojen suhteen. *tirsk* What can you do.. Sinkkuilu on kuitenki ihan kivaa.


Mut yleensä kannattaa joo sanoa suoraan mikä mättää.. eihän sitä toinen muuten osaa tietää.. *hymy* Siis ajatuksena että jos muuten tunnustaa hyvältä heilalta, nii kommunikaatiolla saa ihmeitä aikaan?



Sama vika,esim. vääränlainen sisustus toisen kotona voi pilata koko jutun tai sit vääränlaiset kalsarit tai sukat...
Aika älytöntä mut niin ku jo totesit niin minkäs teet ku sattuu tällanen hassu olemaan...*ding*
Onneks en oo nähtävästi ainoo *tirsk*
Ja tosta kommunikaatiosta niin asioista puhumista khyl itekin kannatan ehdottomasti!!!!!!
Avatar
#8826 • • cjet Guest

Christah, 2.5.2006 20:14:

Sama vika,esim. vääränlainen sisustus toisen kotona voi pilata koko jutun tai sit vääränlaiset kalsarit tai sukat...
Aika älytöntä mut niin ku jo totesit niin minkäs teet ku sattuu tällanen hassu olemaan...*ding*
Onneks en oo nähtävästi ainoo *tirsk*
Ja tosta kommunikaatiosta niin asioista puhumista khyl itekin kannatan ehdottomasti!!!!!!



No et oo joo ainoo. Vaikka selkeesti oot kyl tosi tarkka.. *nauru* Ollaankohan me jotenki pinnallisia ihmisiä ku mikään ei kelpaa? *pepsodent*
nomic

Posts: 4,120

#8829 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
huonosti käyttäytyvä teini ilmoittautuu o/
(levyorjaksi en rupea)
Miika

Posts: 893

#8830 • • Miika

Remotion, 2.5.2006 18:11:
älä ota sitä tollee. soot "stara" meille muille (olemattomille tekijöille) koska sun musa toimii tasolla jolle niin harva tranceilu pääsee. eli ei sisällä mitään negatiivisia ajatuksia.



Kiitos, kiva jos musiikki maistuu! *sydän*

Nexus__69, 1.5.2006 17:44:
sul on selkeesti joku täältä kiikarissa



Jotenki läpinäkyvää.. *hihu*
Avatar
#8831 • • cjet Guest

Juhgu, 3.5.2006 00:41:
---
Christah, 2.5.2006 20:14:
---
Sama vika,esim. vääränlainen sisustus toisen kotona voi pilata koko jutun tai sit vääränlaiset kalsarit tai sukat...
---


Sen vielä ymmärrän että joku siisteysfriikki ei esim. tässä mun sotkuisessa kämpässäni kauaa viihtyisi (tai ainakin siivoaisi sen ensin :D), mutta että vääränlaiset kalsarit voivat pilata koko jutun? Vähän on tarkat vaatimukset *nauru*



No eikö muka itselläsi onnistu tuon tyylinen tunnelman pilaus? Kyl mä saisin ainaki vääränlaisista alusvaatteista naisen päällä niin kauheet epä-kiksit, että.. *nauru*
workunit

Posts: 261

#8832 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Kyllähän monenlainen asia voi lopettaa kiinnostuksen ihmisestä. Kalsareita ja sukkia en ole vielä havainnu innon lannistajiksi, mutta miten käsien asento, tapa tupakoida (siis se miten kääryle on käsissä, miten sen sammuttaa jne.) tai joku pieni ele voi häiritä niin paljon? Kyllähän mulle sit huomautellaanki siitä, et onko jollain pikkurilli vinossa, kun ei kelpaa *ding*
Avatar
#8833 • • cjet Guest

workunit, 3.5.2006 10:07:
Kyllähän monenlainen asia voi lopettaa kiinnostuksen ihmisestä. Kalsareita ja sukkia en ole vielä havainnu innon lannistajiksi, mutta miten käsien asento, tapa tupakoida (siis se miten kääryle on käsissä, miten sen sammuttaa jne.) tai joku pieni ele voi häiritä niin paljon? Kyllähän mulle sit huomautellaanki siitä, et onko jollain pikkurilli vinossa, kun ei kelpaa *ding*



Totta.. aina ei vaan klikkaa. Pienet asiat merkkaa uskomattoman paljon. *hymy* Mä rupesin röökilakkoon tänään.. nyt voisin olla monelle tytölle rasituksen multihuipentuma ainakin seuraavan viikon ajan, jos tää jatkuu..
kml

Posts: 1,142

#8834 • • kml Keyhole Markup Language
Moi.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

toma

Posts: 2,009

#8836 • • toma Tototoototo

milla, 2.5.2006 14:46:
sinkkukesä *pahis*


*täh*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

yawiz

Posts: 236

#8837 • • yawiz

Juhgu, 3.5.2006 10:57:
---
Cjet, 3.5.2006 09:06:
---



No okei, jos tytöllä olis tapana pitää vaikka jotain batman-tvsarja-tyylisiä massiivisia kalukukkaroita ni voishan se olla aika häiritsevää. Mut ehkä siitä voitais keskustella ja laittaa ne housut vaihtoon sen sijaan että pitäis laittaa koko tyttö vaihtoon *nauru*




*jiihaa*
Avatar
#8838 • • Enkeli Guest
*pihkassa*
Avatar
#8839 • • cjet Guest

Juhgu, 3.5.2006 10:57:
---
Cjet, 3.5.2006 09:06:
---
No eikö muka itselläsi onnistu tuon tyylinen tunnelman pilaus? Kyl mä saisin ainaki vääränlaisista alusvaatteista naisen päällä niin kauheet epä-kiksit, että.. *nauru*
---


No okei, jos tytöllä olis tapana pitää vaikka jotain batman-tvsarja-tyylisiä massiivisia kalukukkaroita ni voishan se olla aika häiritsevää. Mut ehkä siitä voitais keskustella ja laittaa ne housut vaihtoon sen sijaan että pitäis laittaa koko tyttö vaihtoon *nauru*



Hehehe.. siinä kohtaa joo tulee se kommunikaatio peliin! *nauru* Mut ei pidä toki väkisinkään vääntää, jos ei batmannit klikkaa nii sit ei klikkaa.. *vink*
Bellezaaa

Posts: 573

#8840 • • Bellezaaa Afrodite*

Cjet, 2.5.2006 21:53:

No et oo joo ainoo. Vaikka selkeesti oot kyl tosi tarkka.. *nauru* Ollaankohan me jotenki pinnallisia ihmisiä ku mikään ei kelpaa? *pepsodent*



no eikä olla!
asia on niin et ei saa tyytyä ihan mihin vaan *nauru*