wiwi, 20.1.2006 10:40:
---
wiwi,
---
Joo tai vaikka ennakko-oletuksena ei oliskaan että jokainen joka tulee juttelemaan on täys kusipää, ei sitä välttämättä viitsi ottaa tosissaan kaikkia. Kyllähän baarissakin törmää mielenkiintoisin ihmisiin, onkin tylsää ettei aina oikein tiedä miten suhtautua. En mä oo mitenkään kovin varautunut ihminen ja kyllä mulle saa ihan vapaasti tulla puhumaan mutta harvemmin tosissaan ajattelee esimerkiksi näkevänsä jotain baarissa tapaamaansa ihmistä jälkeenpäin..
Pah, ei iskemistä tarvitse osata. Jos aina kun näkee kiinnostavan ihmisen yrittäisi automaattisesti juuri Iskeä tätä, ei välittäisi ollenkaan tutustua oikeasti. Harvoin se toellisuudessa menee jotenki "love at first sight"-tyyliin että heti kun tavataan toinen Iskee toisen ja sitten ollaankin rakastuneita.
Tietenkin on ihan hyödyllistä jos osaa vähän ottaa kontaktia ihmisiin*nauru*
Niinpä... eipä noista baarituttavuuksista ole juurikaan jälkeenpäin kuulunut.
Joo lähinnä meinasin sitä tolla, että osa mun kavereista osaa sen iskemisen ikäänkuin pelimies-kannalta, kiinnosti se nainen oikeasti tai ei (eivät monasti edes tunnu ajattelevan toisesta, että haluaisivat seurustella ks. henkilön kanssa, tai tältä musta tuntuu). Mä oon kyllä niin ujo, että en ihan aina uskalla mennä lonkalta tekemään tuttavuutta. Onneksi tanssilattia on keksitty.
Antaa lanteiden ja katseiden puhua ja sitä rataa (viitaten johonkin vähän groovempaan menoon kuin joku teknon tamppaaminen)
...rupespa tekee mieli lähteä "radalle" jostakin kumman syystä
Mutta kaitpa mä vaadin aina vähän aloitetta kanssa sieltä toiselta puolelta myös. Jotenkin viehättää se, että nainen osaa kanssa tehdä aloitteen ja unohtaa sellaiset vanhoolliset sukupuoliroolit.