19,912 posts, 996 pages, 8,209,929 views
Fresia, 18.1.2006 19:31:
Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...
No voi ja . Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...
P-Boy, 19.1.2006 04:59:
Oon täällä läävässä ketjuilla köytettynä maailman tappiin asti .
No voi ja . Mä taidan sittenkin olla täällä aika lujasti. Platoniset tunteet ja toisen sitoutumiskammot, ei tästä mitään taida noiden kanssa tulla. Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...dammit tota yhtä ihmistä, mistä se on tähän maahan hypännyt. Mutta eipä mustakaan taida olla uuteen juttuun vielä, kun mun tunteet ei ole täysin kaverillisia sitä yhtä kohtaan...
inneah, 17.1.2006 16:51:
---
tomii, 17.1.2006 14:51:
---
domi, 17.1.2006 10:53:
---
---
Niin totta... "sä ansaitset parempaa"-quote on tuttu :D
---
Heh... onkohan ketään kuka ei olisi tota kuullut (tai tulisi kuulemaan) jossakin vaiheessa elämäänsä? Klassikko sanoisin
---
Tai sit tää " ei vika oo sussa, vaan mussa"
Yleensä se on just siinä toisessa
Jone, 19.1.2006 07:53:
Kyllä, jokainen ansaitsee suhteen jossa välittäminen ylittää tietyn tason molemminpuolisesti. Mikäli tunne on ainoastaan toispuolinen, niin totta kai kummatkin siinä tapauksessa ansaitsevat parempaa eli ansaitsevat olla sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti välittävät muutenkin kuin ystävyyden tasolla ja joka vastaa näihin tunteisiin. Vastaavasti en ymmärrä tarvitseeko sen "vian" nyt olla kummassakaan, koska tunnepuolen asiat eivät seuraa minkäänasteista logiikkaa ja harvemmin edes toistavat mitään tiettyä kaavaa. Jostain ihmisissä sitä nyt vaan pitää "sillä tavalla" ja toisista ei - asiaan ei juurikaan voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen oli kyseessä sitten tilanne, jossa kaiken pitäisi teoreettisesti natsata mutta tietty tunne puuttuu tai vastaavasti tilanne, jossa toisesta osapuolesta järkevästi ajatellen puuttuu tasan kaikki syyt olla siitä innoissaan.
Esa, 19.1.2006 03:16:
---
Mistä hitosta muka löytyy ei-varattu ja ei-sitoutumiskammoinen jätkä, joka ois vie mukava, fiksu jne...
---
Taruolentoja kenties.
BSE, 19.1.2006 03:32:
---
---
hei mä oon tääl helsingissä!
tomii, 17.1.2006 18:06:
---
Mulla taas on aina ollut niinpäin, että baarista en tunnu oikein löytävän mitään. Ehkä liikun väärissä baareissa? Mutta tuntuisi, että baareissa ihmiset olisivat jotenkin älyttömän vaikea saada kiinnostumaan itsestään. Joskin mä taidan kyllä olla vähän sellainen kaveri, että musta kiinnostuukin yleensä vasta, kun juttelee kauemmin... no joo en sitten tiedä. Lähti taas ajatus juoksemaan
Remotion, 19.1.2006 08:37:
---
Itsellä kävi vielä niin että vaikka yritettiin yhteisestä sopimuksesta olla vain ystäviä niin se oli loppujen lopuksi aina yhtä tuskaisaa ja oli kokoajan fiilis että tää ei ystävyytenä vaan toimi vaan haluan enemmän, luonnollisestikin toiselle osapuolelle sopi olla vain kavereita, ja hänestä taas tuntui varmaankin jotenkin hyväksikäytetyltä kun en osannut ollakaan pelkkänä kaverina, niinkuin oli aluksi ollut tarkoitus.
Miksi nää menee aina vaan näin vaikeesti???
wiwi, 19.1.2006 21:03:
---
Äh baareissa sitä ei vaan uskalla oikeen kiinnostua kenestäkään kun on vaikea saada selvää mitä joku todellisuudessa haluaa. Riippuu tietenki vähän ympäristöstä ja olotilasta (omasta ja muiden) mutta usein tuntuu aika kornilta jos joku tulee jossain hämysessä baarissa selittämään että haluis oikeasti tutustua tms..Mun mielestä on kyllä hyvä juttu jos on sellainen ihminen että tutustuminen vaatii vähän aikaa, se on paljon kiinnostavampaa. Small talk-ihmiset on tylsiä
Pyr0n, 19.1.2006 21:55:
Itse en ainakaan usko löytäväni ketään baarista. Se paikka ei vain kovinkaan luonnolliselta paikalta missä voisi ihastua johonkin mukavaan neitokaiseen. Tosin voi osaltaan olla syynä sekin, kun olen jonnin verran ujo ja muutekin hieman hiljasempi. Mut sitä oikeaa odotellessa
tomii, 19.1.2006 21:26:
---
wiwi,
---
Joo miehenä saa kyllä huomata tämän usein, että monet naiset ovat _vähän_ varuillaan kaikenmaailman k-päiden varalta. Mutta mä en muutenkaan jotenkin koe sellaista "iskemistä" mitenkään luonnolliseksi tilaksi. Jotkut mun kaverit osaa kyllä sen homman kuin pyörällä ajon. Mä en
Ja tosta tylsästä small talkista tuli kanssa mieleen se, ettei siinä yleensä saa mitään selkoa millainen ihminen todellisesti on kyseessä. Kornia menoa joo...