19,912 posts, 996 pages, 8,211,994 views
Jazmine, 6.11.2005 01:45:
Vittu tää on perseestä!
Tiina, terkkui o/
Tais toimii...
No, mikään ei ole varmaa... katsotaan.
Nitta, 5.11.2005 21:38:
---
mariquita, 5.11.2005 17:03:
---
Mäkään en usko siihen yhteen ja ainoaan oikeaan; miksi ihmeessä vain yksi ihminen näistä miljardeista voisi olla minulle hyvä?
---
Niin, on varmasti monta jotka olisi periaatteessa sopivia, mutta se on sitten se toinen asia missä elämäntilanteissa ja -vaiheissa nämä ovat verrattuna itseen. Eli onko tarpeeksi yhdistäviä asioita tai löytyykö yhteinen päämäärä.
Mutta nää on asioita joita jokainen sukupolvi ja usea ihminen on joutunut ja joutuu jossain elämänvaiheessaan miettimään omalla kohdallaan. Lohduttavaa ajatella ettemme ole murheinemme täällä yksin
mariquita, 6.11.2005 16:15:
Tämähän se vaikein onkin. Ja johtaa helposti siihen, että toisilleen täydellisesti sopivat ihmiset, ei välttämättä ole sitä ikuisesti, tai edes kauhean kauaa. Jotkut ihmiset kasvaa yhteen, toiset kasvaa erilleen. Minuus muuttuu jatkuvasti.
Nitta, 6.11.2005 18:44:
---
Miten kummassa ne ihmiset ennen vanhaan on tämän asian ratkaisseet... miksi pirussa maailman pitää muuttua näin nopeatempoiseksi... vai onko "vika" meissä itsessämme?
Miten kummassa ne ihmiset ennen vanhaan on tämän asian ratkaisseet...
Sir Dominique Trévisan, 6.11.2005 19:14:
---
Nitta, 6.11.2005 18:44:
---
Miten kummassa ne ihmiset ennen vanhaan on tämän asian ratkaisseet... miksi pirussa maailman pitää muuttua näin nopeatempoiseksi... vai onko "vika" meissä itsessämme?
---
Todennäköisesti ennen ei tällasia ongelmia ollut näin suuressa mittakaavassa, nykyään ero tuntuu olevan trendi. Maailmassa muutenkin taidettiin ajatella erilailla, ja ei niin pienet asiat tuntuneet niin suurilta mitä tänään. Joskus jos katsoo esim. Suomi-filmin klassikoita ja katsoo miten siinä pariskunnat tai yleensä mies ja nainen puhuu toiselleen, niin aika eri tyylillä sitä ennen keskusteltiin :D
Pointti tais kadota, mut ajoin sitä takaa et ennen sellaset asiat, mistä nykyään erotaan, ei olleet niin määräävässä asemassa mitä nykyään, ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä :D
Annakins, 6.11.2005 19:33:
---
Tai sitten eroen suosio johtuu stigman poistumisesta. Eronneita ei enää katsota kieroon kylänraitilla, ainakaan kaupungeissa.
Sir Dominique Trévisan, 6.11.2005 19:37:
---
Annakins, 6.11.2005 19:33:
---
Tai sitten eroen suosio johtuu stigman poistumisesta. Eronneita ei enää katsota kieroon kylänraitilla, ainakaan kaupungeissa.
---
Mä oon kyl tuossa eri mieltä, ainakin täällä ruuhka-suomen ulkopuolella edelleen tuo ero on aika tabu, eikä siitä pahemmin puhuta, ja kyllä siitä katseitaki saa.
Avernian, 6.11.2005 18:55:
"Jumalauta pysytään yhdessä tai joudutaan kirkonkiroukseen, kylillä pahan silmän alle ja saat vielä vaimo kirveestäkin!"
Ehkä ennenvanhasta ei tarvitse ottaa mallia.
Sir Dominique Trévisan, 6.11.2005 19:14:
Todennäköisesti ennen ei tällasia ongelmia ollut näin suuressa mittakaavassa, nykyään ero tuntuu olevan trendi. Maailmassa muutenkin taidettiin ajatella erilailla, ja ei niin pienet asiat tuntuneet niin suurilta mitä tänään. Joskus jos katsoo esim. Suomi-filmin klassikoita ja katsoo miten siinä pariskunnat tai yleensä mies ja nainen puhuu toiselleen, niin aika eri tyylillä sitä ennen keskusteltiin :D
Pointti tais kadota, mut ajoin sitä takaa et ennen sellaset asiat, mistä nykyään erotaan, ei olleet niin määräävässä asemassa mitä nykyään, ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä :D
ja sitä sit jaksettiin vaikka kuolemaan asti yhessä
"Jumalauta pysytään yhdessä tai joudutaan kirkonkiroukseen, kylillä pahan silmän alle ja saat vielä vaimo kirveestäkin!"
Nitta, 6.11.2005 19:58:
... Toki kulmat hioutuvat, mutta itseään ei pidä lähteä muuttamaan toisen vuoksi.
Nauskiss, 4.11.2005 16:45:
Onko lehden selailu välttämättä väliinpitämättömyyttä? [Senkin voi tehdä niiiiiin monella tavalla...]
[Ts. joku selailee lehteä vasemmalla kädellä ja pystyy silti keskittymään tiiviisti juttukumpaaniinsa - toinen selailee lehteä paetakseen tilanteesta ja muitakin variaatioita varmasti löytyy. Huonoin niistä ei varmaankaan ole se, että molemmat selailee leppoisasti lehteä aamukahvilla.]
dubious, 6.11.2005 21:28:
Ja ei - mä en tarkoita että pitää yrittää muokata itsestään ehdoin tahdoin jotain mitä toinen haluaa, se ei varmaan edes toimi. Mä tarkoitan sitä että pitäis opetella tuntemaan itsensä sen verran hyvin että tietäis mitkä on ne oman luonteen tärkeimmät erityispiirteet ja kehittää niitä. Muissa jutuissa sit voikin ehkä tehdä vähän helpommin kompromisseja tai joskus ihan down right muutoksia.
Epailija, 6.11.2005 21:41:
---
Nauskiss, 4.11.2005 16:45:
Onko lehden selailu välttämättä väliinpitämättömyyttä? [Senkin voi tehdä niiiiiin monella tavalla...]
---
No aika vaikeaa sillä on osoittaa kiinnostusta toiseen. "Hei, olet niin kivaa seuraa, että haluaisin eteeni hömppälehden ^^".
[Ts. joku selailee lehteä ja pystyy silti keskittymään tiiviisti juttukumpaaniinsa - toinen selailee lehteä paetakseen tilanteesta ja muitakin variaatioita varmasti löytyy. Huonoin niistä ei varmaankaan ole se, että molemmat selailee leppoisasti lehteä aamukahvilla.]
---
Ihan sama luuleeko pystyvänsä keskittymään vaiko ei, kohteliaana sitä ei silti voi pitää. Aamukahvilla se nyt on se ja sama selaileeko vai ei, mutta jos erikseen lähtee kahville viettämään aikaa seurustelukumppaninsa kanssa tai treffeille, niin tilanne on eri.
dubious, 6.11.2005 21:28:
Ite en oo oikein ikinä tajunnut että millä periaatteella mä olen olevinaan niin hieno ihminen ettei mun tarttis tehdä suhteessa kompromisseja ja muuttaa itteeni silloin tällöin jollain tapaa.
Ja ei - mä en tarkoita että pitää yrittää muokata itsestään ehdoin tahdoin jotain mitä toinen haluaa, se ei varmaan edes toimi. Mä tarkoitan sitä että pitäis opetella tuntemaan itsensä sen verran hyvin että tietäis mitkä on ne oman luonteen tärkeimmät erityispiirteet ja kehittää niitä. Muissa jutuissa sit voikin ehkä tehdä vähän helpommin kompromisseja tai joskus ihan down right muutoksia.
mariquita, 7.11.2005 12:55:
Mä en näe, miten itsensä kehittäminen liittyy seurusteluun. Eikös itsen tunteminen ja kehittäminen kuulu/ pitäisi kuulua ihan arkielämään, oli sitten sinkku tai suhteessa?