SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,245 views

Dacey

Posts: 671

#7201 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

hallucinogen, 5.10.2005 08:21:
---
Darianna^, 4.10.2005 15:12:
öäääärgh.. voiko olla ihanmpaa ku ihastuminen? oon äwwäwwäwääääh jotenkin niiin sekasin *plur*

---

Mä en oo ainakaan perhosia tuntenut sen jälkeen kun olin 18 :D Sen jälkeen on ollut enemmänkin "sä oot ihan nasta tyyppi, kai sun kanssa voi ainakin jonkun aikaa hengailla" :D



jotenkin niin hallua *vink*

nääh.. mä nautin tästä sekopäisestä fiiliksestä.. laulan tanssin ja siivoon samaan aikaan *nauru* ihastuminen ja tykkääminen taitaa sopia mun luonteelle.. mitäköhän teen sitte ku kämppä on puunattu lattiasta kattoon pariin kertaan *ding*
Jutu

Posts: 3,054

#7202 • • Jutu Blondi

Darianna^, 5.10.2005 12:26:
mitäköhän teen sitte ku kämppä on puunattu lattiasta kattoon pariin kertaan *ding*


Voit tulla meillä siivoo *joo* Mä en meinaan koskaan saa tollasia siivouspuuskia, vaikka olisin kuin ihastunut :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Dacey

Posts: 671

#7203 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Jutu, 5.10.2005 13:53:
---
Darianna^, 5.10.2005 12:26:
mitäköhän teen sitte ku kämppä on puunattu lattiasta kattoon pariin kertaan *ding*

---

Voit tulla meillä siivoo *joo* Mä en meinaan koskaan saa tollasia siivouspuuskia, vaikka olisin kuin ihastunut :D



tää tosin voi olla myös innostusta saada oma kämppä kuntoon *hih* mun oma huone äitin luona koskaan oo ollu näin siisti *ding* mut eiköhän mutki vielä joku päivä kaiveta paskakasan alta *hih*

mut jutu mä pidän ton mielessä *vink*
toma

Posts: 2,009

#7204 • • toma Tototoototo

josbe, 5.10.2005 14:24:
Miehet *sydän*
Osaa joskus olla kivoja. *plur*


Naisetkin *sydän*

[pieni]..toisinaan.. ;)[/pieni]

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

clupipeipe

Posts: 323

#7205 • • clupipeipe

josbe, 5.10.2005 15:25:
---
Mut miks meitä sinkkuja on sit näin paljon? *ding*



No ei hätää, tehdään samoin kuin ala-asteen tanssitunneilla: pojat yhteen ja tytöt toiseen jonoon ja sit vaan yhdistellään pari, pari, pari, pari...*nauru* Kun tää klubbari ei viel oo yhtään sisäsiittoinen..*vink*
sapeli

Posts: 11,768

#7206 • • sapeli jokukukamikä?

clupipeipe, 5.10.2005 16:06:
No ei hätää, tehdään samoin kuin ala-asteen tanssitunneilla: pojat yhteen ja tytöt toiseen jonoon ja sit vaan yhdistellään pari, pari, pari, pari...*nauru* Kun tää klubbari ei viel oo yhtään sisäsiittoinen..*vink*



Ja minähän en mitään tyttöpöpöjä halua! *eiei* *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#7207 • • Jutu Blondi

sapeli, 5.10.2005 16:08:
Ja minähän en mitään tyttöpöpöjä halua! *eiei* *hih*


Enkä minä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

toma

Posts: 2,009

#7208 • • Edited toma Tototoototo

josbe, 5.10.2005 15:25:
Haha. No eihän täs sit mitään ongelmaa! *aplodit*
Mut miks meitä sinkkuja on sit näin paljon? *ding*


No ei se MUSSA ainakaan vika voi olla! ;D

Ehkä kaikki hyvät ihmiset ei vaan yksinkertaisesti kohtaa, tai sitten kun kohtaa, eri osapuolilla on kaiken maailman turhanpäiväisiä ennakkokäsityksiä ja -odotuksia, ja useimmiten vielä melkoinen painolasti menneisyydestä, jotka kaikki vaikeuttavat parinmuodostusta merkittävästi. Ja kyl ihan oikeasti jotkut ihmiset on vaan epäyhteensopivia, ei siitä pääse mihinkään.

...tai jotain ^_^

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Avernian

Posts: 7,451

#7210 • • Edited Avernian Kerettiläinen

toma, 5.10.2005 16:09:
Ehkä kaikki hyvät ihmiset ei vaan yksinkertaisesti kohtaa, tai sitten kun kohtaa, eri osapuolilla on kaiken maailman turhanpäiväisiä ennakkokäsityksiä ja -odotuksia, ja useimmiten vielä melkoinen painolasti menneisyydestä, jotka kaikki vaikeuttavat parinmuodostusta merkittävästi. Ja kyl ihan oikeasti jotkut ihmiset on vaan epäyhteensopivia, ei siitä pääse mihinkään.



*komppail*

Edit : lisäyksenä vielä että sitten on myös huonoja ihmisiä, ei pelkästään hyviä jotka ei kohtaa oikealla lailla.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

toma

Posts: 2,009

#7213 • • Edited toma Tototoototo
No jopas nyt sentään :D

Tässähän menee vallan hämilleen *^_^*

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

sapeli

Posts: 11,768

#7214 • • sapeli jokukukamikä?

mayah, 5.10.2005 17:15:
---
a, 5.10.2005 17:10:
musta kyl kukaa sinkkuluukus nillittävä vanhapiika/poika ei oo ainakaan "cool" .)
---
Mä ainaki oon, et älä käy mulle, senkin...!



Eiku sä oot "hot" *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hallucinogen

Posts: 8,190

#7215 • • hallucinogen Edain
Moon ainakin sinkku sen takia koska naiset eivät ymmärrä omaa parastaan! ;D

--
pikku-*possu*

toma

Posts: 2,009

#7216 • • Edited toma Tototoototo
Täytyy nyt sen verran sanoa, että olen hieman outo, usein hajamielinen, toisinaan vähän sokea asioille jotka eivät kiinnosta minua, ylirationaalinen, sekä teen kuin hullu töitä niiden asioiden eteen, joihin suhtaudun intohimoisesti. Ja olen vielä fyysikko kaiken päälle (joka kyllä selittää paljon :D).

Mutta muuten olen ihan kiva kyllä! ^_^

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Verano

Posts: 4,649

#7217 • • Verano Merituuli

toma, 5.10.2005 21:49:
Täytyy nyt sen verran sanoa, että olen hieman outo, usein hajamielinen, toisinaan vähän sokea asioille jotka eivät kiinnosta minua, ylirationaalinen, sekä teen kuin hullu töitä niiden asioiden eteen, joihin suhtaudun intohimoisesti. Ja olen vielä fyysikko kaiken päälle (joka kyllä selittää paljon :D).

Mutta muuten olen ihan kiva kyllä! ^_^



Oliks tää sun seuranhakuilmoitus? :)(:
Jazmine

Posts: 1,009

#7218 • • Jazmine Pösilö
Ollakko vai eikö olla? *ding*
Siinä vasta pulma...
Jos mää saisin päättää ni haistattasin tälle luukulle pitkät, mutko se ei oo meigän päätettävissä *uuh*

No perkele, tästä puolsinkkuudesta sit ilo irti.
Että *plur* vaan sit. Nih!

Terveisin

Katkera Ämmä

--
Polcca on parasta *sydän*

toma

Posts: 2,009

#7219 • • toma Tototoototo

Verano, 5.10.2005 22:00:
Oliks tää sun seuranhakuilmoitus? :)(:


Hehe, eikun yritän vaan hillitä sitä kiinnostuneiden naisten tulvaa mikä teidän hehkutuksistanne eittämättä seuraa! :P

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

mrx

Posts: 260

#7220 • • Edited mrx Bassjunkie

josbe, 6.10.2005 10:37:
---
a, 5.10.2005 21:07:
---
josbe, 5.10.2005 18:01:
---
nillittäminen on just tollasta nyrpyttämistä mikä vois olla yks erittäin potentiaalinen syy minkä takii ootte sinkkuluukus :)

---

Kuulepas. Onneks en tunne sua, etkä säkään kyllä tunne mua. A) Minä en nillitä, vaikka en kyllä vieläkään täydellisesti tiedä, mitä tuo typerä sanatarkoittaa. B) Kuka on sanonut, että oon sinkku? Kai tääl nyt saa käydä kommentoimassa mitä haluaa. Mut ei, tässä taas nähdään taas se paljon puhuttu suvaitsevaisuus..
Pakollinen *nauru*
En ole siis vihainen, vaikka annan niin ymmärtää. Sanonpa vain mielipiteeni *justjoo* *hymy*



Cut da crap already..
*vink*