SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,142 views

toma

Posts: 2,009

#7101 • • toma Tototoototo

nuance, 26.9.2005 22:29:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Älä nyt turhaan noin paljon hirnu, oisit nähnyt livenä :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#7103 • • toma Tototoototo

mayah, 26.9.2005 22:36:
---
nuance, 26.9.2005 22:29:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

---

Sinuna en hirnuis tippaakaan, ottaen huomioon, et aika tarkkaan puolessa välissä tätä koko "sinkkuluukku"-episodia, mun sormeni on ollu sun navassas. Ja ottaen huomioon missä kunnossa mä olen ollut ja MÄ sentään MUISTAN ton, niin pistää vaan miettityttää, et missäs kunnossa sä olitkaan..


Jaahas vai että pata kattilaa soimaa :D

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

RainChild

Posts: 909

#7104 • • RainChild
Hmm... huonoista treffeistä tais olla aikasemmin puhetta.

Tulipa mieleen tällainen tapaus... baarissa olin tämän jätkän tavannut, tanssinu sen kanssa vähän ([iso]paritansseja!!!!!!![/iso] perusbaarissa)...

Noh, kuitenkin, ajattelin antaa herralle mahdollisuuden ja suostuin sen treffipyyntöön.

Mentiin yhteen kahvilaan. No, ensinnäkään juttu ei kulkenu yhtään *sars*, mut sitten kun siitä sai jotain juttua ulos, niin pari asiaa selkeni...empatiakykyä ei ollut havaittavissa (tärkee asia mulle!), jätkä olikin vähän vanhempi, vajaa 30 (näytti tosi nuorelta. p.s. ei, en ole mikään ikärasisti) ja kauhee MATERIALISTI *eiei* *nyyh*. Herra myös myönsi asian itse ja käytti ihan vakavissaan näitä sanoja "Tekisin melkein mitä tahansa rahasta" *dissaa*

Oli ongelmia saada viesti perille, että ei kiinnosta lähtee toisille treffeille ja kun se asian ymmärsi se suuttui. "Jaha, no hyvää loppuelämää sit sullekki!"

Jiisös, vähemmästäki jää treffitraumat *super**igor*

--
Rainchild is back home

Epailija

Posts: 5,636

#7105 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 26.9.2005 22:36:
*Snip*



Too bloody much information. xD

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

nuance

Posts: 1,963

#7106 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mayah, 26.9.2005 22:36:
---
nuance, 26.9.2005 22:29:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

---


Sinuna en hirnuis tippaakaan, ottaen huomioon, et aika tarkkaan puolessa välissä tätä koko "sinkkuluukku"-episodia, mun sormeni on ollu sun navassas. Ja ottaen huomioon missä kunnossa mä olen ollut ja MÄ sentään MUISTAN ton, niin pistää vaan miettityttää, et missäs kunnossa sä olitkaan..




hehe. hauskaa tässä on se, et en mä lukenu noita sun aikasempia postauksia edes. mä käkätin vaan sille hesarikänniperseilylle ja sitä seuranneelle krapulalle. :D

nojoo. täytyy kyl myöntää et on vähän filmi poikki perjantailta *ding*
nuance

Posts: 1,963

#7107 • • nuance cov ops, combat, sunrise

mayah, 26.9.2005 22:47:
---
nuance, 26.9.2005 22:45:
nojoo. täytyy kyl myöntää et on vähän filmi poikki perjantailta *ding*

---


Palautellaanko mieliin vai yritetäänkö unohtaa?



Ei palautella ainakaan näin julkisesti, vaik kyl muistan aika elävästi purreeni Maria tisusta.
RainChild

Posts: 909

#7108 • • RainChild
*nyyh* tästä on aikaa... miksi oi miksi, silloin tällöin pitää pomsahtaa joku tietty ihminen mieleen... sitten tulee hirveä ikävä ja ilta on pilalla, ulos mun päästä hetipoisnyt *poks*

--
Rainchild is back home

tom_gore

Posts: 168

#7109 • • tom_gore kiksujäärä

RainChild, 26.9.2005 22:37:
Hmm... huonoista treffeistä tais olla aikasemmin puhetta.

Tulipa mieleen tällainen tapaus... baarissa olin tämän jätkän tavannut, tanssinu sen kanssa vähän ([iso]paritansseja!!!!!!![/iso] perusbaarissa)...

Noh, kuitenkin, ajattelin antaa herralle mahdollisuuden ja suostuin sen treffipyyntöön.

Mentiin yhteen kahvilaan. No, ensinnäkään juttu ei kulkenu yhtään *sars*, mut sitten kun siitä sai jotain juttua ulos, niin pari asiaa selkeni...empatiakykyä ei ollut havaittavissa (tärkee asia mulle!), jätkä olikin vähän vanhempi, vajaa 30 (näytti tosi nuorelta. p.s. ei, en ole mikään ikärasisti) ja kauhee MATERIALISTI *eiei* *nyyh*. Herra myös myönsi asian itse ja käytti ihan vakavissaan näitä sanoja "Tekisin melkein mitä tahansa rahasta" *dissaa*

Oli ongelmia saada viesti perille, että ei kiinnosta lähtee toisille treffeille ja kun se asian ymmärsi se suuttui. "Jaha, no hyvää loppuelämää sit sullekki!"

Jiisös, vähemmästäki jää treffitraumat *super**igor*



Always trust your instincts...
Mar6

Posts: 2,178

#7110 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Sinkkuna oleminen on helvetin vaikeaa.. Eiköhän tähän pian tule muutos *plur*

--
-Where there is house there is a home-

RainChild

Posts: 909

#7111 • • RainChild

tom_gore, 26.9.2005 23:49:
---
RainChild, 26.9.2005 22:37:
Hmm... huonoista treffeistä tais olla aikasemmin puhetta.

Tulipa mieleen tällainen tapaus... baarissa olin tämän jätkän tavannut, tanssinu sen kanssa vähän ([iso]paritansseja!!!!!!![/iso] perusbaarissa)...

Noh, kuitenkin, ajattelin antaa herralle mahdollisuuden ja suostuin sen treffipyyntöön.

Mentiin yhteen kahvilaan. No, ensinnäkään juttu ei kulkenu yhtään *sars*, mut sitten kun siitä sai jotain juttua ulos, niin pari asiaa selkeni...empatiakykyä ei ollut havaittavissa (tärkee asia mulle!), jätkä olikin vähän vanhempi, vajaa 30 (näytti tosi nuorelta. p.s. ei, en ole mikään ikärasisti) ja kauhee MATERIALISTI *eiei* *nyyh*. Herra myös myönsi asian itse ja käytti ihan vakavissaan näitä sanoja "Tekisin melkein mitä tahansa rahasta" *dissaa*

Oli ongelmia saada viesti perille, että ei kiinnosta lähtee toisille treffeille ja kun se asian ymmärsi se suuttui. "Jaha, no hyvää loppuelämää sit sullekki!"

Jiisös, vähemmästäki jää treffitraumat *super**igor*

---


Always trust your instincts...



Niinpä, yleensä ne on ollu suht oikeessa... ei ihan aina, mut tarpeeks

--
Rainchild is back home

Yediah

Posts: 1,090

#7112 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Mar6, 26.9.2005 23:52:
Sinkkuna oleminen on helvetin vaikeaa.. Eiköhän tähän pian tule muutos *plur*







juu toivottavasti tuliskin.. tilannetta haetaan ainakin kovasti.. :D
Mar6

Posts: 2,178

#7113 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Yediah, 27.9.2005 00:14:
---
Mar6, 26.9.2005 23:52:
Sinkkuna oleminen on helvetin vaikeaa.. Eiköhän tähän pian tule muutos *plur*

---






juu toivottavasti tuliskin.. tilannetta haetaan ainakin kovasti.. :D



Niinpä, en mä osaa olla niin hirveän onnellinen sinkkuna.. Tosin hyviä puolia varmaan on..
Mut ihmissuhde mikä ei tarjoa kuin pettymyksiä on vielä pahempi.
Kyllä se jostain löytyy, aivan varmasti.. Enkä pidä edes kriteerejäni korkeina, perusasiat kuten lämpö, onni ja positiivinen asenne ovat aina jees *plur* Itse tosin olen sen verta erilainen ihminen että kaikki naiset eivät välttämättä ymmärrä minua.. Mutta kaikille löytyy joku *iloinen*

--
-Where there is house there is a home-

Yediah

Posts: 1,090

#7114 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Mar6, 27.9.2005 00:18:
---
Yediah, 27.9.2005 00:14:
---
Mar6, 26.9.2005 23:52:
Sinkkuna oleminen on helvetin vaikeaa.. Eiköhän tähän pian tule muutos *plur*

---






juu toivottavasti tuliskin.. tilannetta haetaan ainakin kovasti.. :D

---


Niinpä, en mä osaa olla niin hirveän onnellinen sinkkuna.. Tosin hyviä puolia varmaan on..
Mut ihmissuhde mikä ei tarjoa kuin pettymyksiä on vielä pahempi.
Kyllä se jostain löytyy, aivan varmasti.. Enkä pidä edes kriteerejäni korkeina, perusasiat kuten lämpö, onni ja positiivinen asenne ovat aina jees *plur* Itse tosin olen sen verta erilainen ihminen että kaikki naiset eivät välttämättä ymmärrä minua.. Mutta kaikille löytyy joku *iloinen*





toivotaan.. :)
1ncarnation

Posts: 542

#7115 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
Olen täs kaksiviikkoa käyny treffeil saman naisen kaa *ding*
sit ku kysyin et kauan me näin jatketaan se sanoi, että jos vaikka koko ajan..et se ei halua sitoutua eikä mitään :D
hah

noh tässä mä sen kaa melkein joka päivä söpöileen ja kävelen käsi kädes..
ja sit ajattelen no oks täs periaattees mitään valittamista..vähän ku ois nainen seuraks, jota voi koskea ja samalla ei mitään sitoutumista..*tanssittel*

saa nähdä miten tämä satu loppuu

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

hallucinogen

Posts: 8,190

#7116 • • hallucinogen Edain

1ncarnation, 27.9.2005 01:14:
Olen täs kaksiviikkoa käyny treffeil saman naisen kaa *ding*
sit ku kysyin et kauan me näin jatketaan se sanoi, että jos vaikka koko ajan..et se ei halua sitoutua eikä mitään :D
hah

noh tässä mä sen kaa melkein joka päivä söpöileen ja kävelen käsi kädes..
ja sit ajattelen no oks täs periaattees mitään valittamista..vähän ku ois nainen seuraks, jota voi koskea ja samalla ei mitään sitoutumista..*tanssittel*

saa nähdä miten tämä satu loppuu


Tosta tulis enemmän mieleen et mimmi haluu pitää takaportin auki et voi lähteä heti "suhteesta" ulos jos parempaa sattuu kohdalle =D Joten henkilökohtaisesti tuollainen vastaus ois tosi iso turnoff koska mikä muu sitten muuttuisi kuin se, että ei käydä vieraissa jos ei erikseen niin sovita :D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#7117 • • hallucinogen Edain

Juhgu, 27.9.2005 02:09:
Minusta kahden viikon perusteella ei vielä tarvitse odottaa sitoutumista :) toki sitten jos tuo asenne pysyy loputtomiin, on se minullekin turn-off.


No joo ei kaksi viikkoa deittailua nyt mikään pitkä aika ole mut olisi sitä ehkä voinut jotain parempaa sanoa kun "en halua sitoutua enkä mitään" :D Jos tyttö haluu vaan pelkkä munaa niin sanoo sit vaan niin unohtaa sit suoraan kaiken muun ja keskittyy siihen antamis puoleen ;D

Ei sit oteta liian vakavasti ;) Onnea 1ncarnationille vaan et molemmat sais sitä mitä tilais :)

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#7118 • • hallucinogen Edain

Juhgu, 27.9.2005 02:23:
Multa saattaisi loppua nokkelat vastakommentit kesken, jos olisin ihastunut johonkin tyttöön, deittaillut sitä jokusen viikon ja vihdoin rohkaistuisin, kysyisin, ja vastaus olisi "En halua sitoutua. Haluan vaan munaa." :P


"No oisit heti sanonu niin oisin ostanu ruusujen sijasta sulttaaneja ja vaseliinia"

--
pikku-*possu*

Ninka

Posts: 564

#7119 • • Ninka

Mar6, 27.9.2005 00:18:

Tosin hyviä puolia varmaan on..



jotenki toi "varmaan" sana ei oikeen vakuuta *nauru* ja voin vakuuttaa että niitä on!!

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Mar6

Posts: 2,178

#7120 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Ninka, 27.9.2005 17:20:
---
Mar6, 27.9.2005 00:18:

Tosin hyviä puolia varmaan on..


---


jotenki toi "varmaan" sana ei oikeen vakuuta *nauru* ja voin vakuuttaa että niitä on!!


Mä en viel tiedä niistä mitään *hymy* Mut kiitti kannustuksesta, täytyy toivoa et niitä löytyy tai vastavuorosesti se toinen juttu :P

--
-Where there is house there is a home-