Syder, 15.8.2005 15:02:
Oon aina eläny siinä uskossa että erilaiset tyypit vetää puoleensa, tai niin se magneetti ainaki yleensä toimii :)
Ei tässä tapauksessa :D Poikkeus vahvistaa säännön, vai miten ikinä menikään.
19,912 posts, 996 pages, 8,055,245 views
Syder, 15.8.2005 15:02:
Oon aina eläny siinä uskossa että erilaiset tyypit vetää puoleensa, tai niin se magneetti ainaki yleensä toimii :)
Lyylikki, 13.8.2005 02:10:
---
Nemi*, 13.8.2005 01:54:
En tuu enaa ikina takas!!!!!!!! onnellisesti kihloissa! Kauneinta ei voi maailmasta loytaa...
---
Onneksipa olkoon Joillakin sentään käy flaksi.
Ehkä vielä jonain päivänä mullakin. Usko ei lopu koskaan.
tom_gore, 17.8.2005 20:11:
---
Minnie10, Mut kyllä meillä vielä on aikaa tai näin ainakin haluun uskotella itselleni.
---
Tätä mäkin koitan itselleni uskotella :D
jesus, 17.8.2005 20:22:
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Fakta vaan on et kyseinen ihanuus opiskelee vielä 5 vuotta Pietarissa*eiei*
Hyvin hämmentävä tilanne minulla. Tapasin aivan ihanan naisen ja ehkä vähän rakastuin*hih*
Mark Hamilton, 17.8.2005 20:32:
---
---
Sano sille et opiskelut loppu nyt, tai sä et herää enää ammulla.
Ninka, 17.8.2005 20:34:
---
---
elämä on..
toma, 18.8.2005 01:50:
---
elisha,
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?
---
Oiskohan sullakin toi naisten tyypillinen "ihastun vääränlaisiin miehiin"-tauti :)
elisha, 18.8.2005 00:37:
kyllä rupee vähitellen vituttaa olla täällä
tuntuu et kaikki(edes vähänki potentiaaliset)jutut menee aina vituiks,tavalla tai toisella*grr*
kohtaloako?
Lyylikki, 12.8.2005 18:51:
Sinkku ystäväiset (miksei vakiintuneetkin, täällä kuitenkin hiipivät ):
olemme muutamien ystävien kanssa käyneet noin viikon ajan keskustelua siitä, kuinka baarimikko on mahdollista iskeä, jos mahdollista ollenkaan. Kaveri meni ihastumaan yhteen rastapäähän, vilkkusilmään, joka tosiaan kuluttaa baarin lattiaa, siellä tiskin selvemmällä puolella. Kaveri sitten tyrkkäsi tälle kundille puhelinnumeronsa, mutta kuten arvata saattaa, ei baarimikko ole soittanut.
Sinällään kyseinen tapahtuma, ei kyseisen mimmin maailmaa juurikaan hetkauttanut, mutta sai aikaan vilkasta keskustelua. Yksi ystävä on sitä mieltä, että tilastojen valossa baarimikkoihin ei ole mitään saumaa. Toinen taas uskoo, että sinnikäs piiritys palkitaan.
Itse olen eniten sitä mieltä, että baarimikkoa ei isketä useamman promille humalassa ainakaan. Ja jotenkin omaperäinenkin olisi hyvä olla, sillä perstuntumalla sanottuna baarimikot taitavat saada noin seitsemäntoistasataa puhelinnumeroa ja miljoona "meilon jatkot"-kutsua vuodessa.
Itse baarissa työskentelevät tai muuten kokemusta omaavat. Miten on asian laita?
Dana,
(itse nappasin entiseni juuri näin.. kävin u.s.e.i.n ko.paikassa ja tulin aina pari kertaa illassa "kuumuutta karkuun" ovelle missä ihastukseni oli töissä Toimi!)
ALIEN, 19.8.2005 02:25:
Tällä kertaa haenkin itseään arvostavaa, rehellistä miestä arvostavaa