SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,898 views

sleek

Posts: 71

#6301 • • sleek
Kieltämättä lukuisia pettymyksiä läheisissä ihmissuhteissa kokeneena sitä tulee
pakostikin hieman kyyniseksi ja liiankin varovaiseksi. Ainakin, et osaa olla (jo tähän ikään ehtineenä) seukkailun alkuvaiheessa olla rakentelematta turhia pilvilinnoja ja illuusioita..
Noh, anyway, arvostan ehkä tällä hetkellä enemmän läheisiä ystävyyssuhteita ja olen sinkkuudestani huolimatta ihan tyytyväinen elämääni *hymy*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

Verano

Posts: 4,649

#6302 • • Verano Merituuli

deena, 23.5.2005 01:11:
---
Jutu, 22.5.2005 22:52:
Hahaha, me ollaan siskon kanssa lähdössä Heilanhaku-festareille! *jiihaa* No joo, ihan mielenkiinnosta mennään katsomaan että millasia tallaajia siellä on. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tarttuu mukaan *vink*

---

Mitkä??Minne??



Lisäinfoa kehiin! Vappu- ja helluntaiheilat jäi tänä vuonna väliin, et josko jussiks pistettäis yks tulemaan. Ja voishan sitä pidempäänkin katsella, jos sopiva löytyisi. Vaikka skeptinen olenkin *igor*
Vice

Posts: 182

#6303 • • Vice Känniääliö

moonburnt, 22.5.2005 23:27:
ei hitto, täällähän on paljon sinkkuja!
kohta tulee joku seuranhakutopic, ellei oo jo.
klubbarilaisten videotreffit/napakymppi tai klubbarilaisten sinkkuristeily. *iloinen*

tsiisus, kyllä huomaa että on sunnuntai-ilta.. *hmph*




Miten ois erillinen deitti osio klubbariin *iloinen**plur*

--
We are the Borg. Resistance is futile. Your culture will adapt to service ours. We will add your biological and technological distinctiveness to our own.

Avatar
#6304 • • MiSSy* Guest

ambro, 23.5.2005 14:53:
Mahdollisuus on aivan ihana ja kiltti ihminen *sydän* joka näyttäisi arvostavan mua ihan itsenäni. Ja silti.. En tiedä.. Sen kerran kun lähden sille reissulle, niin annan kaikkeni, ja se pelottaa. Aina olen siipeni polttanut miksi en siis nytkin?*ding*



Jos ei pelaa ei voi voittaa

näin on eräs tärkeä ihminen mulle sanonut

Mä lähdin mukaan mutta en alkanut pelaamaan kunnolla koska olin jo varma että häviän kuitenkin vaikka voiton mahdollisuus oli suuri.

Pelkäsin liikaa.

Loppujen lopuksi, riski kuin riski, on riski hävitä mutta on myös riski voittaa *hihu*

En tiedä mitkä on mahdollsuudet nyt mutta olen päättänyt voittaa vaikkakin "hieman" myöhässä *hymy*

Teet itse päätöksen, mutta punnitse huolella, vaikka pelottaa, voit hyvin voittaa *hali*
hallucinogen

Posts: 8,190

#6305 • • hallucinogen Edain

Vice, 23.5.2005 15:29:
Miten ois erillinen deitti osio klubbariin *iloinen**plur*


Ihan turhaa, ei kukaan ilmoittautunu ku mä laitin tänne ilmotuksen :D

--
pikku-*possu*

kap-pu

Posts: 1,167

#6306 • • kap-pu the amazing suction cup boy
klubituksen deittipalveluun pitää tietenkin sisällyttää mahdollisuus filtteröidä haun kohteista pois ne, jotka kuuntelevat vääriä elektronisen tanssimusiikin alagenrejä! *igor*

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

hallucinogen

Posts: 8,190

#6307 • • hallucinogen Edain

KarriN, 23.5.2005 23:58:
klubituksen deittipalveluun pitää tietenkin sisällyttää mahdollisuus filtteröidä haun kohteista pois ne, jotka kuuntelevat vääriä elektronisen tanssimusiikin alagenrejä! *igor*


Tietenkin, eihän kukaan täysijärkinen edes voi kuvitellakaan elävänsä rumpubassoilian kanssa :D

--
pikku-*possu*

Sjel

Posts: 371

#6308 • • Sjel Apprentice.
Olishan se suhde ihan mukava, pitäisi vaan löytää se Oikea(tm) jonka kanssa jakaa kaikki ilot ja surut. Sitä vaan on tullu hieman epäileväksi omiin deittaustaitoihin, on noita harha-askelia tullu otettua liian monta jo (esim on tullu todettua että rokkari ja konemusatyyppi ei mahdu saman katon alle) , enkä tiedä montaakaan vapaana olevaa konemusiikista tykkäävää tyttöstä, jotka saa sukat pyörii jaloissa. mutta ehkä joskus vielä, sitäennen omin käsin onneen ja sitärataa

--
Will work for bandwith. :)

Mongolia

Posts: 160

#6309 • • Edited Mongolia truenörth

Sjel, 24.5.2005 04:16:
(esim on tullu todettua että rokkari ja konemusatyyppi ei mahdu saman katon alle)


Täytyy siinä jotain muutakin sillon olla vikana.
evvk

Posts: 1,918

#6310 • • Edited evvk

KarriN, 23.5.2005 23:58:
klubituksen deittipalveluun pitää tietenkin sisällyttää mahdollisuus filtteröidä haun kohteista pois ne, jotka kuuntelevat vääriä elektronisen tanssimusiikin alagenrejä! *igor*



Teknotyyppi ei voi olla proge- tai piripolkkatyypin kaa
Jutu

Posts: 3,054

#6311 • • Edited Jutu Blondi

deena, 23.5.2005 01:11:
---
Jutu, 22.5.2005 22:52:
Hahaha, me ollaan siskon kanssa lähdössä Heilanhaku-festareille! *jiihaa* No joo, ihan mielenkiinnosta mennään katsomaan että millasia tallaajia siellä on. Eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tarttuu mukaan *vink*

---


Mitkä??Minne??



Kurikassa on 10.-11.6. Haku Päällä heilanhakufestarit. Sinne vaan kaikki sinkut. Siellä on kuulema kaikkee kivaa häppeninkiä *hihu*

edit: http://www.hakupaalla.com/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Verano

Posts: 4,649

#6312 • • Verano Merituuli

Jutu, 25.5.2005 11:15:
Kurikassa on 10.-11.6. Haku Päällä heilanhakufestarit. Sinne vaan kaikki sinkut. Siellä on kuulema kaikkee kivaa häppeninkiä *hihu*



Kurikka on vähän kaukana... Toisaalta vois käydä samalla moikkaamassa frendejä sillä suunnalla. Ei kyl mitään kaukosuhteita mielellään. Entiset kurikkalaiset on kyllä muodostaneet aika laajan verkoston tänne stadiin, ja ihan mukavia sällejä sieltä löytyy =)
homppa

Posts: 731

#6313 • • Edited homppa
Vituttaa kun sitä "oikeaa" ei ole edes olemassa (turha väittää vastaan) ja sit jos vaikka olettaiskin että olisi, niin kun rupee miettimään että missähän hitossa siihenkin vois törmätä??? Ja kuinka paljon vastakkaisen sukupuolen eliöitä on olemassa ja kuinka ei tule näkemään heistä kuin ehkä yhden promillen koko elämänsä aikan ja kuinka moikkaa ehkä jollekin sadastuhannesosalle tuosta promillesta ja sitten vielä jos pitää miettiä kuinka monen kanssa vaihtaa enemmän kuin pari sanaa...niin luku on loppupeleissä aika helvetin pieni.

Mä oon päätynyt siihen lopputulokseen että kaiken todennäköisyyden mukaan kuolen yksin ja hylättynä, mutta se ei haittaa kun rupee vaan hyvissä ajoin valmistautuun henkisesti.
SilverJo

Posts: 1,893

#6315 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

Verano, 25.5.2005 11:25:
Entiset kurikkalaiset on kyllä muodostaneet aika laajan verkoston tänne stadiin, ja ihan mukavia sällejä sieltä löytyy =)


Kerrohan lisää tästä laajasta verkostosta. *hihu* Vaikkapa profiiliin, ettei tänne tule hurjastipaljon ot-keskustelua. *hymy*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Ninka

Posts: 564

#6316 • • Ninka

Juhgu, 25.5.2005 16:43:
---
homppa, ....mielummin kannattaa etsiä sellaista tyyppiä jonka kanssa on kivempaa kuin yksin. Sellaisia tästä maailmasta löytynee kaksi tai kolmekin *hihu*



Hyvä että positiivisiaki asenteita löytyy *hih*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

homppa

Posts: 731

#6317 • • Edited homppa

Juhgu, 25.5.2005 16:43:

Niin, prosentuaalisesti pieni. Mutta tuleehan uusia ihmisiä tavattua aika paljon, jos käy ulkona. Tuo "se oikea" onkin joku lapsena päähän iskostettu hölmöys, mielummin kannattaa etsiä sellaista tyyppiä jonka kanssa on kivempaa kuin yksin. Sellaisia tästä maailmasta löytynee kaksi tai kolmekin *hihu*



niin no löytyyhän noita kyllä, enemmän kuin 2 tai 3, ennemminkin satoja..tuhansia(siis mahdollisuuksia) turhauttavaa vaan kun rupee oikein miettimällä miettimään.....enkä mä väittänyt että mä uskoisin tms johonkin "oikeaan", ärsyttävää kun sellainen termi on pitänyt edes keksiä...paremminkin "ei väärä" tai jotain*ding*

vitun unelmatehtaat
Metsäpiru

Posts: 418

#6318 • • Metsäpiru metsäpiruilee
paskanmarjat täältäkään koskaan päästä...