19,912 posts, 996 pages, 8,055,174 views
Tres:
---
Ana-5000:
"Women? FUCK women. Always when I try to quit, they pull me back in."
---
Just when I thought I was out
they pull me back in.
kimik:
---
Toisaalta ei sitä kalaakaan tule, ellei mato ole koukussa. Outo fisu on jos kyljestä kiinni jää...
---
oon kerran mökillä saanu lahnan mato-ongella ja kylkeen oli koukku jääny.
jaywink:
ilmottautuu o/
Jazmine:
Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa
Ja huomenna on taas asiat toisin
Kaaottisen mukava:
---
Jazmine:
Ja mitä hittoo mä tätä ruikutan? Vissiin tekemiset vähissä.. Sinkkuus Nytkin ois kiva viettää ylimääränen vapaapäivä jonku ihanan ihmisen kaa
Ja huomenna on taas asiat toisin
---
Sinkkuudes on just toi huono puoli et sillon ku on meno päällä on aivan sairaan hauskaa (ja aina tulee tehtyy paljon asioita jotka ehkä kaduttaa myöhemmin*jiihaa*), mut jossain vaihees on aina pakko hieman rauhottaa tilannetta ja rupee taas huokailee... kunnes sit taas! Tylysti sanottuna ei oo sitä "plan B:tä" sateiselle päivälle...
Jazmine:
Näin se vähä menee Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. . Turvallisuus ennen kaikkea...
Kaaottisen mukava:
---
Jazmine:
Näin se vähä menee Mut en mä tiijä.. loppujenlopuks (vaik ois kuin hauskaa bilettää ja ördätä), ni ainakin meikkis kaipaa kauniita asioitakin Välil tuntuu et tää puol vuotta alkaa jo riittään. Toisaalta taas tuntuu et se on liian vähän aikaa sinkkuna. Doh, ehkä se ratkee sit joskus Jos vaan uskaltaa sen antaa ratketa. . Turvallisuus ennen kaikkea...
---
Niin no joskus sitä menee mokaa niin pahasti et päätyy suhteeseen. Mut sitä "mokaa" odotellessa sit! Täl hetkel tuntuu vaan mun mielipiteet vaihtelevan viikon välein siitä et haluisko seurustella. Ei haluu tehdä mitään ratkasevaa ennen ku saan oman pollan suoraan. Varsinkaan kun siitä vois aiheuttua jotain epämukavaa jollekin toiselle eikä vaan mulle. Sitä ennen biletys & känniääliöhäröily & sikailu & yhden yön jutut & kaikki muut hauskuudet saa luvan kelvata mulle. Kunnes taas mieli muuttuu...