19,912 posts, 996 pages, 8,191,319 views
onni3mk:
Oon täs monta kertaa miettiny, et kaikki mun ympärillä pariutuu ja se ei oo kivaa, mut mä en tod halua pariutua! Mä pidän hauskaa ja ja..nautin. Yrittäkää teki nauttia
Sillon tällöin söpöily jonkun kans olis kivaa kyl...
Rocca:
Ei uskalla kuunella liian hyvää kiksuu ku alkaa vaan enemmän ketuttaa sinkkuna oleminen..mitäköhän sitä vois sunnuntaisin tehä yksin ei vissiin mitäään....paljon mukavempaa olis kaksin Someday it will be come, i hope
WuZuul:
Tubayumi vaan heruttaa tääl
Kyl sinkkuudessakin on puolensa mutta jos ei oo pelimies ni ei kyl paljoo naurata
Oishan se kiva jos ois kiva tytteli kainalos vaikkei mitää vakavaa oliskaan mut kyl se ihan ikioma hanipeipe olis viel enemmän asiaa
tubayumi:
Jepjep. Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia. Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.
Joo kaikki kuumat sinkkumimmit, jotka ette haluu seurustella: ottakaa toki yhteyttä päivä/iltakahvin merkeissä.
tubayumi:
Jepjep. Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia. Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.
tubayumi:
Sunnuntaithan ne on sinkkuuden varjopuolia.
Tänäkin aamuna vaa kiittiolikivaamoimoi enkä ees tienny sen mimmin nimee. No, kyllä tää sunnuntai ens lauantaihi mennessä unohtuu. HAHAHHAHAAA! Meikä on sika.