19,912 posts, 996 pages, 8,055,254 views
greenie:
---
Cloudberry:
1. ”Harry” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)
---
Uskoisin, että sun ensimmäisellä syyllä taitaa olla jotain tekemistä tuon toisen kanssa. Itse pidän tollasia kriteerejä täysin triviaaleina, ellen suorastaan naurettavina. Mut hei, ehkä mä olen just siksi täällä - kuten sinäkin ;)
Cloudberry:
Okei, rima on oikeastikin korkealla, mutta kyllä se vielä tän ikäisenä kestää ollakin, jos aina välillä on kuitenkin jotain äksöniä.. ei oo ihan epätoivoista vielä tämä elämä
Muuten, jos tuo mun 'sopiva ikähaarukka' on sun mielestä triviaali ja jopa naurettava kriteeri ni ehkä sun ongelma on se, ettet tiedä mitä haluat ja etsit.. vai mitkäs sun kriteerejä sitten on, ehkä ne on vielä naurettavampia kuin omani?
Ja hei, tämä ei ole tarkoitettu riidan haastamiseksi.
Mua vaan väsyttää ja tympii etten ollu eilenkään radalla sinkkuilemassa vaan tehokasta peliaikaa[...]
Olisi oikeasti virkistävää vaihtelua saada miesnäkökulmaa noihin kriteereihin ja riman liian korkealla olemiseen liittyen.. Tyttöporukalla niitä on tullut putitua jo liiankin kanssa.
greenie:
Ei mulla ole tollasia kiinteitä kriteerejä.
Mun kriteerit on aika yksilökohtaisia, jos niitä nyt kriteereiksi voi sanoa. Riittää, että pidän jostain henkilöstä.
Ainoa ehkä hieman konkreettisempi kriteeri on se, että toinen ei ole idiootti ja vielä ylimielinen sellainen. Sanotaan, jos tyttö olisi sitä mieltä, että kansanmurhat on hyvä tapa rajoittaa syntyvyyttä ja vähentää ongelmia, niin voisin kokea tuon lievänä turn-offina.
Miten tota tehdään? Mulla ei ole mitään hajua! Mä menen jonnekin tapahtumaan, jos siellä on jotain mua kiinnostavaa. Mut peliaikaa? Miten sitä peliä pelataan? Miksi?
Mulle vaan tulee tollasista ihmisistä mieleen, että ne etsii näyttelykoiraa itselleen, koska halutaan leikkiä kotia, aikuisia tai jotain vastaavaa, vaikka itsellä siihen ei ehkä resurssit riittäisi.
Uh, nyt vois lähtee sinne keskustaan taas vähitellen.
Progress:
Sinkkuna olo on kivaa. Ei tarvii ilmotella kenellekään menoistaan, tuloistaan, ostoksistaan, menemisistään, tekemisistään, jne.
Ja sit ei ainakaa jää kukaa itkemään mun perään, ku päätän lähtee reissuun.
Tarkotus on muuttaa ens keväänä Tukholmaan.
*halii*
JustinSane:
Tää luukku on sinänsä varsin kakspiippunen juttu. Tällä hetkellähän esim. mulla on tilanne se, että mulla ei ole mitään siteitä mihinkään, eli on optio lähteä vaikka bulgariaan poimimaan sieniä hetken mielijohteesta jos sille päälle sattuu ilman, että tarvii sumplia mitään kenenkään kanssa. Ja muutenki saa olla mennä ja tulla just niinkun huvittaa
Mut toisaalta, onhan se seuccaaminenki (joskus) iha jees
-Santtu-:
Olin jo välillä käytännössä poissa täältä mutta palasin sitten ryminällä nuolemaan haavojani. Nyt taas valmiina uusiin seikkailuhin.
Tälläkertaa aion kyllä pysyä tässä osastossa enkä edes halua pyrkiä pois.. Kesä ja kaikkee..
Sade*:
Mäkin olen kyllä sinä aikana kun klubbarissa olen ollut hyppinyt edestakaisin. Mut nyt kyl aattelin kans nauttii vaan tästä kesästä ja jättää noi seukkaamiset niille ketkä sen homman osaa.