SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,447 views

scobl

Posts: 755

#281 • • scobl
tyttöjen kanssa on aika usein vaikeaa löytää yhteistä aihetta josta voi keskustella. yleensä keskustelu menee ohi parissa sekunnissa kun molemmat osapuolet ovat jotenkin hermostuneet... *hih* sitten tulee sekunnin pituinen, mutta todella pitkältä tuntuva tauko kunnes joku keksii uuden aiheen *heiii* Keskustelu sujuu paljon paremmin kun tunnet henkilön... jotain yhteistä meillä on kaikilla *plur*

--
bred na net

cicca82

Posts: 190

#282 • • cicca82
fak.....*suru*
En pääse enää töistä päin nettiin, kun sieltä lähti kone jonkun vian takia poies....
Tästä lähtien täytyy sit tyytyy isukin koneeseen...*uuh*
Ja tää on hidas kone...plaa.
Mutta se ei estä sinkkuilemasta täällä...*iloinen*
Te ette pääse must ikinä eroon...*pahis*
See you all somewhere...kai....*plur*

--
partyparty im here so also party is here

Avatar
#283 • • Kirsikka Guest
Hahaa, mä taas olen päässyt uuden kodin myötä ainaisen nettiparatiisin piiriin.. =) Joten nyt alkaa aktiivinen sinkkuluukku-kulutus.. *iloinen*
Avatar
#284 • • -Loyal- Guest
Kertokaas tytöt nyt et mikä teihin puree? *hih* Et miten teihin saa vaikutuksen tehtyy jos joskus uskaltautuu juttelee vaikka? Tuskin mistään tietokoneista puhuminen auttaa asiaa?*iloinen*
scobl

Posts: 755

#285 • • scobl
Jep, itsekin huomasin ettei tietokonejutut oikein pure tyttöihin, he tykkäävät puhua enemmän bileistä, vaatteista, kesästä ja kukista *iloinen*
Girls are dreamers *plur*
Ok, nyt tytöt C++ kirja käteen! *nauru*

--
bred na net

She

Posts: 717

#286 • • She
Tämä tyttö tykkää siitä, että mies pitää mua samanarvosena ittensä kanssa, hyvänä kaverina. VAikka ei niillä pienillä imarteluilla ja kauniilla sanoilla tarvii kauheesti pihtailla=). Ei kaikki tytöt tykkää niistä kukista; onhan ne aika perinteisiä. Musta kukat kuuluu juhliin... Tunteet pitää näyttää.. Niin mustasukkasuus*hmph* kun rakkaus*sydän*. Mustasukkasuus on näistä se vaikeempi. Tunteeton mies on painajainen pitkässä suhteessa.

Naisiin iskee varmaan se oma itse. Liian moni jätkä näyttelee roolia varsinkin kavereitten keskellä... Tarttee tutustua ensin muijaan.. Paitsi jos on etsimässä yhenyön seuraa.. Tietenki. Vois kirjottaa vaikka kirjan, mut ei millään kerkee ku alkaa työt!

*enkeli*

(muokattu 7.5.2002 11:33:49)
killuska

Posts: 748

#287 • • killuska
Siis ja mullahan viel pysyki c++ kirja kädes...Hmm 3 tais siitä tulla..*blush*
Hihh...

--
*killuska*

killuska

Posts: 748

#288 • • killuska
Hihhi pelästyitkö scobl?
Lupaan olla julkisesti päihittämättä sua..*vink*

--
*killuska*

scobl

Posts: 755

#289 • • scobl
angeli heh kyllä pikkusen pelästyin *nauru* mitä sinä c++lla teit?

programming Angel *plur*

ok, jos C++ sujuu, miltäs x86 Intel assembleri kuulostaa:

push eax
push ebx
mov eax,5
mov ebx,3
sub eax,ebx
xchg ecx,eax
pop ebx
pop eax

PS. vähennyslasku assemblerilla: vastaus on rekisterissa ECX ja se on 2 *heiii*

--
bred na net

killuska

Posts: 748

#290 • • killuska
Ikävä kyllä opiskelen sitä.. visual basic menee,autocad... en ees muista kaikkii*häh*
Mut toi meni kyll ihan ohi...
<main>;
*sujuu*
;
*nauraa*
Mut älkää fixuksi luulko...

--
*killuska*

scobl

Posts: 755

#291 • • scobl
fiksuus on hyvää! *iloinen* kaikki taidot ovat hyödyllisiä, myös ohjelmointi *plur* Heh no ohjelmointi on jo 5 vuotta ollut minun suosikkiharrastus *hih* Mitä nykyisin ilman tietokoneita teet *hymy*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#292 • • cosmikki
hei, nyt loppu toi koodikieli *heiii*

...palataan siis takaisin aiheeseen...*plur*

..ainakin itseeni tehoaa oikeastaan parhaiten söpö hymy ja ujo katse. totta kyllä ettei nätit sanat mene koskaan hukkaan, mutta totta on myös että harva niitä alkaa heti ensimmäisellä keskustelukerralla kenellekään latelemaan *nauru*
joten esim. bileissä turvallinen puheenavaus on bileistä keskusteleminen. baarissa taas tehoaa parhaiten omaperäinen aloitus, joka taas onkin monimutkaisempi juttu.


...tsemppiä kaikille sinkuille muuten näin kevään alla *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#293 • • scobl
jep, bileistä keskustelu yleensä avaa, mutta sitten pitää koko ajan keksiä kaikenlaisia uusia puheenaiheita. Yleensä tuntuu siltä että keskustelu on tyyliin "kysymys - vastaus". Kyllähän niitä kysymyksiä löytyy, muttei koko illan oikein kehtaa kysellä... miten siis löytää sellaisen puheenaiheen josta toinenkin osapuoli on kiinnostunut? Olisiko eka kysymys: hei, mistä tykkäät eniten *nauru* Ja toinen mielenkiintoinen puoli on se että yleensä itse joutuu kyselemään ja toinen sitten vastaa, eikä toisinpäin... olisi joskus kivaa vaihtaa puolet *hih*

Right question is a base for a long and exciting conversation *plur*

--
bred na net

Avatar
#294 • • Terppa Guest
NIin Suomalaiset ovat kyllä niin kovin kankeita ja ujoja..
Mutta minä olen ainakin sitä mielta että bileissä ja miksei ihan missä vaan on mentävä ihan siitä *hips hops* juttelemaan sellaisen immeisen kanssa mihin silmänsä on ankkuroinut..*vink**
En nyt sitten tiedä mitä muut siitä sitten meinaavat..*täh**täh*
cosmikki

Posts: 1,261

#295 • • cosmikki
scobl; toi "mistä tykkäät"-juttu olisi luultaavsti ihan toimiva, ja jos toinen osapuoli on kiinnostunut niin yleensä tämäkin alkaa jossain vaiheessa jotain kyselemään *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#296 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No tähän puheluun oli pakko ottaa osaa..*on aina ni hiljanen*Niin itse olen sen todennut että pileissä on mahdottoman hankala tutustuu keneenkään "sillä mielel"Tai ainakin omalla kohdal..koska kun harvoin(nykyää)lähtee kemuttaan ni sitten sitä on nii innoissaan häröilees siel että ei ehdi (harmiksee)juttelee ja tutustuu "sil mielel"*vink*
Mut vinkkinä kun olette omia ihania persoonia niin kyllä jokaiselle se vastakappale on jossain
>tuolla......pitäkäämme silmät ja etenkin korvat avoinna*vink**hih**hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

patis

Posts: 1,158

#297 • • patis 10
Kaikki sinkutki piknikille *vink*
Pan

Posts: 140

#298 • • Pan
Periaatteessa sillä nyt ei pitäsii olla kovinkaan suurta merkitystä saako rukkaset vai ei, koska jos ei veikka ei voi voittaa tai jotain sinne päin.

Itselläni on ainakin sellainen ongelma, etten osaa katsoa "painiiko" kiinostuksen kohteena oleva naaras samassa "luokassa". Jollon aloite jää usein tekemättä.
Jonkinnäköinen päänsisäinen ongelma *igor*

"kyllä jokaiselle se vastakappale on jossain
>tuolla"

Niin eihän meitä ole kuin 6 miljarrrdia. *nauru*

Muistuu aivan Eppu normaalin erään biisin sanat mieleen: "...Kyllä tässä maailmassa on tyttö sinuakin varten ja hän mitä todennäköisimmin hän asuu Tahitilla"
Mikä on tässä tapauksessa varmaan täysin totta.

--
Positiivinen pakana

killuska

Posts: 748

#299 • • killuska
Mä ainakin oon kyllästynyt etsimään sopivaa ja kaikin puolin hyvää ehdokasta.
Vaadin siis että kolahtaa niin ettei muuta edes voi ajatella...

Joka tuntuu olevan mahdotonta tai sitten siellä tahitilla..

(muokattu 14.5.2002 15:05:45)

--
*killuska*

Avatar
#300 • • Terppa Guest
Älkäähän nyt Ystäväiseni *vaikka en teitä tunnekkaan*vink** jokaiselle kyllä löytyy se joku jostain jossain elämän vaiheessa..Pitäkää mielä korkealla ja Silmät auki.!*nauraa**nauraa*