SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,838,852 views

Dacey

Posts: 671

#2621 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Amma:
---


Yleensä ihastun salamaniskusta, menetän sydämeni ja maailma menee ihan sekasin. Sitten vasta hetken kuluttua tajuan että ei hitto, eihän tää homma vois mitenkään toimia. Mutta tätä tajuamista edeltää se, että ihastuminen on ykspuolista ja että särjen sydämeni enempi tahi vähempi pahasti. *




jostain syystä mulla on aina käyny noin et ihastun ihmisiin jotka ei tunne samoin mua kohtaan *justjoo* ehkä joskus löytyy joku jolla on samanlaiset fiilikset rakkaus ja tykkäys tasolla ku mulla.. ja mahdollisimman suuret vielä.. mut joh.. tässä vaan ei uskalla enää antaa ittensä ihastua ku pelkää saavansa aina takkiin *uuh**poks*
wallu

Posts: 125

#2622 • • wallu
Tuosta ulkonäöstä vielä sen verran, että olen huomannu se ei pelkästään riitä, että joku on kiinnostunu susta...vaan pitää olla myös avoimen näkönen. Ei myrtsi tai kuten minä *vink*
Multa on joskus kysytty, että ”miksi olet aina niin vihaisen näkönen” minä siihen, että ”miten niin??” Asia tuli sillon mulle ihan täytenä yllätyksenä. Harvoin olen vihainen...olen vaan synkän näkönen luonnostani ja ihmiset luulee vihaseksi *ding*
Joten tuli tästä mieleen, että muillakin saattaa olla sama ”ongelma” ihmissuhteiden luomisen kannalta, kun toisilla ihmisillä keskustelun alottamisen kynnys kasvaa kun ne luulee toista vihaiseksi tms. Varsinkin jos on itte vielä ujo...homma menee toivottamaksi*igor*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#2623 • • [Nuclear] el aprendiz

wallu:
Multa on joskus kysytty, että ”miksi olet aina niin vihaisen näkönen” minä siihen, että ”miten niin??” Asia tuli sillon mulle ihan täytenä yllätyksenä. Harvoin olen vihainen...olen vaan synkän näkönen luonnostani ja ihmiset luulee vihaseksi *ding*


Kappas, muitakin kohtalon tovereita. *hih* Munkin perusilme saattaa olla \”vihamielinen\” vaikka en sitä ole. Tiedä sitten mistä johtuu, ehkä ollu pienenä niin paha kauhukakara et aina vaan mököttäny ja rähissy. *iihhih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

kuu

Posts: 1,174

#2624 • • kuu tyttttö
Minullekkin aina välillä joku tulee sanomaan, että miksi olet niin vihaisen/myrtsin/masentuneen näköinen. Ja yleensä aina silloin olen vielä ihan iloinenkin. Siinä sitten yrittää selittää asiaa toisin. Mulla on aika ilmeikkäät kasvot muutenkin, niin ehkäpä ne myrtsi-ilmeet näkyy helpommin tai jotain. *iihhih*

--
köh köh

Avatar
#2625 • • greenie Guest
Aika poistua täältä.

Taisin rakastua;

new-york.jpg

Nojoo, pitänee muutenkin poistua paikalta. Eihän sitä pidä kaikkia korttejaan paljastaa, olipa pelimies tai ei :)

Mukavaa Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta!,
Riku

Posts: 3,187

#2626 • • Riku The Little Prince

misjah:
kyllähän sitä alux ulkokuoreen ihastuu ja sit vasta alkaa sisäisen kauneuden katsominen..*plur*

Kyllä sitä on joskus ihastuttu ensin siihen sisäiseenkin kauneuteen jos ei ole tosta ikinä livenä tavannut. Tosin kyllä se ulkokuori on aina senkin jälkeen oman osansa vaikuttanut siihen että kestääjö ihastus.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jammailija

Posts: 3,224

#2627 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Meitsi ois kyl niin valmis, ku joku sopiva vaa nappais...*haaveilee*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Armin

Posts: 411

#2628 • • Armin surffitukka
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*

no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!
-P

Posts: 4,972

#2629 • • -P

Armin:
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*

no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!



voikääk, etkö muka ollut kaitsun kanssa?*täh**uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jaques

Posts: 1,390

#2630 • • Jaques HUGC / So Nice!

Armin:
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*

no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!



Voi Armin!
Kunhan käytät vaan sun villiä metsäkeiju magiaa niin hokkus pokkus tulee tupsahtaa sulle miehinen metsänvaltias. Et kyllä valloita koko maailmaa mut varmaan jonkun sydämmen.*sydän*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Armin

Posts: 411

#2631 • • Armin surffitukka

Ankeus:
---
Armin:
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*

no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!

---


voikääk, etkö muka ollut kaitsun kanssa?*täh**uuh*



olin

loppuunkäsitelty.piste.
Chatte

Posts: 4,085

#2632 • • Chatte Team Teknolipat :)

Armin:
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*

no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!


Aivan varmasti valloitat, mussu. *hali*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Epailija

Posts: 5,636

#2633 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Täällä sitä taas valitettavasti ollaan. *uuh* Kai tämä tästä, tavalla tai toisella... Nimim. Sellaista surua ei ole, mitä ei vasaralla voisi parantaa. *justjoo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#2634 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Dj Jaques:
---
Armin:
sinkuksi syntynyt, ja sinkuksi varmaan jään *huokaus*

no kyllä tämä tästä,
valloitan koko maailman!
---
Voi Armin!
Kunhan käytät vaan sun villiä metsäkeiju magiaa niin hokkus pokkus tulee tupsahtaa sulle miehinen metsänvaltias. Et kyllä valloita koko maailmaa mut varmaan jonkun sydämmen.*sydän*



Kiitti Dj Jaques. Tuli heti parempi fiilis. *g* *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Chatte

Posts: 4,085

#2635 • • Chatte Team Teknolipat :)

Epailija:
Täällä sitä taas valitettavasti ollaan. *uuh* Kai tämä tästä, tavalla tai toisella... Nimim. Sellaista surua ei ole, mitä ei vasaralla voisi parantaa. *justjoo*


Sulle myös *hali*

Btw, aika toimii vasaraa paremmin.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

äm

Posts: 2,376

#2636 • • äm
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa *joo**iloinen*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#2637 • • hallucinogen Edain

äm:
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa *joo**iloinen*



Siis tarkoitit kai parantaa? *vink* Jos viina, sauna tai terva ei tepsi niin tauti on kuolemaksi *iloinen*

--
pikku-*possu*

Progress

Posts: 955

#2638 • • Progress

Jammailija:
Meitsi ois kyl niin valmis, ku joku sopiva vaa nappais...*haaveilee*



Kyl se sieltä vielä tulla tupsahtaa...sillo ku vähiten sitä osaat odottaa...*hymy* *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

misjah

Posts: 3,373

#2639 • • misjah Team Sika

pHaze:
Kyllä sitä on joskus ihastuttu ensin siihen sisäiseenkin kauneuteen jos ei ole tosta ikinä livenä tavannut. Tosin kyllä se ulkokuori on aina senkin jälkeen oman osansa vaikuttanut siihen että kestääjö ihastus.


tottahan toikin kyllä on.. vaikkapa netistä tavatuista tyypeistä..

--
www.team*possu*.tk

MaSari

Posts: 1,986

#2640 • • MaSari space jammer

äm:
Asiat ei koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa *joo**iloinen*



Hahah, just näin *iloinen* Ihmisluonne kun jostain syystä tykkää pahentaa asioita vielä..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*