SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,427 views

nigel

Posts: 792

#221 • • nigel
no perjantai sit.. :)
oisko amarillo jees? siel ois tilaa siel yhes nurkas.. tosin sinne on (muistaakseni) klo19 jälkeen 24v ikäraja.. mut ennen sitä?
tai jotai muita ehdotuksii? :)


*purr*

ai nii joo... hyvä cosmikki!!*plur**nauru*

(muokattu 19.4.2002 16:27:09)
cosmikki

Posts: 1,261

#222 • • cosmikki
toi on vaan siitä huono että jos tonne tosiaan on 19-> 24v ikäraja. ja ihmiset kuitenkin on töissä/koulussa yleensä perjantaisin niin ei välttämättä ennen kuutta ole järkevää järjestää tapaamista?

..ja veikkaisin että slushkin on tulossa vasta 18.oo junalla, enkä kyllä luultavasti itsekään sitä ennen pääse töistä.. *hmph*

(muokattu 19.4.2002 16:34:01)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

freba

Posts: 151

#223 • • freba
Mutta mutta.. perjantainahan on the Awakening. Toisalta niin bileet alkavat vasta kl. 21.00, joten ehtiihän siinä ennenkin tehdä vaikka mitä ja sit voisi vaikka pitää sinkkujatkot siellä bileissä *nauru*
Avatar
#224 • • Ozie Guest
mixed~thunder
--
Justiisa,onhan mullakkii sitte ollu näitä tapauksía että oon ollu varattu,vaikka en sitä oo tiätänykkää...NE on aina hauskoja tilanteita
Eikä tilanne johdu mistään "muistinmenetyksestä"vaan jostain aívan muusta,ja kun tällainen tilanne on päällä,niin sit kusee kaikki hommat.
--

Jeh, käyny ihan samanlai...paitsi sillon se johtu muistinmenetyksestä *eiei*
cosmikki

Posts: 1,261

#225 • • cosmikki
anteeksi patis, mutta toi tapaaminen on pakko siirtää lauantaille. kun tosiaan perjantaina on noi bileet ja pitää ehtiä laittaa itsensä kuntoonkin jossain välissä... *heiii*

..eli KAHVILLE LAUANTAINA kaikki jotka kynnelle kykenee. sovitaanko vaikkapa tossa viiden aikaan?

..paikka ehdotuksia otetaan edelleen vastaan?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

patis

Posts: 1,158

#226 • • patis 10
Thänks guys... se ainoo päivä mun elämästä jolloin en pääse (sunnuntain lisäks)

ei maha mittää
scobl

Posts: 755

#227 • • scobl
mutta siis miksei pidetä devotionissa? kai sielläkin on chilli missä on hiljaisempaa...
massive single party *hih*
käy minulle lauantaikin (riippuu tietysti jaloista, jos ne menee bileisiin ja tanssii 6 tuntia) *hih*

--
bred na net

nigel

Posts: 792

#228 • • nigel
devotioneis tms bileis on vähän hankala pitää koska 90% varmuudella mä en oo siel.. :) mut lauantai on jees joo.

*purr*
|Cronos|

Posts: 1,118

#229 • • |Cronos| the Moose
noniin.. eit ää nole nty kivaa.. mä en pääse kahville.. enkä näillä näkymin ole tulossa devotioniin.. no ehkä sitte nähdään nukleuzis jos ihmiset on sinne tulos...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#230 • • portishead Guest
hmm, sopiskohan se jos minäki eksyisin sinne(minne?) sitten lauantaina? *hymy**piis**hymy**piis*
slush

Posts: 685

#231 • • slush
eli siis lauantaina menemme nyt sinne kahville? *plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#232 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Kahvien virallinen valvoja haluaa tietää myös että onko kysees kenties 27.4 oleva laaaaaauantai???*klubitus**pihkassa**klubitus*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

scobl

Posts: 755

#233 • • scobl
mielestäni kyse on just 27.4 lauantaista (devotionin jälkeinen päivä) *hymy*

--
bred na net

cicca82

Posts: 190

#234 • • cicca82
Minä en pääse...*nyyh*
Rahatilanne 2 e, joten byäääääh!
Pitäkää hauska kahvihetki!*plur*

Olisko muuten ihan huono idea, jos vaikka Turun alueella asustavat sinkkuilijat pitäis oman kahvihetken?
Vois olla tod. näköisempää, että päivät menis paremmin kohdalleen, millon ihmisetkin pääsis paikan päälle...
Miten on?*iloinen*

--
partyparty im here so also party is here

Opamox

Posts: 489

#235 • • Opamox
Yks sinkku lisää klubituksen riveissä!Moi kaikki!! *vink*
mixed~thunder

Posts: 524

#236 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Hirvee härdelli pystyssä kaikilla Sinkuilla *nauru*
Voisin melkeinpä väittää että toi suunnitteluhomma on nyt jo niin sekasin ettei kukaa tiärä että missä/milloin...*hih*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#237 • • |Cronos| the Moose
voi olla kyl et kahvila menee aiak pahast sekasin ku sellaset yli 20 henkilöö paukahtaa kahville..=) se olis kyl aika mukava härdelli..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#238 • • Jakke Guest
Catty: On se hyvä idea! Ei muuta ku kahville vaan!*nauraa*
killuska

Posts: 748

#239 • • killuska
Hmmm minäkin siis ilmoittaudun kahville...kuhan vain tietäisi minne...*purr*

--
*killuska*

nigel

Posts: 792

#240 • • nigel
hmm..

mul tökkii ajatus ihan *pokx* ku yritän funaa mestaa..
amarillo on ainoo jostai syyst.. oishan tietenki coffee houset mut niis on tupakointi ongelma.. :) vai onkse ongelma? se yks coffee house (spirit storen vieres) vois olla kyl ihan jees..

suggestions?

*purr*