no perjantai sit.. :)
oisko amarillo jees? siel ois tilaa siel yhes nurkas.. tosin sinne on (muistaakseni) klo19 jälkeen 24v ikäraja.. mut ennen sitä?
tai jotai muita ehdotuksii? :)
toi on vaan siitä huono että jos tonne tosiaan on 19-> 24v ikäraja. ja ihmiset kuitenkin on töissä/koulussa yleensä perjantaisin niin ei välttämättä ennen kuutta ole järkevää järjestää tapaamista?
..ja veikkaisin että slushkin on tulossa vasta 18.oo junalla, enkä kyllä luultavasti itsekään sitä ennen pääse töistä..
Mutta mutta.. perjantainahan on the Awakening. Toisalta niin bileet alkavat vasta kl. 21.00, joten ehtiihän siinä ennenkin tehdä vaikka mitä ja sit voisi vaikka pitää sinkkujatkot siellä bileissä
mixed~thunder
--
Justiisa,onhan mullakkii sitte ollu näitä tapauksía että oon ollu varattu,vaikka en sitä oo tiätänykkää...NE on aina hauskoja tilanteita
Eikä tilanne johdu mistään "muistinmenetyksestä"vaan jostain aívan muusta,ja kun tällainen tilanne on päällä,niin sit kusee kaikki hommat.
--
Jeh, käyny ihan samanlai...paitsi sillon se johtu muistinmenetyksestä
anteeksi patis, mutta toi tapaaminen on pakko siirtää lauantaille. kun tosiaan perjantaina on noi bileet ja pitää ehtiä laittaa itsensä kuntoonkin jossain välissä... *heiii*
..eli KAHVILLE LAUANTAINA kaikki jotka kynnelle kykenee. sovitaanko vaikkapa tossa viiden aikaan?
mutta siis miksei pidetä devotionissa? kai sielläkin on chilli missä on hiljaisempaa...
massive single party
käy minulle lauantaikin (riippuu tietysti jaloista, jos ne menee bileisiin ja tanssii 6 tuntia)
noniin.. eit ää nole nty kivaa.. mä en pääse kahville.. enkä näillä näkymin ole tulossa devotioniin.. no ehkä sitte nähdään nukleuzis jos ihmiset on sinne tulos...
Minä en pääse...
Rahatilanne 2 e, joten byäääääh!
Pitäkää hauska kahvihetki!
Olisko muuten ihan huono idea, jos vaikka Turun alueella asustavat sinkkuilijat pitäis oman kahvihetken?
Vois olla tod. näköisempää, että päivät menis paremmin kohdalleen, millon ihmisetkin pääsis paikan päälle...
Miten on?
Hirvee härdelli pystyssä kaikilla Sinkuilla
Voisin melkeinpä väittää että toi suunnitteluhomma on nyt jo niin sekasin ettei kukaa tiärä että missä/milloin...
mul tökkii ajatus ihan *pokx* ku yritän funaa mestaa..
amarillo on ainoo jostai syyst.. oishan tietenki coffee houset mut niis on tupakointi ongelma.. :) vai onkse ongelma? se yks coffee house (spirit storen vieres) vois olla kyl ihan jees..