Future Planet -the Dance Empire- 31.12.2003 @ Helsinki

87 posts, 5 pages, 11,052 views

Kaizu

Posts: 194

#81 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Mikäs biisi tuossa Efon kuvaamassa Uv videossa soi ? Onkos juuri kyseinen Paul Oakenfold - Zoo York ? Tätä olen vain pohtinut.*hymy*

--
PaartiPaarti

Grimsmeer

Posts: 39

#82 • • Grimsmeer
Se biisi siinä uv- ja orkidean (noin 2 minuutin kohalla) videossa kuulostavat samalta. Ja se ”taru sormusten herrasta” tyylinen melodia siinä taustalla on ainakin Oakenfoldin - Zoo York:sta... Orkidealla on siitä jokin miksi jota en ole vielä kuullut. Mutta mikäli olen väärässä ja se on jokin eri biisi ni elkäähän hirttäkö mua *piis*. Humanum errarum est *blush**nauru*

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)

Jazqa

Posts: 97

#83 • • Jazqa Nani Nani?!?
Taitaa olla Unelmien Sielunmessu leffan tunnari... (ps. H*llvetin hyvä leffa *joo*)

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Avatar
#84 • • imelä Guest
yei. me alettiin juhlimaan jo puol5 päivällä uuttavuotta. kondis ok*reps* oli kivat etkot kalliossa. jukka oli tullu kaukaa pohjoisesta ja senttu mussu fiilisteli kans messissä. mentiin vanhalle hyvissä ajoin et missattii kaikki jonot :)
tapsa tapsa *sydän* todella hyvä setti ja mielettömiä biisejä. kylmikset! muut performanssit meni ohi että tsiuh vaan. diggaan aivan törkeesti vanhan portaista. hmm *igor* siellä viihdyttiin abt pari tuntia. ikävä makasiineja <3
wou. oli mun paras uv ikinä! oli törkeen hauskaa alusta loppuun. tutustuin vessassa yhteen uuteen poikaan *hymy*. ja siis, kunhan vain tutustuin.pläh.en harrasta hesperian vessaseksiä. (tiedät kyllä kenestä puhun kolmikulman tyty*vink*) ja törmäsin arrrmiin *vink* vaimokin jaksoi juosta mukanani kooooko illan, kiitos huolenpidosta ja aamuisesta suihkusta kanssasi *plur*
mitään tavaroitani en hävittänyt mut laukusta löyty himassa kääpiöiden juomalasi *lmao* kuvitella. reissu meni tosi putkeen. ja niin myös minä.
rok rok. kaikki ketkä ette ollu ni ois kantsinu! *hih*
subu

Posts: 1,174

#85 • • subu Suski
En oo kyl ihan sata varma siit unelmien sielunmessut leffan tunarist*ding**blush* mut löytyy ”clint mansell/kronos quartet-summer overture” nimel ainaki kazaast*hahjust**joo* tai joku sinne päin oleva???.... mut hyvä leffa muuten*nauru*

[muokattu 9.1.2004 10:06]
Avatar
#86 • • Ándré Guest
myöhäinen kiitos...:)
kivaa oli ja toivottavasti tulloo lissöö tuommossii kemuj...;)...oli myös kiva ku meni aikasin niin ei tarvinnu jonottaa kahtatuntii pakkasessa...;)...
ja vielä, että orkidealta erittäin antoisa setti:)...zoo yourkki oli kohokohta..:)
paljon kiitoksia järkkäreillekkin...*iloinen**iloinen**iloinen**aplodit**aplodit**aplodit*
marre

Posts: 105

#87 • • marre pieni punapää
loistobileet!*plur**plur**plur**plur*
onneks oltiin ajoissa paikalla ni säästyttiin jonossa jäätymiseltä.*nauru*

leeloo:
halaukset ja kiitos majotuksesta marrelle*hali*


and your welcome!*hali*

--
i love you when you dance
when you freestyle in trance
such a pure expression