Hallmark Metropolis 11.10.2003 @ Helsinki

60 posts, 3 pages, 7,677 views

Saarus

Posts: 95

#41 • • Saarus
Korjaan: olen köyhä opiskelija mut tuun tänne silti!!! *iloinen**iihhih**sydän**heiii*

--
-life is life and show must go on-

2000

Posts: 420

#42 • • 2000 Opetuslapsi
Tänne juu *joo*
Perjantaina alkulämpöä espoon maisemissa clubboom ja lauantaina sitten loppukiristys täällä!

--
2 nasty 4 U

She

Posts: 717

#43 • • She
Oliha meidä aikas paljonkin dääläh*sydän*
Harmi eddä oli *nuha* niin ei okeen jassannud...*uuh*
tattoogirl

Posts: 9

#44 • • tattoogirl StarLight Production
Oli loistavaaa, tää mimmi taisi olla oransseissa housuissa ja violetti oranssissa tukassa illan loistava tähti.*enkeli* Kiitos kaikille ihguille ihmisille ihanasta palautteesta se lämmittää kovimmankin gimman mieltä *pihkassa*

--
I'm not a prostitude.... but I can give you what you want!!!

kimi

Posts: 59

#45 • • kimi
Plääh. Oli \”ihan kivaa\” ja tuli tanssittua lähes koko illan, mutta... Jotenkin jäi tasapaksu fiilis eikä tullut sitä iloista mieltä mikä yleensä on ollut Hallujen antina. Sielutonta. *nukkuu*

Porukkaa oli sopivasti eikä ollut niin kuuma kuin yleensä. Eli jotain hyvääkin *heiii* Se Tomcraft oli kyllä aika turha...
trolli

Posts: 744

#47 • • trolli
oi oi oi oli*plur* kivvaa taas, johtu varmaan musasta
ja ihkusta etkot-porukasta, kiitos kaikil hyvästä seurasta*sydän**hali*
taisi tulla myös tanssittua/sekoiltua aikas paljon *blush*
pinkie_

Posts: 138

#48 • • pinkie_
määkin tyksin, mukavasti tiaa tanssia ja hyvää musiikkia tuli *sydän*
kengät vaan osottautu vähän huonoiks, mutta mitä pienistä ku ei nekään meistä *nauru*
Jazqa

Posts: 97

#49 • • Jazqa Nani Nani?!?
Ihan jees kemut, mutta on Hesperiassa edelleen aika suolaset hinnat... Onneks olin kuskina ni rahaa ei menny viinaksiin. pHazelle kiitos mahtavasta setistä! (No, jos totta puhutaan ni kaikki dj:t oli loistavia...)

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Saarus

Posts: 95

#50 • • Saarus
Vauhti päällä ja hauskaa oli. Siis *sydän*

--
-life is life and show must go on-

Katrina

Posts: 605

#51 • • Katrina
Ihan kivaa oli. Jotenkin meiningistä alussa jäi puuttumaan jotakin, mutta tulihan sitä viimeinen tunti tanssittua aika täysillä.

Oli vaan aika huono veto nuo sukkahousut (5 krtaa vessassa nostamassa niitä ylös...).

Suukkoja kaikille söpöille...
IlonaPoks

Posts: 374

#52 • • IlonaPoks Ihminen
Paikanpäällä n. klo 23:45.. ei harmaintaa aavistustakaan kuka soitti ja mitä soitti.. mutta.. aivan tolkuttomia hittejä mahtui siihen tuntiin minkä hespeeriassa sekoilimme. tahtoo tietää niiden biisien nimet..!! Oltais varmaankin viihdytty pidempäänkin koska oli mukavan väljää ja hyvä tunnelma mutta aikataulusta piti pitää kiinni.. :)

! häääh.. !

*ding*

--
Huumori pois

TonySt

Posts: 4,166

#53 • • TonySt mediamoguli
Kivaa oli siihen asti, kunnes joku älypää heitti stoben seurueemme pöytään siel etuaulassa baaritiskin edessä. Onneks ei kellekään lentänyt siruja silmiin tms... mut kädet ja niska oli verillä. Vittu mitä hullui tuollakin pyörii *hmph*. Asiasta mainittuamme baarimikolle, hän pyöritti vain päätään tyyliin: ”voi voi, ei voi tehdä mitään ellette nähneet lasin heittäjää”. Noh, toivottavasti joku sen hullun näki ja ilmoitti asiasta järkkäreille.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

irrrma

Posts: 241

#54 • • irrrma huumori narikassa
oli kyl kivat hallut!!!
ei ollu liikaa porukkaa.
mun ihana neon vihree pitkähihanan paita vaan
hävis sinne jonnekki..*uuh*
et palkitsen kyl sen ihmisen joka palauttais sen mulle!!
koska se on niiiiiin rakas mulle!!
JA *dissaa*
joku paviaani pölli mun neon keltasen vesipyssyn joten
*piru*
SAISINKO TAKAISIN!!!!
*piru*
kiitos!

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Katrina

Posts: 605

#55 • • Katrina

tonppa:
Kivaa oli siihen asti, kunnes joku älypää heitti stoben seurueemme pöytään siel etuaulassa baaritiskin edessä. Onneks ei kellekään lentänyt siruja silmiin tms... mut kädet ja niska oli verillä. Vittu mitä hullui tuollakin pyörii *hmph*. Asiasta mainittuamme baarimikolle, hän pyöritti vain päätään tyyliin: ?voi voi, ei voi tehdä mitään ellette nähneet lasin heittäjää?. Noh, toivottavasti joku sen hullun näki ja ilmoitti asiasta järkkäreille.



Satuin tulemaan vessasta, kun järkkärit heittivät ulos sen lasin heittäjän, joten oikeus ja kohtuus on tapahtunut! *joo*
remotion

Posts: 5,283

#56 • • remotion nostatus guru
Ekaa kertaa ei harmittanut yhtään että jäi välistä!

Jengi oli ihan hurmiossa omissa bileissäni, oli maailman kivoimmat soittelut...*iihhih*
Avatar
#57 • • HRDance Guest
Jeejee *nauru* oli kyl mahtavaa taas kerran. hyvä seura takaa aina hyvät bileet *plur* Rushissa nähdään taas*sydän**sydän**sydän**plur**sydän**sydän**sydän*
Howdy

Posts: 7,955

#58 • • Howdy Oldie
Melkeenpä harmittaa etten tullut tuonne .. oli meinaan tampereen kekkerit aikamoinen floppi .. mutta joo ei aina voi onnistua *eiei*

--
Käpy vailla vertaa

itis

Posts: 2,518

#59 • • itis Morning Star
Eipäs nyt aloiteta taas aloiteta tuota Tranx:n keskustelussa käytyä kummat-oli-paremmat-bileet-keskustelua. Molemmissa oli kivaa ja veikkaan et molemmissa olis ollut siistiä olla yhtäaikaa. Odottelemme siis yhä StarTrek-laitteita joilla voi siirtyä bileistä toiseen ja pysyä viel mieletään virkeänä jos mahdollista *hih*

Henkilökohtaisesti sanoisin että mulla oli Halluissa siistiä vaikka en ihan hissutrancetusta aina kympillä diggaa, nyt se toimi kuin hirvi. Jatkot sen sijaan... huhhuh, too-dell-la hiljaista, voi olla et hauskimmat tyypit jotka yleensä piristää aamupileitä oli sit kuitenkin päätyneet Treelle. Toivottavasti jollain muulla oli aamuis kivaa, ei ne pahat olleet, ei vaan mun makuun.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

nocturnal animal

Posts: 81

#60 • • nocturnal animal
mulki kesti aikaa päättää kumpiin menis mut kyllä lopussa Tabi vei voiton*iihhih**iihhih**iihhih*

--
nocturnal animal