Hallmark Metropolis 11.10.2003 @ Helsinki

60 posts, 3 pages, 7,677 views

Saarus

Posts: 95

#41 • • Saarus
Korjaan: olen köyhä opiskelija mut tuun tänne silti!!! *iloinen**iihhih**sydän**heiii*

--
-life is life and show must go on-

2000

Posts: 420

#42 • • 2000 Opetuslapsi
Tänne juu *joo*
Perjantaina alkulämpöä espoon maisemissa clubboom ja lauantaina sitten loppukiristys täällä!

--
2 nasty 4 U

She

Posts: 717

#43 • • She
Oliha meidä aikas paljonkin dääläh*sydän*
Harmi eddä oli *nuha* niin ei okeen jassannud...*uuh*
tattoogirl

Posts: 9

#44 • • tattoogirl StarLight Production
Oli loistavaaa, tää mimmi taisi olla oransseissa housuissa ja violetti oranssissa tukassa illan loistava tähti.*enkeli* Kiitos kaikille ihguille ihmisille ihanasta palautteesta se lämmittää kovimmankin gimman mieltä *pihkassa*

--
I'm not a prostitude.... but I can give you what you want!!!

kimi

Posts: 59

#45 • • kimi
Plääh. Oli \”ihan kivaa\” ja tuli tanssittua lähes koko illan, mutta... Jotenkin jäi tasapaksu fiilis eikä tullut sitä iloista mieltä mikä yleensä on ollut Hallujen antina. Sielutonta. *nukkuu*

Porukkaa oli sopivasti eikä ollut niin kuuma kuin yleensä. Eli jotain hyvääkin *heiii* Se Tomcraft oli kyllä aika turha...
trolli

Posts: 744

#47 • • trolli
oi oi oi oli*plur* kivvaa taas, johtu varmaan musasta
ja ihkusta etkot-porukasta, kiitos kaikil hyvästä seurasta*sydän**hali*
taisi tulla myös tanssittua/sekoiltua aikas paljon *blush*
pinkie_

Posts: 138

#48 • • pinkie_
määkin tyksin, mukavasti tiaa tanssia ja hyvää musiikkia tuli *sydän*
kengät vaan osottautu vähän huonoiks, mutta mitä pienistä ku ei nekään meistä *nauru*
Jazqa

Posts: 97

#49 • • Jazqa Nani Nani?!?
Ihan jees kemut, mutta on Hesperiassa edelleen aika suolaset hinnat... Onneks olin kuskina ni rahaa ei menny viinaksiin. pHazelle kiitos mahtavasta setistä! (No, jos totta puhutaan ni kaikki dj:t oli loistavia...)

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Saarus

Posts: 95

#50 • • Saarus