Parturointi apua!

10 posts, 1 page, 3,616 views

Ihan A

Posts: 106

#1 • • Ihan A Haamusienestäjä
Joo, eli jos joku tietää mitään niinku hiusten leikkaamisesta niin vois vähä antaa vinkkiä. Kun ajattelin omia hiuksia vähä leikata (ehkä). Mut toisaalta taas ei ehkä viitikään, jos sit saa ne pilalle yhdellä saksen iskulla ja joutus leikkaa kaljuks, kun sen ainaki osaa. Ja parturiin en mee.

Okei eli aluks oli kalju, joka on kasvanu aika pitkäks enkä oo mitenkään leikannu yhtään ja mietin et jos voisin lyhentää näit sillee, et otan kaikki niinku ponihännälle tohon taakse ja napsasen saksilla yhdellä iskulla siitä ihan melko juuresta poikki. Niin et tuleeks siit sillon hyvä? Vai näyttääks sit vielä karseemmalta ku nyt?

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

pupuankka

Posts: 869

#2 • • pupuankka poly-wtf?!
no ihan varmaan näyttää karseelta!*eiei* mikset laita kattilaa päähän ja leikkaa siitä reunaa myöten? *nauru*
Avatar
#5 • • yana Guest
sakset kateen ja leikkaamaan ja jos nayttaa rumalta leikataan lisaa kunnes tukka loppuu tai nayttaa kivalta. kylla se aina takas kasvaa...

mitas siita turhaan stressailee

[muokattu 19.9.2003 12:38]
Elsa F

Posts: 2,763

#6 • • Elsa F Koululainen :)
Mä leikkaan aina itse hiukset silleen simämääräisesti. Menee vaan peilin eteen ja leikkelee sellasen kampauksen, kun haluaa.*hahjust* Musta se on kätevää! (Voi olla tosin, että joku ei kauheesti tykkää mun hiuksista?*justjoo*).

Joo mut: rohkeesti vaan silpomaan hiuksia! Koskaan ei voi olla varma mitä saa...*iihhih*

...Ja värjätä voi kanssa itse...

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Blues

Posts: 5,414

#7 • • Blues Koning van Afrika
Jos pelkää että menee pieleen niin antaa jonkun muun leikata ne sitten. Tuommoinen tasaaminen ei ole mikään kovin vaikea urakka mutta ehkä on parempi että antaa kaverin tehdä sen kuin itse niin tulos on suuremmalla mahdollisuudella hyvä.
Itse en uskalla leikata hiuksiani kun ne eivät ole tarpeeksi pitkät siihen hommaan..vain pari kertaa on tullut höylättyä kaljuksi, ei muuta *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

CodeBlind

Posts: 69

#8 • • CodeBlind

Ihan A:
Okei eli aluks oli kalju, joka on kasvanu aika pitkäks enkä oo mitenkään leikannu yhtään ja mietin et jos voisin lyhentää näit sillee, et otan kaikki niinku ponihännälle tohon taakse ja napsasen saksilla yhdellä iskulla siitä ihan melko juuresta poikki. Niin et tuleeks siit sillon hyvä? Vai näyttääks sit vielä karseemmalta ku nyt?



Tää \”yhdellä iskulla juuresta poikki\” ei ehkä onnistu ihan niin helposti kuin luulis. Hiuksetkin ovat aika tukevaa tavaraa, eikä niitä saa kovin isoa myttyä kerralla katki. Luultavasti jos ponnaria yrittää kerralla leikata, huomaa vaan, että sakset eivät uppoo. Pitää leikata pienempi määrä kerrallaan. Jos oikeesti haluaa leikata suoraan, niin pitää saada tosi vähän hiuksia kerrallaan saksien väliin. Jos yhtään joutuu käyttämään voimaa, se leikkauslinja alkaa mennä vinoon (tietty voi olla, ettei tällä oo niin väliä).

Omaa päätä on etupuolelta vielä aika helppo leikellä suoraan peilin avulla, mutta oman pään takaosan leikkelyyn luultavasti tarvitaan jo kaks peiliä, ja tolleen koordinaation kannalta alkaa olla jo vähän hankalampaa saada liikkumaan ne kädet sinne suuntaan kuin haluaa. Kyllä se onnistuu, mut saattaa vaatia vähän kärsivällisyyttä ja harjoittelua.

Nää siis täysin amatöörimäisinä mielipiteinä. Omaa päätäni oon jo pidempään leikellyt sellaisella koneella, ja kaverin tukkaa joskus saksilla. Koneella on helpompi saada siistiä, mut sitä ei voi käyttää kuin sellaiseen siilipituiseen. Saksilla jälki ei toki oo ollenkaan niin siistiä kuin ammattilaisen käsistä, mut ihan siedettävää, jos sellainen virheettömyys ei oo niin tarpeenkaan. Tulee sellainen sopivalla tavalla lutunen lookki. *hih*
Ihan A

Posts: 106

#9 • • Ihan A Haamusienestäjä
Joo ehkä mä en sit meekkään leikkaa sillee, ku kaikki on sanonu et siit tulee ihan karsee. Vaikka nois kung-fu leffois se tuntuu käyvän niin näpsäkästi ku joku huitasee miekalla toiselta letin poikki niin hyvä tulee.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Blues

Posts: 5,414

#10 • • Blues Koning van Afrika

Ihan A:
Joo ehkä mä en sit meekkään leikkaa sillee, ku kaikki on sanonu et siit tulee ihan karsee. Vaikka nois kung-fu leffois se tuntuu käyvän niin näpsäkästi ku joku huitasee miekalla toiselta letin poikki niin hyvä tulee.



Kyllähän siitä hyvä tulee kun näyttelijä on käynyt heti oton jälkeen kampaajan tuolissa *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe