New Talent Dj Festival 5.9.2003 @ Helsinki

51 posts, 3 pages, 9,198 views

Zwek

Posts: 1,701

#41 • • Zwek

drs:
---
Taika:En muista yhtään kuka soitti joskus 23 jälkeen isossa salissa mut tykkäsin toooosiiiiii paaaljooon
---


mä ainakin soitin 2315-2400, jos mua meinasit niin kiitos *hymy*



Tai sit mä *vink* soitin 22.30-23.15...

T. Humalainen
Avatar
#43 • • Taika Guest

Zwek:
---
drs:
---
Taika:En muista yhtään kuka soitti joskus 23 jälkeen isossa salissa mut tykkäsin toooosiiiiii paaaljooon
---


mä ainakin soitin 2315-2400, jos mua meinasit niin kiitos *hymy*

---


Tai sit mä *vink* soitin 22.30-23.15...

T. Humalainen


No jos ihan tarkkoja ollaan niin olin tuon koko ajan 22.30-24 isossa salissa pomppimassa joten tykkäsin teistä molemmista..*hymy**plur**pihkassa**vink*
remotion

Posts: 5,283

#44 • • remotion nostatus guru
Sitten ed. mainituille soittajille vähän kritiikkiä.

ja molemmat myöskin soittivat aika epätasaisen setin. Oiskos ollut Zwek joka soitteli vokaali nostatuksia yks toisensa perään... ei oikeen erottunut jyvät akanoista kun kokoajan oli ”klassikkobiisejä kehissä” ikuinen hehkutus rupes pidemmän päälle *nukkuu*
siitä kuuluisasta punaisesta langasta ei ollut tietoakaan.
Jommalla kummalla oli myöskin hassu tapa nostaa pitchiä ärsyttävästi kohdissa joissa melodiat menee ruvelle ja sen pitchaamisen tosiaan huomas, eli tuossa ois kyllä erittäin tärkeä piirre edistyttäväksi. *igor*
drS

Posts: 1,939

#45 • • drS
joo no mun ison puolen setti oli ihan extempore. sain vasta paikanpäällä tietää että soitan toisenkin kerran, enkä ollut varautunut levyjen puolesta menevämpään settiin ja tuli sitten soitettua ne vähät hehkutukset mitä sattu mukana oleen..

zwekin klassikot kyllä maistu mulle bileissä, vaikken niitä kotona jaksais enää kuunnellakaan. eikä se kyllä kauheen epätasaista oo jos tulee samantyylisiä hehkutuksia koko ajan *hymy*
Zwek

Posts: 1,701

#46 • • Zwek
Remotion puhuu kyllä järkeä, mutta tällä hetkellä mun soundi on toi mitä keikoilla soitan. Eikä siinä nyt hirveän montaa \'klassikkobiisiä\' mielestäni tullu. Vai miten on? Setinrakennus on se juttu mihin pyrin jatkossa panostamaan ja kaikkihan kehittyy soittajina mitä kauemmin on soittanu, eiks je? Vokaaleitahan mun setissä ei juuri ollu, eli tohon picthaamiseen en ota kantaa *vink* Sais tulla enemmän juuri tällästä rakentavaa kritiikkiä ainaisen hehkutuksen sijasta.

*enkeli*
User

Posts: 135

#47 • • User
Yhtäkään videoclippiä en saa toimimaan *dissaa**dissaa**dissaa*
kilobitti

Posts: 2,419

#48 • • kilobitti 1-2-3 techno
pahus...nämähän kuulostaa bileiltä jotka oli typerä missata*ding*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

efo

Posts: 1,908

#49 • • efo Laserpoint

Neuro:
Yhtäkään videoclippiä en saa toimimaan *dissaa**dissaa**dissaa*

mitä kone sanoo?
ratkaisuja voi olla uusin media player ja div-x.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Chatte

Posts: 4,085

#50 • • Chatte Team Teknolipat :)

kilobitti:
pahus...nämähän kuulostaa bileiltä jotka oli typerä missata*ding*


Olen samaa mieltä. Tosin missasin itsekin, Lappeenrannassa oli silloin LIFT, ei mikään huono vaihtoehto sekään! *joo*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

remotion

Posts: 5,283

#51 • • remotion nostatus guru

Zwek:
Remotion puhuu kyllä järkeä, mutta tällä hetkellä mun soundi on toi mitä keikoilla soitan. Eikä siinä nyt hirveän montaa 'klassikkobiisiä' mielestäni tullu. Vai miten on? Setinrakennus on se juttu mihin pyrin jatkossa panostamaan ja kaikkihan kehittyy soittajina mitä kauemmin on soittanu, eiks je? Vokaaleitahan mun setissä ei juuri ollu, eli tohon picthaamiseen en ota kantaa *vink* Sais tulla enemmän juuri tällästä rakentavaa kritiikkiä ainaisen hehkutuksen sijasta.

*enkeli*



Totta

Se taiskin sitten johtua siitä että a) soitan itsekseni hyvin paljon samoja hyviä biisejä ja siksi ne kuulostivat juuri minun korvaani kuluneilta. *pelle**blush*

b) volyymi oli kerrankin inhimillisellä tasolla pahimmat kaiut, clippisärö ja pään hajoominen loistivat edistyksellisesti poissaolollaan ja niinpä vaihteeks kuuli jopa mitä biisejä soitettiin *justjoo* bonus!*vink*

Tuli turhan kriittinen postistani, perusasiat oli about kohdillaan ja menoakin löytyi keskimääräisesti... kuitenkin vielä vähän ehkä harkitsisin niitä pitchailuja joko kohtiin joissa on nostatus tai breikki tai lähinnä biittejä, ja joko nopeata temmon nostoa tai vielä paljon hitaampaa, tollanen huomattava 3-4% / 20sekunttia kaikki melodiat ja soundit päällä on yhtäku suicide.