1,909 posts, 96 pages, 1,081,035 views
SASHA F, 15.1.2009 01:11:
Töölö gym helposti paras mitä oon hesas käyny, muut o aka paljon jumppa saleja
remotion, 14.1.2009 14:12:
---
Kolera, 14.1.2009 13:35:
---
hrdkvr, 14.1.2009 11:56:
käyn hakee kortin taas huomenna kahden vuoden tauon jälkeen. kilojakin on kertynyt kivasti ainakin 15 sitten lopettamisen
---
eiks puntilla just haluta sitä massaa? sait ihan ilman vaivannäköäki vielä sen ni mitä turhia jatkamaan =P
---
:P hardi mitä vaaka näyttää nykyään?
$, 14.1.2009 23:50:
Kisahalli <3
1/2 euroa laaki ilman sitoumuksia.
Jos ei kaipaa personal traineria, saunaa tai ohjattuja jumppatunteja niin paikka hoitaa loistavasti kuntosalin virkaa.
hrdkvr, 22.1.2009 08:44:
---
remotion, 14.1.2009 14:12:
---
Kolera, 14.1.2009 13:35:
---
hrdkvr, 14.1.2009 11:56:
käyn hakee kortin taas huomenna kahden vuoden tauon jälkeen. kilojakin on kertynyt kivasti ainakin 15 sitten lopettamisen
---
eiks puntilla just haluta sitä massaa? sait ihan ilman vaivannäköäki vielä sen ni mitä turhia jatkamaan =P
---
:P hardi mitä vaaka näyttää nykyään?
---
vaaka näyttää nyt 110kg (kauhistus)
muutama kesä sitten parhaimmillaan painoin 87kg eli duunii on edessä..ja paljon.
Sallakat, 22.1.2009 15:15:
onkkelma mulla on mun niska-hartiaseutu. Olen kuukausien tauon jälkeen menny takas salille, ei mitää heviä aluksi, 1-2 kertaa viikossa. Noh hartiat yms tietty sitte tykänny tosi huonoa kun tehny yläselän liikkeitä. Fysioterapeuttini kanssakin juttelin ett tekisin vaan tosi pienillä painoilla sellasta kevyttä, pumppaavaa liikettä ett veri kiertäis siellä. Oon tehny työtä käskettyä, aivan pienimmillä painoilla ylätaljaa, mutta lopputulos on silti päätä vihlova. Siis oikeasti on varsinkin toinen puoli niin vitun tukossa, ett jomottaa koko ajan ja säteilee otsalohkoon paskamaisesti.
en tajuu.
en uskalla kohta tehdä mitää yläselkä liikkeitä jos lopputulos on aina sama :(
onkkelma mulla on mun niska-hartiaseutu. Olen kuukausien tauon jälkeen menny takas salille, ei mitää heviä aluksi, 1-2 kertaa viikossa. Noh hartiat yms tietty sitte tykänny tosi huonoa kun tehny yläselän liikkeitä. Fysioterapeuttini kanssakin juttelin ett tekisin vaan tosi pienillä painoilla sellasta kevyttä, pumppaavaa liikettä ett veri kiertäis siellä. Oon tehny työtä käskettyä, aivan pienimmillä painoilla ylätaljaa, mutta lopputulos on silti päätä vihlova. Siis oikeasti on varsinkin toinen puoli niin vitun tukossa, ett jomottaa koko ajan ja säteilee otsalohkoon paskamaisesti.
en tajuu.
Josssu, 22.1.2009 11:44:
Eilen lähti kyllä palautetta Elixialle, että voisivat vähän rajoittaa noiden uusien jäsenten hankintaa kun vanhoillekkaan ei enää riitä tunneilla paikkoja saatika sitten pukukaappeja.
Taitaa Elixia olla kallein noista kuntokeskuksista, että luulisivat pitävän edes jonkinlaista tasoa yllä. Argh.
Pätkis, 22.1.2009 16:00:
---
en tajuu.
---
Mulla hartia-selkätukkeumiin on jeesinyt parhaiten aerobikki (jepjep ..) Siinä ku huidon tunnin menemään niillä räpylöilläni ylösalas ja sivulta toiselle, se pistää lihaksiin just sopivasti liikettä ja veri alkaa kiertää ilman että lihaksiin kuitenkaan kohdistuu varsinaista treenaavaa rasitusta. Siis tollasella perus kuntokeskuksen tunnilla tarkoitan.
Kuvittelisin et pistämällä koko rankaan liikettä ja lämpöä lähtis paremmin tukokset liikkeelle kuin kohdistamalla lihastyötä tarkasti vain muutamiin pieniin ihasryhmiin, kuten kuntosalilaitteessa helposti tapahtuu. Mut joo, voihan se niinkin olla, että ammattilainen tietää paremmin.. etenkin kun tuntee sun tilanteen paremmin.
Pätkis, 22.1.2009 16:07:
Mietin tossa just yks päivä ihan samaa, et täyteen ammutut tunnit ja ruuhkat pukuhuoneessa ei varsinaisesti vastaa enää mun käsitystä miellyttävästä kuntokeskuksesta..
en tajuu.
yusuplus, 24.1.2009 15:03:
Itellä rinta- ja olkapäätreenien jälkeen selkä heittää monesti jumiin just kireiden olkapäiden ja rinnan takia. Kiropraktikkoki sano tossa, et jos se selkä meinaa mennä jumiin, niin venyttele eka hauikset ja rinta.