1,909 posts, 96 pages, 1,081,061 views
GoA:
William kun puhuit tuosta testoboosterista tjsp niin oletkos lukenut mitä mieltä pakkotoistolla ollaan moisista aineista? Yleinen mielipide tuntuu olevan että aina on kusetusta jolla otetaan rahat pois kuliuttajilta. Viisaampaa voisi olla ostaa kunnollisia toimivia lisäravinteita taikka laittaa lisää rahaa likoon ja hommata samoin tein oikea kuuri. Näin rahat eivät menisi hukkaan. Tietenkin on mahdollista että tuo toimisi mutta jos toimii niin todella vähän. Jos aine oikeati nostaisi testotasoja niin että sen huomaisi olisi aine suomessa lääkemuodossa.
alien:
..huh...
mielestäni menee jo ehkä vähän liian pitkälle - miks ei samantien vedä testosteronia ampulleissa? onks noiden vaikutusta edes vielä tutkittu ihmisillä (tai niiden munuaisille) tai ylipäätänsä sitä, minkälaista vaikutusta niillä on pidemmän päälle mielelle tai keholle?
[muokattu 13.7.2004 00:27]
William-78:
---
Oliwer:
Hei kaverit kamoon!
Tän pitäis olla ihan asiallinen Puntti & Sali yms topikki.
Yleisellä alueella!
Koitettaisko pitää asia linja, jos joku vaik vielä ihan asiastakin haluis...
---
Itsepuolustuslajit sekä naiset liittyvät kuntoiluun...
GoA:
Eiköhän tällä alueella saa ihan vapaasti keskustella myös lisäravinteista sekä hieman kuurittelusta. Tässä ei kuitenkaan mennä niin pitkälle että puhuttaisiin kurueista, hinnoista tai siitä mistä aineita saa vaan ihan yleistä asiaan liittyvbää juttua. Niin kauan kun tämä ei riko Suomen lakia ja on muuten asiallista eikä kehoita ketään dropittelemaan niin mielestäni keskustelu on asialinjalla. Ja tottakia tänne saa tulla aloittelija edelleen kysymään neuvoja vaikka välillä keskustelu liittyisikin testoon. Ja tietenkin kaikilla kehon ulkopuolisilla aineilla on huono vaikutus, tosin mielummin itekin kuurittelisin kuin huumehia vetäisin. Ja millä perusteella täällä ei saa puhua dropittelusta kun klubbarissa on kuitenkni huumehia topikkeja jotka ovat yhtälailla huonoja.
Oliwer:
Tottakai! Toi onkin ok! Tuossa aikaisemmin (illalla ja yöllä) alkoi olla jo häröö
juttuu tänne mun mielestä!
Oliwer:
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja roinan ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään roinaa isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä luonnollisesti on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin verenmakuisempi.
Oliwer:
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja roinan ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään roinaa isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä luonnollisesti on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin verenmakuisempi.
salama jack:
Zamfir:
paljonkohan tohon on tarvinnut popsii nappeja*ding**ding*varmaan 250kg ei varmaan riitä (hormooneja)*taputapu**yessir*
MAkeda:
Joo myönnetään,että en ole seurannut prideja sen jälkeen kun näin tän donin ja jonku japsin matsin,ei oikein säväyttänyt..
yusu:
---
salama jack:
---
..tollaset kädet mäki haluun
Eikös Valentinolta revenny toinen hauis tässä joku aika sit...no äkkiäkös se laittaa uudet syntholit sinne ..jännä nähä kuinka kauan toiki pelle pysyy hengissä.