Talven lomakohteet

35 posts, 2 pages, 12,244 views

Spanks

Posts: 789

#21 • • Spanks Löysä P***a
Käytiin kaverin kanssa Ayia Napassa... Väkee oli kiitettävästi vaikka oltii loppu kaudella... Klubeja oli paljon erilaisia esim. Castle Club joka oli vanhaan linnaan rakennettu. Sen yläkerrassa soi promotrance enimmäkseen. Ensimmäisenä iltana Castlessa jorattiin kaverin kanssa ja lopetettiin kun Daruden - Sandstorm alko soimaa... no ei se vielä mitää mut kun dj vaihtoi Darudesta suoraan Lab4:ään niin pisti jo ihmetyttämään... Carwash oli taas paikka jossa soi 70 luvun musiikki... Alottelu paikkana meillä oli aina X-Bar. Johtui suurimmaksi osaksi siitä että olin sielä soittamassa... No ensi kesänä uudestaa Kyprokselle... I *sydän* Ayia Napa

[muokattu 6.11.2003 17:03]

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Karski

Posts: 6,049

#22 • • Karski Pomon kätyri
Libya vois olla kova kohde välimerellä *joo*

Mut seuraava lomailukohde on kyl näillä
näkymin Kamputsea ^___^

[muokattu 6.11.2003 17:07]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Illustrator

Posts: 3,171

#23 • • Illustrator

GammaGoblin:
Käytiin kaverin kanssa Ayia Napassa... Väkee oli kiitettävästi vaikka oltii loppu kaudella... Klubeja oli paljon erilaisia esim. Castle Club joka oli vanhaan linnaan rakennettu. Sen yläkerrassa soi promotrance enimmäkseen. Ensimmäisenä iltana Castlessa jorattiin kaverin kanssa ja lopetettiin kun Daruden - Sandstorm alko soimaa... no ei se vielä mitää mut kun dj vaihtoi Darudesta suoraan Lab4:ään niin pisti jo ihmetyttämään... Carwash oli taas paikka jossa soi 70 luvun musiikki... Alottelu paikkana meillä oli aina X-Bar. Johtui suurimmaksi osaksi siitä että olin sielä soittamassa... No ensi kesänä uudestaa Kyprokselle... I *sydän* Ayia Napa

[muokattu 6.11.2003 17:03]

Millos muuten olitte tuolla? Piti meinaan kavereiden kanssa lähtee Ayia Napaan, mutta prokkis kaatu siihen ku kuultiin, että meno lopahtaa ”kauden” lopussa ku seinään.

[muokattu 6.11.2003 17:54]
Blues

Posts: 5,414

#24 • • Blues Koning van Afrika
Suosittelen harkitsemaan Etelä-Afrikkaa. Todella kaunis maa ja sää on parhaimmillaan joulun aikoihin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

She

Posts: 717

#25 • • She
Taisteltiin kaverin kanssa minne talvella mennään. Se kun ei suostu menee minnekkään itään. Siis esimerkiks kreikka ja turkki on liian idässä sille. Sitten mietittiin afrikkaa, mutta varannot ei riittänyt matkata pitemmälle kun egyptiin ym. pohjoiseen Afrikkaan.. Joten siis päätettiin matkata Playa del Inglesiin. Tammikuussa. Ei ihan hirmu hot, mut jokatapauksessa varmasti lämpimämpi, kun täälä*nauru*

Ai, kuutiin kanssa että samaan aikaan meiän kanssa sielä on 3 hotellillista suomalaisia opiskelijoita goom-matkalla*nyyh*

Mutta seuraavalla kerralla meen vaikka yssin jonnekkin kauas.. *joo* Tällä kertaa olikin oikeestaan vaan suunnitelmana sekoilla kahestaan.. *hih*

Thaimaaseen olisin tahtonut mennä. Kaks frendiä lähtee justiin lähi aikoina.. Toinen on 2 viikkoo, toinen 4-5 kuukautta *hmph* En katkera!*eiei*
remotion

Posts: 5,283

#27 • • remotion nostatus guru
Pakko täältä on päästä taas hetkeksi pois, oli se sitten mitä tahansa... JA KAUS PITÄÄ PÄÄSTÄ!*poks*
miguel

Posts: 97

#28 • • miguel
joulukuussa olen menossa Thaimaahan tai Egyptiin, riippuen peruutuspaikoista. Thaimaa on kyllä kaikinpuolin ykköskohde. Edullinen hintataso, ystävälliset ihmiset, merta, kuuma ilmasto, mahtavaa ruokaa ja paljon näkemistä. Viime vuonna vietin kuukauden ympäri Thaimaata ja paras paikka oli pohjoisessa Chiang mai. Se on maan toiseksi suurin kaupunki, mutta silti vain jotain 200 000 asukasta, eli Tampereen kokoinen kaupunki. *heiii*
Avatar
#29 • • hyperventilaatio Guest
Mä taas oon sitä mieltä et talvella pitää päästä alpeille. *sydän*
Avatar
#30 • • hyperventilaatio Guest

J-Tone:
Eiks täällä ole alppeja ihan tarpeeksi?



Ei todellakaan. *nauru*
IMO tuskaista hellettä ja aurinkoo oli kesällä vähintäänn riittävästi, toivottavasti myös lunta ja pakkasta talvella. *hih*
(5) (3)

Posts: 265

#31 • • (5) (3) -no rest for the evil-
ensin aattelin tammikuussa tulla 2vkon lomalle suomeen! ..paljo hyvia klubeja ja ihania ihmisiä, pienenä miinuksena jäääääääätävä kylmyys... mut eiköhän sen kestä tän jatkuvan helteen jälkee..
.. ja sitte huhtikuun lopussa thaikkuihin kaheks viikkoo bilettään ja ehkä sukeltaan..

.. ja sitten ennen vappua kyproksen kautta saksaan maydayn bileisiin...*heiii*

--
theworldismine

Spanks

Posts: 789

#32 • • Spanks Löysä P***a

Plug:
---
GammaGoblin:
Käytiin kaverin kanssa Ayia Napassa... Väkee oli kiitettävästi vaikka oltii loppu kaudella... Klubeja oli paljon erilaisia esim. Castle Club joka oli vanhaan linnaan rakennettu. Sen yläkerrassa soi promotrance enimmäkseen. Ensimmäisenä iltana Castlessa jorattiin kaverin kanssa ja lopetettiin kun Daruden - Sandstorm alko soimaa... no ei se vielä mitää mut kun dj vaihtoi Darudesta suoraan Lab4:ään niin pisti jo ihmetyttämään... Carwash oli taas paikka jossa soi 70 luvun musiikki... Alottelu paikkana meillä oli aina X-Bar. Johtui suurimmaksi osaksi siitä että olin sielä soittamassa... No ensi kesänä uudestaa Kyprokselle... I *sydän* Ayia Napa

[muokattu 6.11.2003 17:03]

---
Millos muuten olitte tuolla? Piti meinaan kavereiden kanssa lähtee Ayia Napaan, mutta prokkis kaatu siihen ku kuultiin, että meno lopahtaa ”kauden” lopussa ku seinään.

[muokattu 6.11.2003 17:54]



oltiin 22.9-6.10... tarkotus olis lähteä taas kesä- heinäkuun vaihtees...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Tetsu

Posts: 688

#33 • • Tetsu Naksutohtori
Talven 2003 kuumin menomesta on meikän keittiö *joo**nauru*
nojoo.. *blush*
ChocoCat*

Posts: 690

#34 • • ChocoCat* Prinsessa

T4sSu:
Talven 2003 kuumin menomesta on meikän keittiö *joo**nauru*
nojoo.. *blush*



Ihana... *nauru*hihitys...

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Jussi Soro

Posts: 6,385

#35 • • Jussi Soro choon!

Plug:
Millos muuten olitte tuolla? Piti meinaan kavereiden kanssa lähtee Ayia Napaan, mutta prokkis kaatu siihen ku kuultiin, että meno lopahtaa ”kauden” lopussa ku seinään.



Mä olin Napassa 24-31.8 ja silloin jo alkoi kaikki kunnon klubit loppua. Gatecrasher oli loppunu just edellisellä viikolla, onneks Euphoria oli viel auki. En käyny kun muutamana iltana bilettääs, lähinnä sen takia että valinnan varaa oli vain poppikiksun ja räpin välillä. Järkyttävä määrä englantilaisia umpikännissä ja kaikki ihan prkleen kallista.

En kyl ite välttämättä enää oo lähdössä sinne, ei oikein noi täysin turistikohteet kiinnosta. Esim Espanjan rannikolla on ihan eri meininki, vaikka sekin on ns. turistialuetta.