DJ CD soittimet vertailuun

14 posts, 1 page, 3,769 views

quide

Posts: 19

#1 • • quide
onks kukaan päässy testaan seuraavia laitteita: Pioneerin DJC-800, DJC-1000MK2 tai Denonin DN-S5000. Olis kova halu ostaa uudet laitteet himaan ja keikoille, mut ei ainakaan tampereelta löydy viä mestoja missä pääsis testaan. Kertokaa omia mieltymyksiä. Saattepa ainakin mun valinnan vaikeeks. Tosta Denonista mulla ei oo harmainta aavistusta, muista vähän.
Dragonfly

Posts: 542

#3 • • Dragonfly Mariarawr
joop, cdj-1000 on tosi bueno :) cd soitin josta on tehty mahdollisimman paljon vinyyllisoittimen kaltainen.. ja aika hyvin on onnistuttu, täytyypi myöntää.. denonil oli joku cd soitin.. 2..jotain.. 2500? josta mä diggasin kanssa.. *sydän*

--
Uguu~

quide

Posts: 19

#4 • • quide
Sain Denonin vastaavan soittimen (vinyyli scratch) koekäyttöön ja toi kiekko on ihan teknarin kopio. Alumiinikiekko joka pyörii kokoajan levyä soitettaessa ja päällä levymatto ja muovikiekko, jota voi aivan vinyylin tavoin hinkata. Sit noita toimintoja on ihan v.tusti. voi soittaa kahta biisiä samalta levyltä samasta tai kahdesta eri ulostulosta. kahdet samplet ja luupit tietty.... vittu mutta menee ikä ja terveys lueskellessa manuaalia :) ...mutta toi scratch-kiekko on mahtava
quide

Posts: 19

#6 • • quide
voi perk... pitiks sun just laittaa toi teknarin kuva toho!!!! olin just heittänyt denonilla vesilintua ja tilaamassa pioneerin 1000mk2:set (tänään).... vhitt.. joutuukohan viä miettiin. paska... no kai niitä tonnisia saa ainakin bileisiin vuokrattua. missähän näkis noi teknarit livenä :)
Orfeus

Posts: 5,872

#7 • • Orfeus
Ai saatana et on maukkaan näkönen toi teknari, kellään hintatietoo tai edes mistä kyseistä laitetta vois saada?
Damien

Posts: 2,882

#8 • • Damien [tr3ox]
Pirauta poika Panasonic:lle. Eli kaukomarkkinat 09 - 5211, samasta linjasta pääseee pioneerillekkin. Varmasti osaavat auttaa ja pystyvät vielä myymään tavaraa, noutona tosin Espoon kilosta.
Orfeus

Posts: 5,872

#9 • • Orfeus
Kiitoksia, otampa yhteyttä!
enrg

Posts: 2,040

#10 • • enrg

Spirit:
Ai saatana et on maukkaan näkönen toi teknari, kellään hintatietoo tai edes mistä kyseistä laitetta vois saada?



vasta julkistettiin jossain messuilla, ja vielä tietääkseni Japanissa... Luki muistaakseni et 700$ ovh (mitähän suomessa kun joskus saapuu *kuuma*)
Orfeus

Posts: 5,872

#11 • • Orfeus
Juuh, eihä toi 700 USD oo ees paha jos kuvitellaa et se irtois vaik Thomannilt tonnilla, ennemmi mä tohon tonnin upottasin ku esim Pioneerin kalleimpii malleihi vaik pätevii nekin on! Toivotaa et toi näyttää yhtä hyvältä myös ominaisuuksien puolesta? Onks sul Ari antaa mitää saittii mist löytys lissee infoo tosta?

Ite oon kyl iha tyytyväinen tohon Pioneerin CDJ 500s soittimeen*nauru*
enrg

Posts: 2,040

#12 • • enrg
uudessa (tulevassa) dj mag:ssa pitäis olla joku juttu siitä. Sen verran tiedän et toi hinta oli sieltä ja toimii samalla moottorilla kuin sl-1200. Eli pitäis olla täysin samanlainen käsitellä*sydän*

Malli on SL-DZ1200

nää kuvat oli bangingtunesissa:

500011-1.jpg
500012-2.jpg
500013-3.jpg

huomaa 186bpm ja +30 *joo*
Orfeus

Posts: 5,872

#13 • • Orfeus

enrg:

huomaa 186bpm ja +30 *joo*



*joo*
Kyllä, tällästä mä olen aina halunnu*iloinen*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14 • • Jussi Soro choon!
Ton Teknarin pitäis olla halvempi kun CDJ-1000 (isot pojat kerto).

Noita kaikkia (paitsi Teknaria) testanneena vois todeta, et Pioneerit on hyviä laitteita, CDJ-800 on enemmän perus-CD:n tapainen, kun taas 1000:sta saa ruuvattua lähes vinyylin kaltaisen.