Pioneer DJM 600 ja CDJ 1000

18 posts, 1 page, 4,456 views

florx

Posts: 532

#1 • • florx
Ite luulen, että halviten Suomesta saa www.discoland.fi:stä, suosittelen.
Mutta noi hinnat netissä on ihan muuta ku käytännössä, eli kannattaa soittaa ja kysyä paljonko joutuis maksamaan.
Dynamia

Posts: 63

#2 • • Dynamia Team Raaka Raisio
www.thoman.de sielt löytää takuu varmasti halviten.muistaakseni djm 600 oli 949euroo
User

Posts: 135

#3 • • User
Tsekkaa Pioneer CMX 5000. Siinä vasta pro vehje. (Se on www.thomann.de eli kahella ännällä.)
florx

Posts: 532

#4 • • florx

Neuro:
Tsekkaa Pioneer CMX 5000. Siinä vasta pro vehje.


Wrong*hymy*Mulla on cmx 3000 ja se on parempi, uudempi ja halvempi.
Tossa cmx 5000:ssa on auto mix-toiminto, joka siinä maksaa ja on samalla täysin turha.
Lisäx siinä on muistaakseni +-16 pitch, kun taasen cmx 3000:ssa pitch on +-100%.
Muuten soittimissa samat toiminnot.
Niin ja muuten, ite sain vehkeeni halvemmalla discolandista kuin thomannilta.

[muokattu 28.8.2003 12:34]
quide

Posts: 19

#5 • • quide
Joo Thomannilta määkin oon kattellu. tarttis viä päästä kokeileen jonnekin et osais päättää CDJ 1000MK2, CDJ 800 ja Denonin s5000 välillä. Vinyyli toiminto siinä nyt tarttis kuitenki olla. Denonin oon saamassa testiin viikonlopuks ja 800:sta pääsen testaileen. Onks kellään hajua noitten 1000MK2 ja 800 eroista tai vaikka denonista mitään tietoo. Mikä on sun suosikki ja miks toinen on huono???????
PoisoN

Posts: 1,555

#6 • • PoisoN

paanos:
Wrong*hymy*Mulla on cmx 3000 ja se on parempi, uudempi ja halvempi.
Tossa cmx 5000:ssa on auto mix-toiminto, joka siinä maksaa ja on samalla täysin turha.
Lisäx siinä on muistaakseni +-16 pitch, kun taasen cmx 3000:ssa pitch on +-100%.
Muuten soittimissa samat toiminnot.
Niin ja muuten, ite sain vehkeeni halvemmalla discolandista kuin thomannilta.

[muokattu 28.8.2003 12:34]



Yhdyn täysin edellämainittuun *joo*
quide

Posts: 19

#9 • • quide
nyt tuli pioneerit tilattua. ompa ainakin räleet pelit kotio, jos en muuta käyttöä keksi *eiei* ”fiilistelyä koneen ääressä”. teknari ois kans ollu ihan jees mp3-soitolla nääs
:D

Posts: 3,707

#11 • • :D

Neuro:
Tsekkaa Pioneer CMX 5000. Siinä vasta pro vehje.



Toi on kyllä loistovehje. Toi automix on oikeastaan turhin
ominaisuus. No eipä sitä tarvi käyttää. Soittotuntuma
on kyl monta kertaa parempi kuin cmx 3000:ssa. Ihan
sen puolesta voisin maksaa parikymppiä ylimääräistä.

Mä en ole vielä ymmärtänyt mitä parempaa on 3000:ssa
5000:een nähden. Enempi nappuloita? Nohojoh.
:D

Posts: 3,707

#12 • • :D

tony_e:
On kuulemma hyvä mikseri. Ainoana miinuksena on, ettei efektien parametrejä voi muutella, vaan joutuu käyttää presettejä



Ja huhu kertoo myös että on behringereista aiemmin tutut paskat potikat ja
ylihuonot eq:t.
Orfeus

Posts: 5,872

#13 • • Orfeus
Joo ois tosiaan kiva kuulla jos jollai on lisää kokemuksii tost mixeristä! Ite oon kyl harkinnu säästäväni tohon djm kuussataseen ja näköjää taitaa olla viisasta ettei ala pitemmänpäälle harmittaan!
ANONYM

Posts: 731

#14 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
mulla on täl hetkellä behringer vmx300 mut luovun siitä pois ja tilasin ton djx700:sen...voin sit kertoa kokemusta siitä kunhan se nyt vaan saapuu postiin...hinta ei ainakaan oo paha!kyllä noilla behringerin kamoillakin soittelee!ei se aina tarvii mitään pioneeria olla*eiei*ihme ylistystä....
Orfeus

Posts: 5,872

#15 • • Orfeus
Juu ei tartte ei, itelki on toi 300 malli ja iha hyvin pelannu!
Liukujen muovinupit kyl lentelee tämän tästä kuten myös muut potikat*eiei* ja kuuntelun master/kanava potikka rahisee/vuotaa*kuuma*
Lumpy

Posts: 873

#16 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

diffas:
Ja huhu kertoo myös että on behringereista aiemmin tutut paskat potikat ja
ylihuonot eq:t.



Eipä ole omakohtaista kokemusta, niin ei voi lähtee arvostelemaan. Mutta hintaa ei näyttäis olevan liikaa.
enrg

Posts: 2,040

#17 • • enrg

diffas:
---
tony_e:
On kuulemma hyvä mikseri. Ainoana miinuksena on, ettei efektien parametrejä voi muutella, vaan joutuu käyttää presettejä

---


Ja huhu kertoo myös että on behringereista aiemmin tutut paskat potikat ja
ylihuonot eq:t.



ei ne potikat oo mitenkää huonot tohon hintaan nähden... Ellei nyt sit ala irtoilee muutaman kuukauden päästä.
:D

Posts: 3,707

#18 • • :D

enrg:

ei ne potikat oo mitenkää huonot tohon hintaan nähden... Ellei nyt sit ala irtoilee muutaman kuukauden päästä.


Niin no tuohan rutina ja rätinä ja epämääräinen eq-leikkaus omaa
effektia soittamiseen. Truu dat. :)