RUSH - The Revolution 13.9.2003 @ Helsinki

71 posts, 4 pages, 10,606 views

Trixie

Posts: 1,342

#61 • • Trixie
Oli ihan jees bileet, ainoo et odotin hieman enemmän jengiä paikan päälle mut aina ei voi voittaa... ei edes joka kerta*hih*

--
face your fears and live your dreams

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#62 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No oli ihan kohtuullisen kivat kemut;)Polkattuakin tuli ja häröiltyä*iihhih*Strobot häikäs niin että jossei ois tullu suojalasit messii ois jääny koiven nosto olemattomiin....
Proteus repäs sitte oikee kunnolla ja kiipes pöydälle, mahtavaaaa!!!Carbon base soitti loistavaa settii, mut sama juttu ei niitä nähnyt kun polkkas lavan ees:(

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Blues

Posts: 5,414

#63 • • Blues Koning van Afrika
Harmittaa ettei ollut parveke auki kun siellä olisi ollut mukava levätä välillä. Carbon Based oli se syy miksi tuonne tulin ja setti oli loistava! Harmi että kesti vain tunnin..lisää lisää!! *iloinen*
Muuten oli oikein mukavaa myös ja oli hauska tavata uusia naamoja sekä vanhoja.
Odottelen jo innolla Säteen bileitä..Carbon Based *plur*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Mr. Sinner

Posts: 408

#64 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Oli ihan kivat bileet. Ihmisii olis kyl voinu olla pikkasen enemmän ja parvekkeen kiinni oleminen oli pieni miinus. Harmittaa et itteltäni loppu energia kesken joskus kahen maissa ja lähin jo sillon pois.

[muokattu 16.9.2003 23:36]

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

T-mu

Posts: 2,980

#65 • • T-mu Läskimooses

Carbon base soitti loistavaa settii, mut sama juttu ei niitä nähnyt kun polkkas lavan ees:(



Niin tämä ongelma johtui lavajärjestelyistä. Mut pääasia et musiikki on maistunu*vink*

Säteessä luvataan sitten näkyä ja kuulua kiitettävästi*pahis*

Mainostan nyt tässäkin että CB:n uudet sivut on avattu osoitteessa

www.carbonbased.info


T: Temmi / CB
sasu

Posts: 192

#66 • • sasu
Hyvät bileet oli ja musa oli mahtavaa *joo*

Mahtoikohan kukaan klubituksen kävijöistä ottaa kuvia? *täh*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

bubbelgum

Posts: 2,477

#67 • • bubbelgum ~sylikissa~
Hmm..
No mun täytyy sanoo tohon valo asiaan sen verran, että kieltämättä olen kyllä itsekkin sitä mieltä että siellä oli liian valosaa..
En mä sitä osaa kunnolla selittää, mut kyllä bileissä pitää olla tarpeeks pimeetä et tulee sellanen oikee fiilis päälle.. Jotenki tulee intiimimpi olo kun ei oo niin valosaa..
Plääh, mä osaa mitään selittää, olkoon *iloinen*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Illustrator

Posts: 3,171

#68 • • Illustrator

hallucinogen:
Pari asiaa olisi kaivannu pientä viilausta...

1. Octan soitti ihan mukavalla voluumilla alussa ja sitten kun carbon based alotti niin octanin oli pakko sit käydä vääntämässä sitä ääninamiskaa aivan liian kovalle *hmph*

2. Pikkasen tuli outo fiilis siitä kun carbon basedin poikia ei oikeestaan näkynyt kaiken savun ja valon keskeltä ja tuli sellainen tunne kun joku olis vaan heittäny cd:n soimaan ja lähteny kahville *nauru* En tiedä tuliko muille samanlaista fiilistä? *hymy*

Toi Cd-fiilis tuli mullekki. Sääli sinäänsä, settihän oli täynnä toinen toistaan parempia raitoja. Tunnelma oli muutenki ehkä pikkasen lattea verrattuna yleiseen tasoon. Takaisin makasiineille siis...
Occu

Posts: 2,528

#69 • • Occu
Musiikin puolesta bileet oli kyl 10+ arvoiset, mut sit siel oli jotenkin tosi ahdistava ilmapiiri tai jotain... Ku normaalisti mut saa raahata pois polccaamast, vaik musiikki ois loppu niin täl kertaa lähin vaa pois ku oli niin...*hmph*
Olen siis samaa mieltä että Rushit makasiineille takaisin..*pahis*

--
..::MOI::..

Jii-75

Posts: 459

#70 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

Howdy:
Iha jees meno ja sairaankova känä .. heh .. onnex kaverit kesti meitsin seuraa *heiii**piis*



no olihan sussa kestämistä *wirn *ei vaan hih:) mut täytyy sanoo et ainahan se on kanssa ihmiset ku ne bileet tekee :)

--
dodiih

Jii-75

Posts: 459

#71 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
niin joo toi valo juttu.. eli siis joo siellä oli asteen verran liikaa sitä stroboo..eli niitä käytettiiin kohtuu säästelemättä.. nooh mut jokainen tyylillään:) ja siis ihan jees bailut ne silti oli sillä musa oli enemmän ku jees :)

--
dodiih