Mensan älykkyystesti

352 posts, 18 pages, 260,965 views

Zet4

Posts: 1,135

#341 • • Zet4 n00b
Luulen tietäväni vastauksen tohon 15 tehtävään. Yritin tarkistaa että oonko oikeassa, vastaamalla tahallani väärin kaikkiin, paitsi juuri siihen tehtävään. Tulos oli melko yllättävä: Sain 8 pistettä kuviotehtävistä. Merkkaisko se vika tehtävä sitte tosiaan niin paljon? Yritin valita aina paskimman mahollisen vaihtoehdon muihin tehtäviin.

Tosin muistitehtävistäki tuli 10pts, vaikka en ees kattonu niitä numeroita, vaan käväsin aina rämppäämässä randomilla joka vastaukseen jonku 10 numeroa. Ihme testi. Ehkä se laski vaan suunnilleen että montako oikeaa numeroa siinä sarjassa sattu oleen, vaikkei oiskaan ollu oikea järjestys. Yhteensä sain 73pts vaikka yritin vastata suunnilleen joka kysymykseen väärin, paitsi siihen viimeiseen kuviopäättelyyn.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

%

Posts: 568

#342 • • %
Se perkele muistaa ne edelliset vastaukset jotenkin, toi pilas mun koko testituloksen, kun tein testin toiseen kertaan. Kannattaa poistaa varmaan keksit ennen kuin tuota tekee.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

sunbeam

Posts: 205

#343 • • sunbeam santa`s little helper
115, näköjään loppupäätä tänne lukunsa tunnustaneista!*tirsk*

"Hymy korvaa puutuvan älyn!"*pepsodent*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

anis

Posts: 2,451

#344 • • anis
109 *nauru* Nojoo... Keskittymiskyky loppu kyl sit reilun puolenvälin jälkeen ja tuli heiteltyä sinne lähes mitä sattuu ku ei jaksanu enää miettii.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Trixie

Posts: 1,342

#345 • • Trixie
139 tuli ja jäi aika n.18 min. eli ei vissii mikä ihan huono *hymy*

--
face your fears and live your dreams

Zet4

Posts: 1,135

#348 • • Zet4 n00b
En usko että toi muistaa edellisiä vastauksia, vaan epäilen että monissa tehtävissä saa myös pisteitä joistain "vääristä" vastauksista.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

KiimanenKurre

Posts: 791

#349 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
113

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Lumpy

Posts: 873

#350 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
133. Luulin itseäni tyhmemmäksi näissä testeissä. Älyykkyyttähän on erilaista ja tällä mitataan yhtä osa-aluetta.
Avatar
#351 • • REivaaja Guest
Voi vittu nyt mä tajuan noita vänkääjiä.

Jo fiksua sakkia :D
Avatar
#352 • • Sunshine^82 Guest
108.. 28 minsaa jäi jäljelle..

joo luovuttamisen makua oli loppuvaiheessa *joo* ääh pari pistettä jäi vajaaksi että olisi päässyt normaalin yläpuolelle mutta hyvä näinkin.