Miinaharava

27 posts, 2 pages, 9,844 views

Caro²

Posts: 5,301

#21 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Muistelisin ennätyksieni olevan jotakuinkin seuraavaa:

Helppo: 4s
keskitaso: oisko ollu 35s tai 37tms
vaativa: minuutin pinnassa.

vois taas ruveta pelaamaan.. ajan kuluksi ns.

PS. Sampsonilla on aika tyhjentävät ennätykset, jos vaan jossain välissä vaivautuu ne kertomaan ;)
Takyon

Posts: 2,945

#22 • • Takyon Möwkö
Ihan loistavaa ajanvietettä. Ei ole tosin pitkään aikaan tullut pelattua mutta vois alottaa taas.. En muista tarkkoja ennätyksiä mutta jotakuinkin näin:
helppo: ~5s
keskitaso: ~30s
vaikeaa en osaa sanoa, ei voi muistaa

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Zeratul

Posts: 1,170

#23 • • Zeratul Captain miserable

Caro², 2.7.2008 21:01:
Muistelisin ennätyksieni olevan jotakuinkin seuraavaa:

Helppo: 4s
keskitaso: oisko ollu 35s tai 37tms
vaativa: minuutin pinnassa.


Onpa hyvässä suhteessa. Onks sun minuutissa sata sekuntia, vai ootko muuten vaan huono kusettamaan? :D

En itekkään muista tarkkaan, mut luokkaa 5, 25, 95, heitäkköön nyt muutaman sekan suuntaan tai toiseen.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Caro²

Posts: 5,301

#24 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Zeratul, 2.7.2008 23:15:
---
Caro², 2.7.2008 21:01:
Muistelisin ennätyksieni olevan jotakuinkin seuraavaa:
Helppo: 4s
keskitaso: oisko ollu 35s tai 37tms
vaativa: minuutin pinnassa.
---
Onpa hyvässä suhteessa. Onks sun minuutissa sata sekuntia, vai ootko muuten vaan huono kusettamaan? :D


Oon hyvä kusettamaan.

Helpon ennätys on todennäköisimmin 3sek - mutta sillä nyt ei o väliä. Sitä kun pelaa jonkun aikaa, niin eteen tulee sellanen taso missä ei tarvi montaa kertaa napauttaa notta pääsee läpi.

Keskitason ennätys on ihan varmana lähempänä 30sekuntia, voi olla allekin. Neljän vuoden pelitauon jälkeenkin pääsin "samantien" 38sekuntiin.

Vaativaa ei vielä tullut pelattua läpi, mutta kaksi miinaa oli jäljellä ennen kosahdusta ja aika oli 103s.

Pitänee pelata tässä jonkun aikaa ja katsoa millaseksi tulokset kääntyy :)
villelope

Posts: 2,846

#25 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Näköjään duunikoneella on tullut naputeltua miinaharava läpi pariin otteeseen.

Helppo: 3s
Keskitaso: 36s

Vaativaa en ole pelannut tässä ollenkaan, eikä minulla oli muistikuvaa mihin aikaan sitä on tullut hakattua läpi. Keskitason olen saattanut päästä läpi hivenen nopeamminkin.
Anselmi

Posts: 2,578

#26 • • Edited Anselmi And sell me

Caro², 2.7.2008 23:31:
Oon hyvä kusettamaan.


Niin on Miinaharavakin:

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/4220/Miinaharava-paljastui-huijariksi/

Miinaharava paljastui huijariksi

Windowsin Miinaharava-peli paljastui huijariksi. Nimimerkkiä Sub käyttävä hakkeri päätti kirjoittaa ohjelman, joka tutkii Miinaharavan käyttäytymistä muistiin jääneiden edellisen pelikierroksen tietojen perusteella. Ohjelma paljasti, että Miinaharava siirtelee miinoja kesken pelin.

Toinen ohjelmoija, nimimerkiltään Xumilz, korjasi hieman Subin koodia ja selvisi, että huijaus ei ole aivan yhtä paha kuin miltä alunperin näytti. Peli ei siirrä miinoja pelaajan klikkaamiin ruutuihin vaan ainoastaan satunnaisesti pois siitä ruudusta, jota pelaaja napauttaa. Näin ollen Miinaharava omalla tavallaan auttaa pelaajaa silloin tällöin.

--
sen pituinen se

Lyylikki

Posts: 2,975

#27 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Timce, 2.7.2008 20:52:
Pääsin tänään miinaharavan vaativan tason läpi.



JEE!!!

Bileet *jiihaa*

Mä en just siksi ikinä pelaa sitä vaativaa, kun en pääse sitä kuitenkaan läpi. Se on vaan liian pitkä. Pelaan keskitasoa ja enkat on 28 sekkaa. Nih.