Trance Nation Vol.03 18.10.2003 @ Helsinki

92 posts, 5 pages, 16,756 views

Avatar
#81 • • ikj Guest
miksi postaatte tuleviin tapahtumiin? jännä juttu kyl...
Avatar
#82 • • Arto Guest
Eiks ookki?!*nauru**hih*
Avatar
#83 • • ikj Guest
on kyl joo...*hellokitty*
hallucinogen

Posts: 8,190

#84 • • hallucinogen Edain
Anqqa voi varmaan siirtää tän menneisiin?

No oli joo aika onnetonta settiä mut ei se mitään, aina voi häröillä jos musa on paskaa *nauru*

Oli kyllä tosi ihania ihmisiä paljon liikenteessä vaiks jotkut homot joikin mun lonkerot *igor*

--
pikku-*possu*

Avatar
#85 • • ikj Guest

hallucinogen:
Anqqa voi varmaan siirtää tän menneisiin?


tai sitten te voitte alottaa sinne uuden topikin katos...kylläpäs mä nyt jaksan..on myöhää*pupu*
Jil

Posts: 682

#86 • • Jil
Mut onneks Joneseyn Independance pelasti koko setin... Ja laaseri jyräs jälleen... *nauru*

[muokattu 19.10.2003 05:41]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#87 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun mielestä soi hyvää settiä. Nyt kaikuu joku biisi päässä, jonka nimeä en tiedä. Ja hymyilyttää - oli kivaa! *nauru*

ihq tab ja orkidea *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

bubbelgum

Posts: 2,477

#88 • • bubbelgum ~sylikissa~
No mulla oli kyllä tosi hauskaa, ja kerranki kävin minäki polkkaajatyttö tanssimassa trancee!! *hih* Ja päässä soi se yks biisi mis laulettiin \”Life goes on\” Jos joku tietää niin kertokaa nimi/esittäjä!! *tahtoo* Ja varsinki sen biisin aikana oli valot, lähinnä se laserlelu AIVA HUIPPU *plur*

--
Hullu ku pullosta tullu.

moksu

Posts: 1,386

#89 • • moksu [Dimension]

bubbelgum:
No mulla oli kyllä tosi hauskaa, ja kerranki kävin minäki polkkaajatyttö tanssimassa trancee!! *hih* Ja päässä soi se yks biisi mis laulettiin ”Life goes on” Jos joku tietää niin kertokaa nimi/esittäjä!! *tahtoo* Ja varsinki sen biisin aikana oli valot, lähinnä se laserlelu AIVA HUIPPU *plur*


hmm varmaankin tarkotat motorcycle - as the rush comes.. ja tais olla vielä Gabriel&Dresden mix.. jos se nyt oli sellanen hitaamman puoleinen*hymy*
Jil

Posts: 682

#90 • • Jil
Musta se kyllä kuulosti Armin van Buurenin Mixiltä...
Tosin en todellakaan oo varma... Eli saatan olla väärässäkin...

[muokattu 19.10.2003 13:42]
wattsson

Posts: 146

#91 • • wattsson
arminin remixi se tais olla. trance nation oli viime trance nationin tapaan pettymys mulle *justjoo*

[muokattu 19.10.2003 13:47]