elämän vaiheet

100 posts, 5 pages, 36,010 views

Juhgu

Posts: 7,921

#81 • • Juhgu Virnistelijä
Itselläni taitaa olla paras vaihe menossa. On se tietty vähän asennekysymyskin, mutta viimeiset pari vuotta ovat olleet ihan mahtavia ja tapahtumia täynnä. Samaa linjaa olisi tarkoitus jatkaa niin kauan kuin voimia riittää *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#82 • • sakk303 Guest
hakusessa on. ei mitään hajua missä vaiheessa mennään, mutta sen tajuaa että koko ajan tapahtuu ja meikäläistä revitään psyyken nimissä vähän joka suuntaan. eiköhän tämä meininki tässä parin vuoden sisään ala tasoittumaan oikeeseen suuntaan. sitä odotellesta madventuresin suositus..
Kolera

Posts: 4,256

#83 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vastuunpakoilun ja lapsuuden jatkamisen vaihe vieläkin pääl *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Bellezaaa

Posts: 573

#84 • • Bellezaaa Afrodite*
Taitaa olla kiva vaihe menossa...
yliopistolta yli 3 kk:n loma opiskeluissa, pääsee vihdoin ja viimein tienaamaan rahaa kesätöissä, muutto uuteen, aivan ihanaan asuntoon muutaman päivän kuluttua sekä tietysti mikä parasta...
sinkkuvaihe ja kesä tulossa
elämä hymyilee *joo* *nauru*
Avatar
#85 • • Viola00 Guest
Aika letkee aika. Lukion aika, työssä käymistä ja sinkkuilua. Lapsia ei ole (eikä vielä tule) eikä taida seurustelullekaan olla aikaa/halua. Nyt siis harjoitellaan kunnolla lukemista ja paiskotaan duunia ja pidetään hauskaa. Elämä mallillaan ja tuntuu, että kaikki on pirun hyvällä mallilla. Hymyssä suin odotan tulevaa ja vielä iloisempia aikoja *sydän*
Bio

Posts: 4,429

#86 • • Bio The Bullies / Pinky
Ihan jees vaihe menos..
Oma kämppä hankittu, oon valmistunu ja oon alan hommissa.
Viel pitäis löytää tyttö joka oikeest veis mun jalat alta ja laittais perhoset takas sinne vatsaan *plur*
Metsäpiru

Posts: 418

#87 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Elämäni on aika hakusessa vielä.. sitä se on kyllä jonkin aikaa ollutkin. Toivottavasti palaset pikkuhiljaa loksahtaisivat paikalleen. Tällä hetkellä aika irrallinen olo kaikesta mutta toisaalta ihan hyvä fiilis. Kesällä ei murehdita vaan chillataan *joo* *hymy*
Yallu

Posts: 1,910

#88 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio, 19.6.2005 01:45:
Ihan jees vaihe menos..
Oma kämppä hankittu, oon valmistunu ja oon alan hommissa.
Viel pitäis löytää tyttö joka oikeest veis mun jalat alta ja laittais perhoset takas sinne vatsaan *plur*


Eikös se oo aika vaarallista? (siis ne perhoset vatsassa..*nauru*)
typ0

Posts: 1,892

#89 • • typ0 syntax error
jännittävä vaihe =)
muutan kullan kanssa yhteen ja ensimmäinen kerta kun asun tyttöystävän kanssa yhdessä =) tämä on askel suureen maailmaan =D *jännittel*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Bio

Posts: 4,429

#90 • • Bio The Bullies / Pinky

Yallu, 20.6.2005 10:07:
---
Bio, 19.6.2005 01:45:
Ihan jees vaihe menos..
Oma kämppä hankittu, oon valmistunu ja oon alan hommissa.
Viel pitäis löytää tyttö joka oikeest veis mun jalat alta ja laittais perhoset takas sinne vatsaan *plur*

---

Eikös se oo aika vaarallista? (siis ne perhoset vatsassa..*nauru*)



Voi olla.. ja jos ne viel tappajaperhosii!
Sekin voi olla jos oikeest joku tyttö vie mun jalat, millä mä sit kävelen *ding* *hih*
piipaa

Posts: 256

#91 • • piipaa
No joo...elämä on ihan mallillaan, paremminkin tietenkin vois olla, mut pitää vaan olla onnellinen tästäkin.

Oma kämppä hankittu, on ammatti ja mielenkiintoinen työ. Sinkkuna sitä edelleen ollaan, mut olen ihan tyytyväinen tällä hetkellä siihen. *nauru* Ehkä sitten joskus siihenkin alkaa kyllästyttämään, mutta ei kyl vielä. Nyt vaan pitää nauttia elämästä! *plur*
Nightmare

Posts: 137

#92 • • Nightmare
Elämä menee töissä ja kesästä nauttien... ei suurempia murheita.
Otan chillisti*heiii**jiihaa**känni*
Avatar
#93 • • ALIEN Guest
Nyt elän suhteellisen rauhallista vaihetta (ainakin toistaiseksi) ja seukkaan täysii enkä näe minkäänlaista tarvetta samanlaiseen sikailuun, kuin pari vuotta sitten kun tänne viimeksi kirjoittelin *hymy*
Avatar
#94 • • Equalizer Guest
Velaton elämä rules..ja siinä se pysyykin kele*iloinen*
Gisou

Posts: 114

#95 • • Gisou
Nyt on aika hullu olo ku inttiä takana semmonen vuosi. Ne leikit leikitty ja nyt sitte pitäis kehittää jotain tulevaisuuden varalle. No ainakin asenne kaikkeen parantunu.

--
Eläinten maailma on ihmeellinen.

¡ Previous post a few years ago !
Sssan*

Posts: 651

#96 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
MENOvaihe *jiihaa*!!! Nyt vaan biletän, tanssin, nautin ja meen ja biletän vielä lisäää!!!! Its funfunfun *tanssittel* Nautin tästä nyt niiiin kauan ku jaksan ja sit ku en niin rauhotun ja meen naimisiin :) :) :) HAHA! *hihu* *hymy*

SMILE like theres no tomorrow,
LOVE like you never been hurt,
LIVE like theres no tomorrow!!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

hiphei

Posts: 493

#97 • • hiphei

Replying to elämän vaiheet:

MENOvaihe *jiihaa*!!! Nyt vaan biletän, tanssin, nautin ja meen ja biletän vielä lisäää!!!! Its funfunfun *tanssittel* Nautin tästä nyt niiiin kauan ku jaksan ja sit ku en niin rauhotun ja meen naimisiin :) :) :) HAHA! *hihu* *hymy*

SMILE like theres no tomorrow,
LOVE like you never been hurt,
LIVE like theres no tomorrow!!!



*tanssittel*
Jago

Posts: 4,039

#98 • • Jago un-trained monkee
Oon nyt tässä vaiheessa. Ei vielä mitään hajua mikä vaihe tää on, mutta tiedän, että tää on uus ja mielenkiintonen muutosten vaihe.
Tätä ennen oli edellinen muutosten vaihe joulukuulta asti joka oli enemmän päänsisällä ja käytännössä. Se oli täynnä stressiä ja epävarmuutta. Tää tuntuu olevan ainakin vielä täynnä toivoa ja voittoja(itsestä)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#99 • • Aurinkoneiti
Vuosi vaihtui. Olen onnellinen voidessani todeta olevani hengissä ja mielenterveys tallella viime vuoden tapahtumista huolimatta. Nyt olen siis sellaisessa vaiheessa, missä kaikki asiat ovat keskeneräisiä. Mikään ei ole selvää. Mitä tapahtuu, mitä teen, missä asun...Henkiset ja hengelliset asiat entistä tärkeämpiä. Myös maapallon ja maailman tapahtumat. Yksi asia on tärkein. On mahtavaa olla minä itse sellaisena kuin olen. Niin, rakkauden tunne muuten vaan. *hymy*
tommib

Posts: 3,204

#100 • • tommib
Jäin oikeasti asiaa miettimään. Jotenkin vaihe on nyt jotain tuuliajolla/elämä tauolla/masennus/matkailu/reivaus vaiheessa. Oikeastaan vaihe vaihtuu päivittäin olon mukaan. Ainakin seuraavat viikot ollaan paranteluvaiheella lannenikaman murtuman takia. Suosittelen olemaan liukkaalla varovainen, siis kadulla.