stay updated..

11 posts, 1 page, 2,767 views

Mice

Posts: 402

#1 • • Mice .: unique :.
Tämän saitin yksi parhaista puolista on että täällä on eloa
ja bileiden tiedot ovat pääasiassa ajantasalle. ja kiitos siitä
koko klubituksen gänggille.. *hih*

..ja taas on vloppu joten on aika lähteä testaamaan pitääkö
tiedot paikkansa.. joten hubaisaa viikonloppua kaikille.. *nauraa*

..heh.. ja minäkun luulin että lueskelen näin sivuja ahkerasti
olin taas väärässä.. ainakin jos vertaa Tirlitanin tahtiin..
..kaveri rekisteröityi paripäivää sitten ja nyt on lähelle 900
käyntiä sivuilla.. sehän tekee noin 1 vierailu / 3 minuutti !!
..tuolla tahdilla täytyy pysyä jo ajantasalla.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

cosmikki

Posts: 1,261

#2 • • cosmikki
..tota samaa juttua me *ankka*;n kanssa kanssa tänään aiemmin jo pohdiskelimme että miten se on ylipäätään mahdollista.. ja anqqa sitä asianomaiselta jo kysellytkin muttei vastausta ole kuulunut *nauru*

..kiitokset myös omasta puolestani kaikille.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

anqqa

Posts: 4,034

#3 • • anqqa tirehtööri
tietojan ajantasalla pitäminen lienee suurin homma.. en yhtään panis pahatteeks jos vieläkin enemmän kaverit vähän jeesais ;) silti jo nykyään paljon enemmän muutkin lisäilee/päivittelee tapahtumia kun minä itse, mikä on erittäin positiivista. unelmatilannehan olis ettei itse tarvitsisi yhtään päivitellä kalenteria vaan eläis omaa elämäänsä.. sitä päivää odotellessa :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

scobl

Posts: 755

#4 • • scobl
kunpa voisin itse auttaa, mutta en oikein tiedä etukäteen mitä bileitä on tulossa hmm, mistä te saatte tietää?

You party geeks! *nauraa*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#5 • • cosmikki
..itse ainakin havaitsin flaikkuja selatessani että klubbarin sivuilta puuttui muutamat bileet, jotka sitten lisäsin. tätä kautta mm. siis.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Mice

Posts: 402

#6 • • Mice .: unique :.
..juh noinhan se toimii... eli aina bileissä haalii kaikki flaikut kotiin ja aamulla sitten
tukka silmillä niitä päivittelemään tänne sivuille.. monesti tosin bileet on jo täällä,
hmm.. ehkä minä herään vain liian myöhään.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

cicca82

Posts: 190

#7 • • cicca82
Mä en varmaa ikinä pääse pileitten jälkeen koneelle, paitsi nyt tulevana viikonloppuna, kun joudun lauantai hommiin...*voiei**igor**hngh*

--
partyparty im here so also party is here

Tyly

Posts: 908

#8 • • Tyly
Joo siis eiköhän monet auta vaa jos huomaa et jotkut bileet puuttuu... Tosin moni taas ei tajuu sillee et voi ite lisätä jotkut bileet tänne jos ne puuttuu *täh* ku se lisääminen jotenki tuntuu ainostaan admin oikeudelta...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
...minä joskus tylsinä hetkinäni (kuten nyt;) tarkistelen ihan huvikseni bilekalenteria, ja jos/ kun huomaan jotain puuttuvan olen välittömästi valppaana *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#10 • • Tyly
Ja myös sit monista bileistä voi olla semmone olo et kyl ne kuitenki on tääl nii ei sitä jaska edes kattoo onko ne vai ei viel ä täällä...*hymy* Niinkuin mulla on monesti semmone olo...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

¡ Previous post a few years ago !