Myytävänä mustat bilehousut, iso koko, naisten malli

6 posts, 1 page, 3,199 views

Kolera

Posts: 4,256

#1 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
- Mikäli myyt tuotettasi esim. Huuto.Netissä, ethän perusta myynti-threadia tänne ja pohjusta topikkiasi netti-osoitteella. Tässä lainaus Huuto.Netin säännöistä:

"Jokaisella Huuto.Netiin ilmoitetulla tuotteella on oma url-osoite, jonka avulla tuotteeseen voidaan viitata vaikkapa omalta kotisivulta tai sähköpostiviestistä. Kuitenkin kuten yleiseen netikettiin kuuluu, esimerkiksi tämän osoitteen massapostittaminen suurelle joukolle ihmisiä tai oman kohteen mainostaminen uutisryhmissä ovat kiellettyjä asioita, ja ne johtavat kohteen poistamiseen huutokauppalistoilta." linkki

Forumille postaaminen ja linkittäminen katsotaan massapostittamiseksi.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Loveslayer82

Posts: 4

#3 • • Edited Loveslayer82
Eli myytävänä edelleen kyseiset housut mustapinkki väri, koko W38/L34

Nouto Helsingin Malmilta tai esim. keskusta
Housuja saa tulla katsomaan ennen ostopäätöstä :)

Pyydettäessä voin laittaa kuvia sähköpostiin :)
mark hamilton

Posts: 439

#4 • • mark hamilton The Mogul
Miksi niitä kuvia ei voi laittaa tänne?

Eikö ole palvelinta vai etkö voi laittaa kuvia ilmaiseen kuvapalveluun?

Nokia Lumia -sarjan puhelimilla voi ottaa kuvia ja ladata nettiin ilmaiseksi Mikkisoftan omalle palvelimelle. Eikä Nokia Lumiat ole kalliita jos ei osta tyyliin jotain Nokia Lumia 1520:stä.
Loveslayer82

Posts: 4

#5 • • Loveslayer82
Moikka! Pahoittelen etten ole katsonut tätä, unohtuu aina vauvakiireen keskellä :) Niin en nyt ihan osaa laittaa kuvia tänne, muuten olisin postannut :) Minulla ei ole kuin Samsungin puhelin :) mutta laittakee sähköpostia osoitteeseen [email protected] mikäli housut kiinnostavat, niin laittelen kuvia tulemaan :) Reilu koko tosiaan jota olen itse kaventanut, mutta saa toki avattua ompeleet niin halutessaan.