M: Pioneer cdj 100s

1 post, 1 page, 827 views

35p3r

Posts: 51

#1 • • Edited 35p3r
Eli myynnissä olisi Pioneerin puolikuntoinen 100s. Lukupäässä vikaa, ei ala aina soittamaan levyä (tällöin tulee klassinen error: 8302 tai sylkäisee levyn ulos). Luultavasti likaa linssissä, itse en osaa tuota puhdistaa näillä välineillä. Joskus levy lähtee pyörimään parin yrityksen jälkeen, joskus vie pidemmän aikaa, jotkut levyt eivät toimi ollenkaan (ainakaan poltetut, mutta tämä ei taidakkaan toistaa mp3:sta). Olen huomannut myös seuraavaa: kun jonkin levyn saa soimaan, se ei tuota enää niin paljon ongelmia. En tiedä johtuuko tämä vain hyväkuntoisista levyistä (oma kokoelma hieman surullisessa kunnossa) vaiko silkkaa sattumaa. Kun levyn saa soimaan, toimii laite normaalisti, ainakin "lämmettyään" (eka träkki voi skippailla jonkin aikaa. Protip, soita eka biisu rewindin avulla läpi ja hypi pari biisiä --> toimii).

Soitin on ulkoisesti erinomaisessa kunnossa muutamaa sivuissa olevaa naarmua lukuunottamatta(syntyneet mikseriin hankautumisesta, oikealla puolella vain hento naarmu!). Jogin välissä on vähän pölyä(pitää hieman ääntä pyöritettäessä), mutta meisselimestarille tai paineilmapuhdistajan omaavalle tuskin mikään ongelma puhdistaa. Jogi siis muuten tosi siistissä kuosissa, ei ole naarmuja tai kulumaa. Kaikki napit toimii ja pitch fader liikkuu kuin kuuma veitsi voissa. Näyttö ja valot toimivat moitteettomasti.

Eli jos on tarvetta varaosille, niin tämä on myös siihen tarkoitukseen juuri passeli. Suosittelisin kuitenkin lukupään puhdistusyritystä. Netissä mainostettiin jotain CD-cleaneria, joka voisi olla helpoin keino fixata tuo. Pikaisen etsimisen jälkeen löysin niitä Gigantista. Kannattaa tarkistaa saatavuus paikkakuntansa valikoimasta, koska Gigantti ei ainakaan lähetä postitse noita yksinään (syy siihen, miksi en ole itse ostanut moista)

Hp: 50e + postarit. Saa myös hakea Imatralta.
Myös tarjouksia otetaan vastaan ja vaihtoa saa ehdotella aikakoodeihin yms. tilpehööreihin

Yhteydenotot vaikka YV:llä ja kuvia saa lisää mailiin.