Zip dj sivusto. Onko luotettava?

7 posts, 1 page, 2,615 views

Manaaddi

Posts: 84

#3 • • Manaaddi
Anteeksi, viesti oli vähän kiirreessä kirjotettu. Tarkoitin kysyä, että onko siinä rahalle vastinetta? Voinko siis kuukauden ajan ladata musiikkia rajattomasti noin kolmella kympillä. Ja voinko vielä maksu ajan päätyttyä soittaa aiemmin lataamiani biisejä? Tarvisi nopeasti saada kasa mainstream klubi biisejä käyttöön ja mielelläni pitäisin myös ne ostamani biisit jatkossa.
darudevil

Posts: 427

#4 • • darudevil Darude
Itse en oikeastaan tiedä kokemuksesta DJ:n puolelta, kun meidän label EnMass Music käyttää palvelua jakeluun, mutta sivuilta vakoiltuani nopsaan ainakin yhden vastauksen tiedän: Sieltä imastaan 320mp3:sia, eli ne mitä sieltä lataat, niin ne säilyy sinun kovalevyllä kunnes ne itse tuhoat, eli voit soittaa niitä maailmantappiin asti, vaikket enää palvelun piiriin kuuluisikaan. "Download all the high-quality MP3s you need. All mixes and all genres that matter - including Dance, House, Urban, Pop, Rock/Alternative, Country, Adult Contemporary, Hot AC, and Latin. Access advanced music and special mixes no one else gets! Read key information about releases and preview every mix separately and effortlessly." Tuohan ei sinänsä siis ole biisikauppa, vaan ostat palvelun. Esim. me emme ole antaneet heille lupaa myydä meidän musiikkia niin kuin kauppa myy, vaan he jakavat promoja omalla systeemillään, mutteivät "myy" yksittäisiä biisejä. Mielestäni helpostikin on rahalle vastinetta, mutta toki se riippuu siitä mitä hakee ja miten paljon/vähän on valmis kuluttamaan aikaa musan läpi käymiseen.
Manaaddi

Posts: 84

#5 • • Manaaddi
Eli voin ostaa palvelun kuukaudeksi, ladata kasat biisejä ja soitella niitä juhlissa vaikka loppu elämän?
darudevil

Posts: 427

#6 • • darudevil Darude
Ööö, jos mun pitää sulle kaiken kattava lupa antaa, niin en mä sitä uskalla tehdä, ei ole mun palvelu, mutta sieltä saa ne biisit imastua ihan suojaamattomassa muodossa ja ne voi siten pitää kovalevyllä tallessa miten kauan huvittaa. Tuskin tulee kanadalainen setä tutkimaan josko soitat vielä kuukauden tai vuoden päästä promoa, jonka sen kuukauden aikana sieltä laillisesti sait. Niiden business-idea uskoakseni perustu yhden kuukauden tilaajiin, vaan siihen, että heidän palveluunsa tulee uutta musiikkia jatkuvasti, joten aktiivi-DJ haluaa pysyä jäsenenä.
Manaaddi

Posts: 84

#7 • • Manaaddi
Tottapa tuo... Ehkä lähen sitten kokeileen, paremmalta tuo minulle kuulostaa kuin esim beatport tai itunes. Kiitos vastauksista! :)