M-Audio Venom kokemuksia?

5 posts, 1 page, 5,584 views

Thomas Johan

Posts: 86

#1 • • Thomas Johan
Onko kenelläkään kokemuksia ko. laitteesta? Thomannilla aika huikea tarjous. Ovh. 524 € ja nyt 198 €. Oli pakko laittaa tilaukseen. Tuosta löytyy esittelyvideo: https://www.youtube.com/watch?v=O7zCMmEiCKQ

Videoiden perusteella vaikuttaa kyllä pätevältä vehkeeltä. Aftertouchi tuntuu puuttuvan ja patchit täytyy modata pc:llä, mutta lähtee kyllä tosi härskejä saundeja tohon hintaan nähden. Nyt täytyy vaan odotella pakettia.
FunkyDee

Posts: 729

#2 • • FunkyDee
Odottelen innolla sun kokemuksia tästä!

Itse olen harkinnut laitetta ja edelleenkin harkitsen. Se näyttää olevan vähän muovisen tuntuinen, mutta kaveri sanoi että ihan hyvä tuntuma siinä on. Jos sais jostain käytettynä esim satasella, nappaisin heti.
kajis

Posts: 345

#3 • • kajis
Oon kuullu urbaanilegendaa että tossa ja Axiomissa on tosi "tahmaiset" koskettimet. Eli saattaa kuluessa alkaa tulemaan viivettä siihen ku päästät sen irti. Tiiä sitte pitääkö paikkaansa vai onko vaan yksittäistapauksia :o
Thomas Johan

Posts: 86

#5 • • Thomas Johan
Nonniin nyt tuli soitin perille. Iteltä löytyy myös tuo axiom midikiippari, ja tässä on kyllä huomattavasti erilainen soittotuntuma. Koskettimet on ehkä jopa vähän kaposempia, kun taas axiomissa on enemmän pianomallinnusta ja tuntumaa. IMO axiomissa parempi tuntuma, mutta on varmaankin makuasia.

Tykkään kyllä pirusti tän saundeista, mutta koska kyseessä on meikän eka rautasyna, niin innostus voi johtua pelkästään siitäkin. Hieman muovilelun oloinen tuo tosiaan on, mutta eipä se haittaa kotikäytössä. Ehdottomasti rahansa arvoinen peli ainakin minun kaltaiselle harrastelijalle.

Toistaseks en oo viä ehtiny ite ees tekeen saundeja, vaan oon selaillu laitteen presettejä, ja niistäkin vaan neljäsosan. Saundibänkkeja on neljä ja jokaisessa ilmeisesti reilut sata saundia. Laite toimii myös ulkoisena äänikorttina tietokoneelle (en tiedä onko tämä yleinen ominaisuus syntikoissa?), joten mun fastrack pro on nyt tyhjän panttina.

Niin... ja laitteessa oli esittelytarra jonka repäsin irti ja siitä jäi tahmea liimapinta kuitenkin soittimeen. Ideoita millä sen saa parhaiten pois? :D