Orkidea & JS16 vs. Darude - Hale Bopp In The Darkness (Darude Mash)

5 posts, 1 page, 3,333 views

Damien

Posts: 2,882

#2 • • Damien [tr3ox]
pLUR! Tehty rakkaudella, mut miinuksena meni lopussa vähän turhan läskiks progeiluksi. Vikan sillan jälkeen ois suonu jo lähtevän kunnolla eikä samalla kosiskelulla. Liekö sit oltu kuitenkin hitusen liian varovaisia alkuperäseen nähden?
darudevil

Posts: 427

#3 • • darudevil Darude
Kiitos kommentista! Musta se meni ihan kivasti tolleen, about Tapsan ja Jaakon originaalin mukaan, mutta otappa editori kauniiseen käteen ja leikkaa vaikka pätkä pois about 4.59-5.29, niin hyökkää vähän hätäsemmin (sellasta olen itse soittanut vähän lyhyemmän keskittymiskyvyn omaavalle yleisölle ;)
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]

Replying to Orkidea & JS16 vs. Darude - Hale Bopp In The Darkness (Darude Mash):

Kiitos kommentista! Musta se meni ihan kivasti tolleen, about Tapsan ja Jaakon originaalin mukaan, mutta otappa editori kauniiseen käteen ja leikkaa vaikka pätkä pois about 4.59-5.29, niin hyökkää vähän hätäsemmin (sellasta olen itse soittanut vähän lyhyemmän keskittymiskyvyn omaavalle yleisölle ;)



No vittu jotta LOL! Ei oo enää sillai keskittymiskyvyn puutetta - vaikka hyvä läppä olikin - vaan sen saman rakenteen toisintoa, mikä ei enää napannut. Jos käyt itse kuuntelemassa tolta meidän albumilta sen avausraidan niin ymmärrät ehkä paremmin mua kuuntelijana, kun koet mitä haluan tarjota tuottajana. Raita löytyy tästä : http://www.mikseri.net/music/play.php?id=361897&type=dl

Eikä tämä mikään paska ollut päinvastoin ja toi kritiikki tuli kaiveltua sillai semi väkisin. Mut joo testaappa toi meidän raita jos jaksat istua paikoillas vartin verran ;)
zeip

Posts: 45

#5 • • zeip
Molemmat biisit on orkkisversioina tullu kuunneltua puhki, jotta enpä mie osaa tähän sanoa muuta ku että tykkään! :)