Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?

40 posts, 2 pages, 38,976 views

Tesno

Posts: 173

#21 • • Tesno

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:


---
Mun empiirinen tutkimus on paljastanut että nais dj:t saa paljon helpommin sänky seuraa kuin mies dj:t
---


..ja tämä pätee myös vaikka ei dj olisikaan.. *hih*



tai jos vaan näyttää naiselta.
keesto

Posts: 6

#24 • • keesto
Voi sitä pillun määrää, eka kerta -99 ja heti perään -05.

Tiskin takana oleva henkilö on välittömästi monta pinnaa paremman näköinen vaikka oliski läski ja ruma. Thus, ehkä snadisti helpompaa saada seuraa vokoteltua. Se onko tällaisen funtsiminen mielekästä on sit asia erikseen.
nazarie

Posts: 176

#25 • • Edited nazarie saapasjalkakissa
Riippuu varmaan niistä miehistä ja naisista :D Jos olisin yleistävää tyyppiä niin naisnäkökulmasta pitäisin sitä varmaan jo miinustekijänä *nauru* no ei vais, mut mtä sivusta seuraa ni ei oo kummemmin. Jos olis niin olis niitä muutenkin vaikka ei soitteliskaan, mutta ei liity dj-touhuihin millään tavalla. Saatan antaa anteeksi jos on jonkunsortin kitaristi/dj/rokkari mutta sitä en jos joku osoittautuu kusipääksi *hih*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Hyttynen

Posts: 168

#26 • • Hyttynen

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:


---

---

---
Mun empiirinen tutkimus on paljastanut että nais dj:t saa paljon helpommin sänky seuraa kuin mies dj:t
---


..ja tämä pätee myös vaikka ei dj olisikaan.. *hih*
---


tai jos vaan näyttää naiselta.
---


Eli siis on transu?



Entä jos joku on transu joka soittaa trancea..eh eh eh joo huono*tirsk*
Jokke L

Posts: 1,203

#27 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:

Entä jos joku on transu joka soittaa trancea..eh eh eh joo huono*tirsk*



*justjoo*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#30 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:


---
Kyllä niillä kuuluisilla hyvän näkösillä DJ:llä niitä pirkkoja näyttä olevan aika paljon kun niiden toimia seuraa ja ihan hemmetin hyvän näköisä.

Itsellänikin on vaikka mitä pillujuttuja mutta jätämät täällä niistä kertomatta mitään.
---


Älä ny, tarinat peliin vaan!



Jaa no itse en vielä osa homma koska naiset tulee mulle nyt vaan heittään baaritiskillä selviä iskurepliikkejä. Olen vaan niin tunari että en vielä osaa vasta nille oiken. No ne ovat sellaisia, että nainen heittää mulle, että "Käyksä tällä usein?" tai "Olen täällä töissä" yms. mutta vastaan näihin aina väärin ja hommat menee persiillenn. Siis ja nyt puhun baarin asiakkaista jotka niissä itekkin ryppää en baarimikoista yms. Mutta ehkä näihin pitäs vastata tyyliin "paljoko sun mutsis työtää kuulaa?" tai ihan vaan homman nopeuttamiseksi "Meille vai teille" tai "Meillekö vaiko Teillekkö, kas siin pulma!" ja on mulla monesti kolmiodraamoja joissa 2 kpl naisia alkaa misusta tappeleen ja se on aika moista sanasotaa mutta ei ole vielä mennyt toistiseksi kissatappeluksi.
Timce

Posts: 5,381

#31 • • Timce
:D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jokke L

Posts: 1,203

#32 • • Jokke L [GoodMusic]

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#36 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Voisin kyllä väitää, että asia on vähän urbaani legenda. Aina puhutaan, että DJ:llä on paljon naisia. Sanoisiko, että totuus on lähinnä se, että on vuosittain vain lyhyitä yhden illan juttuja satunnaisesti joiden eteen ei itse tarvitse mitään tehdä. Ja naiset käyttää minua hyväkseen samalla tavalla kuin ne käyttivät hyväkseen Casanovaa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Giacomo_Casanova
-Alex-

Posts: 706

#37 • • -Alex- Dj

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:

Aina puhutaan, että DJ:llä on paljon naisia. Sanoisiko, että totuus on lähinnä se, että on vuosittain vain lyhyitä yhden illan juttuja satunnaisesti joiden eteen ei itse tarvitse mitään tehdä.



Eiks se, että on paljon naisia niin juuri tätä tarkoitakin. Ja ongelmiahan siitä tulee jos oot jonkun kanssa ja pyörität siinä kunnon meininkiä samalla. Ja eiks ylipäätänsä koko dj-kulttuurin tarkoitus oo olla hetkessä kiinni, mennä koko ajan eteenpäin eikä jäädä jumittamaan vanhaan.
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#38 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:


---
Aina puhutaan, että DJ:llä on paljon naisia. Sanoisiko, että totuus on lähinnä se, että on vuosittain vain lyhyitä yhden illan juttuja satunnaisesti joiden eteen ei itse tarvitse mitään tehdä.

---


Eiks se, että on paljon naisia niin juuri tätä tarkoitakin. Ja ongelmiahan siitä tulee jos oot jonkun kanssa ja pyörität siinä kunnon meininkiä samalla. Ja eiks ylipäätänsä koko dj-kulttuurin tarkoitus oo olla hetkessä kiinni, mennä koko ajan eteenpäin eikä jäädä jumittamaan vanhaan.




Just tätä. Ja se syö miestä.

Mutta katso mun SoundCloud-ryhmää, siellä on myynissä mun biisejä mm. Beatportissa ja Juno Downloadissa:
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#40 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Onko DJ:llä paljon naisia/miehiä?:

http://www.quickmeme.com/meme/3v6qz4/



Näin se menee ja mulla on nyt "Artisti maksaa -diili" jee jee Speedy ja Saku -kummelista.



Mutta älä huoli ei se maksa kuin n. 7-50 € per julkaisu.

Sää oot nyt vittuillu mulle täällä aika paljon joten lopeta se ajoissa ;)