Tanssilistojen ykkösnimi Pitbull konsertoi Suvilahdessa 5. kesäkuuta!

27 posts, 2 pages, 13,980 views

-Alex-

Posts: 706

#21 • • -Alex- Dj

Replying to Tanssilistojen ykkösnimi Pitbull konsertoi Suvilahdessa 5. kesäkuuta!:

Kuinkas paljon esim. Hello!:ssa voi nykyään pudottaa "ns. vakavasti otettavaa talomusiikkia" illan aikana? Aiemminhan illan kulku voitiin jakaa aika tarkasti siihen, että eka housee, sitten räppii ja ärränbeetä ja sitten ehkä loppuun taas suorabiittisempaa klubimusaa.



Riippuu vähän mikä lasketaan oikeaksi houseksi, mut siis ylipäätänsä klubimpaa soundia pyydetään mun kokemuksen mukaan aiempaa enemmän disco/yökerhotyylisissä mestoissa. Oma kokemus tosin perustuu vain muutamiin kaupunkeihin, mut mitä FDC:n listaa kattelee ni näkyis olevan trendinä muuallakin.
ValaX

Posts: 3,891

#22 • • ValaX

Replying to Tanssilistojen ykkösnimi Pitbull konsertoi Suvilahdessa 5. kesäkuuta!:


---
Kuinkas paljon esim. Hello!:ssa voi nykyään pudottaa "ns. vakavasti otettavaa talomusiikkia" illan aikana? Aiemminhan illan kulku voitiin jakaa aika tarkasti siihen, että eka housee, sitten räppii ja ärränbeetä ja sitten ehkä loppuun taas suorabiittisempaa klubimusaa.
---


Riippuu vähän mikä lasketaan oikeaksi houseksi, mut siis ylipäätänsä klubimpaa soundia pyydetään mun kokemuksen mukaan aiempaa enemmän disco/yökerhotyylisissä mestoissa. Oma kokemus tosin perustuu vain muutamiin kaupunkeihin, mut mitä FDC:n listaa kattelee ni näkyis olevan trendinä muuallakin.



Mä en ole kuunnellut tota FDC:tä NRJ:ltä enää moneen vuoten, kuin se rupes olee niin tuskallista kuultavaa. En tiedä mikä nykyään on sitten meininki. Ainakaan noi biisit ei hirveesti sano mulle yhtään mitään... http://www.nrj.fi/fdc
-Alex-

Posts: 706

#23 • • -Alex- Dj

Replying to Tanssilistojen ykkösnimi Pitbull konsertoi Suvilahdessa 5. kesäkuuta!:


Mä en ole kuunnellut tota FDC:tä NRJ:ltä enää moneen vuoten, kuin se rupes olee niin tuskallista kuultavaa. En tiedä mikä nykyään on sitten meininki. Ainakaan noi biisit ei hirveesti sano mulle yhtään mitään... http://www.nrj.fi/fdc



Joo ei sitä kuunnella kannata, juontaja on yhtä innostunu ku bingoemäntä jolta on jääny aamukahvit saamatta. Ja onhan siellä kuraakin isot osat, mut hei Gregor Salto ykkösenä *nauru*
Cra

Posts: 36

#25 • • Cra
Pitbull After Party @ The Tiger

Music by: DJ Taste (Club Diamond) + support (https://www.facebook.com/djtastemtb)

Jatkoliput myynnissä Tiketissä 27.4 hintaan 6 eur + toim. kulut!
Liput ovelta: 8 euroa jos jäljellä K-18

* Keikka + jatkot, sekä Tiketin ennakkolipuilla sisään ilmaiseksi!
Cra

Posts: 36

#26 • • Cra
Nyt on julkistettu pitbullin lämmittelijät, jotka ovat Aste, Sustain sekä kolmikko T.L., Comeetta ja Tiahu. Keikkaliput maksavat alkaen 48 euroa + toimituskulut Tiketistä ja Lippupisteestä. Lippuja The Tigerin jatkoille voi hankkia ennakkoon Tiketistä hintaan 6 euroa + toimituskulut.
Cra

Posts: 36

#27 • • Cra
Osallistu Pitbull kilpailuun osoitteessa www.facebook.com/rlconcerts ja voita keikkaliput + tapaaminen Pitbullin kanssa Suvilahden konsertissa 5. kesäkuuta!