Distortion & Fury presents Hard NYE Preparty

22 posts, 2 pages, 12,314 views

Hendryk

Posts: 510

#21 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Distortion & Fury presents Hard NYE Preparty:


---
Einespitsa uuniin ja kommentteja runoilemaan!

[Sisältäni biitin löysin
melkein huomaamattoman.

Se ei ollut biiteistä se löysin.
Joten tanssitilaa tehdessäsi, huomaa matto, MAN!



Höyryveturi sisälläni haluaa huomauttaa, että jos täältä lähdetään matkustamaan itään, niin se on ihan okei, että pysähdytään Pietarissa ja Moskovassa. Mutta siitä eteenpäin täytyy antaa mäntöjen laulaa Siperian halki keskeytyksettä vaikka Keltaisen Meren pohjalle asti, jottanotta zuguzuguzuguzuguzuguzugu - loputtomiin, ja traktoriaanisella tempolla! Ei mitään seisakkeita eikä hidasteluita, vaan WUUU-UUUUUUU!!! Ja jokaisesta käskystä semaforit sojoon! Elikkä sisäinen höyryveturini tykkäsi siitä mitä se tänä iltana koki.

PS. Älkää olko huolissanne siitä einespizzastani, se pärjää kyllä 250-asteisessa uunissani vaikka aamuun asti, sillä jätin suojamuovikääreen sen päälle! Runoileminen näet on hiukkasen hidasta puuhaa.
---


Mitä vittua jätkä? Ei siis millää pahal, just keep it going man.

Oli kyl vitun siistit bileet. Tänks kaikille



Sibelius väsäsi joskus jonkun biisin Eino Leinon runon päälle, mutta ei oikein ymmärtänyt Eikan kielikuvia. (En muista oliko kavereiden äidinkieli eri.) Niinpä hän kysäisi tältä, että mitäs sinä Einoseni olet näillä riveillä oikein tarkoittanut. Leino katsoi Jeanin osoittamaa kohtaa hetken ja sanoi sitten: "Jaa... Mitähän minä oikein olen tarkoittanut...?"

Meille suurille runoilijoille voi joskus käydä näin. Tai ehkä itse kunkin pitäisi jättää ne kaksi viimeistä valkkarilasia juomatta, vaikka ne maksaisivatkin vain 4 €uroa, niin kuin Venuessa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Neonia

Posts: 53

#22 • • Neonia BassFreak
Parhautta pitkään aikaan! *plur**jiihaa**aplodit* kiitos kaikille ihanille paikallaolijoille ja hyvää uutta vuotta 2012!