dj PoikkiTieteellinen - Jump2Style

3 posts, 1 page, 1,888 views

Duukkis

Posts: 627

#1 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Tässä on ensimmäinen jakoon laittamani miksaus. Sisältää jumpstylea, hardstylea ja jänniä sampleja. Kaikesta saa antaa palautetta. Tiedän että tekninen toteutus on vähän niin ja näin, mutta itse olen tähän erittäin tyytyväinen. *hymy* Linkki vie Sound Cloudiin, josta setin voi imuroida itselleen. Kirjoitan tänne kappalelistan, jos herää kiinnostusta. *hymy*
hc, jotain

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
easport

Posts: 14

#2 • • easport
ihan mukavan kuulonen setti, jumpia olis voinu ehkä olla enempikin nyt oli aika style voittosta, pistätkös muuten ton kappalelistan ku kerran kiinnostus heräs, seuraavaan (jos tulee) settiin sit mukaan nuuskamuikkusen kuuluisaa huuliharppua? :D
Duukkis

Posts: 627

#3 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

Replying to dj PoikkiTieteellinen - Jump2Style:

ihan mukavan kuulonen setti, jumpia olis voinu ehkä olla enempikin nyt oli aika style voittosta, pistätkös muuten ton kappalelistan ku kerran kiinnostus heräs, seuraavaan (jos tulee) settiin sit mukaan nuuskamuikkusen kuuluisaa huuliharppua? :D


Kiitti palautteesta! Jumpia mulla ei ole vielä kovin paljoa, mutta kun saan sitä hommattua lisää, teen jumpstyle-setin. Muumisettejä ylipäänsä olen soittanut vähän enemmänkin, joten näitä sampleja riittää. :D Nuuskamuikkusen huuliharppua yritän laittaa johonkin kohtaan kanssa. Kappalelistan laitan näkyviin, kunhan ehdin.